Názor k článku Zákazník e-shopu je „konzerva“. Dává přednost osobnímu odběru a dobírce od Tomáš Fuk - To, že u těch menších eshopů převažují dobírky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 12. 2014 11:24

    Tomáš Fuk (neregistrovaný)

    To, že u těch menších eshopů převažují dobírky a osobní odběry (a zase jsme u toho, že osobní odběr je zřejmě i vyzvednutí v Uložence, Zásilkovně či jim podobných) a u větších platební karty a převody, případně soukromí přepravci, to bude dáno také tím, že malý eshop těžko dosáhne na ceny dopravy a plateb jako velký, takže je nemá ani zavedené.
    Ono za platbu kartou či komfortnějším způsoben převodu peněz z účtu na účet,( kdy zákazník má téměř vše předvyplněné a jen potvrdí platbu de facto on-line v nákupním procesu), si tyto společnosti, které tuto možnost poskytují, potažmo banky, účtují poměrně slušnou provizi, případně i poplatek za transakci, mnohdy i stálý poplatek za vedení účtu.
    Však také strhnout si "jen tak" např. 20,-Kč + 3 i více% z transakce je přeci jen docela dost. (Nehledě na to, že peníze jsou často připsány prodejci s více, jak týdenním zpožděním) Velcí prodejci se dostávají pak s těmito čísly o hodně níž.
    To samé je u přepravců. Takže to není jen o důvěře, ale i reálných možnostech.

    Osobně by mi také nebylo proti srsti, kdybych u každého přepravce včetně ČP, mohl použít i při dobírce platbu kartou. Zazvoní "pošťák" a já nemusím běžet s penězi, stačí karta. Kolik takových přepravců to má? Jen pár. A proč asi?

    Ta statistika je hezká, ale jinak pokulhává a rozhodně z ní nelze říct, že to je jen a hlavně o důvěryhodnosti..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).