Názor k článku Zůstala sama ve své kavárně. Kde asi udělala chybu? od Martin - Já jsem si vždycky myslel, že kavárny jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 8. 2015 10:02

    Martin (neregistrovaný)

    Já jsem si vždycky myslel, že kavárny jako StarBucks, Costa atd... že ti lidé jsou hloupí, že si tam chodí dát kafe za kilo, jak jsem se mýlil.

    Když jdu do CostaCoffee a dám si tam čaj za 60 Kč, tak často u něj vydržím 2 hodiny v pohodlném koženém křesílku a kavárně s internetem, tj. 30 Kč / hod za pronájem což je IMHO super cena...

    Kavárna bývá přes den natřískaná lidma, večer je tam více klidu...

    Když někdo otevřel sídlištní kavárnu či cukrárnu, většinou rychle zkrachoval. Pro mě problém byl, že sezení na dřevěných židlích u pidi stolku s často šílenou obsluhou, která vám věnuje pozornost u 5ti lidí mě jako zákazníka vyčerpává. Já třeba v kavárně chci, aby mě personál neotravoval, rád s nimi popovídám u koupi čaje atd..., ale pak chci, aby mě nechali být. Právě proto miluji Costa a Starbucks...

    Co jsem zajímavě viděl v jednom podniku bylo využití staršího nábytku. Člověk nemusí koupit nová kožená křesílka, může to udělat jako takové prostředí ve stylu industriální skládka, nakoupit staré gauče, klidně je i nechat potrhané, a doladit to ať to právě vypadá staře a použitě a udělat z toho styl.

    Nicméně opravdu podle mě kavárna není nízkonákladové podnikání a představa nějakých lidí, že když budou levnější než konkurence, že to bude fungovat, je blbost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).