Názor k článku Zákazník e-shopu je „konzerva“. Dává přednost osobnímu odběru a dobírce od Martin Matějka - Statistika vychází z cca 4500 eshopů různých velikostí....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 12. 2014 10:41

    Martin Matějka (neregistrovaný)

    Statistika vychází z cca 4500 eshopů různých velikostí. Jsou v ní započítány jak relativně malé eshopy (s obraty okolo 50 tis měsíčně - takové ty "garážového typu"), ale i eshopy velké, s obraty v řádech milionů měsíčně.

    Jak jsem tam psal - u těch menších většinou převažují dobírky a osobní odběry, u těch větších pak převody, karty, a soukromí přepravci. Je to imho dáno větší důvěrou v zavedené značky.

    Třeba já osobně nemám žádný problém nakoupit v Alze a zaplatit dopředu. Když ale nakupuju někde, kde to neznám nebo na mě eshop nepůsobí moc důvěryhodně, raději volím dobírku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).