největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
E-commerce
E-commerce
481
–
510
/
1 452
První strana
Předchozí strana
10
15
16
17
18
19
20
Následující strana
Poslední strana
S remarketingem je potřeba si vyhrát, jinak napáchá víc škody než užitku
Blokují vám uživatelé reklamu? Víme, čím by to mohlo být a jak se zbavit ignorování tohoto obsahu. Reklamy nesmí být rušivé a musí mít větší význam.
Zdeněk Vesecký
9. 8. 2017
Počet nových komentářů
31
Doba čtení:
6 minut
Slevový portál Pepa.cz má na krku insolvenční návrh, prý ale nekrachuje
Slevový portál Pepa.cz uvádí na pravou míru informace ohledně svého krachu. Kvůli ztrátě domény je nucen přejít na doménu jinou.
Jana Knížková
7. 8. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Plánované spojení online marketů Košíku a Koloniálu padlo, rýsuje se ale jiné
Změny na poli online supermarketů nabraly jiný směr, než se původně plánovalo. Odstartovaly námluvy mezi Košík.cz a Rohlík.cz.
Jana Knížková
7. 8. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
7 věcí, které by neměly chybět v obchodních podmínkách e-shopů
Alfou a omegou internetového podnikání je správné nastavení všeobecných obchodních podmínek. Co by v nich určitě nemělo chybět?
Petra Dolejšová
1. 8. 2017
Doba čtení:
3 minuty
Najměte si do firmy hackera. Otestuje vám zabezpečení IT
Informační systémy se nezřídka stávají terčem útoku. Je proto potřeba zjistit a odstranit všechna slabá místa. Čtěte, kdo vám s tím může pomoci.
Zdeněk Vesecký
31. 7. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
6 minut
Kdy bude v Česku možné založit firmu z domova a za pár minut?
Snazší komunikace s úřady i založení firmy v řádech hodin. I to slibují politici před blížícími se volbami. Přinášíme přehled názorů na eGovernment.
Zdeněk Vesecký
28. 7. 2017
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
9 minut
Co dřív za celý rok, teď za půl roku. Češi utratili v e-shopech 46 miliard
Více jak 46 miliard korun utratili čeští online zákazníci za předchozích 6 měsíců. E-shopy vybírají hlavně na základě tzv. šeptandy.
Jana Knížková
26. 7. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Odhlašují se vám odběratelé newsletterů? Víme, jak na to reagovat
Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.
Zdeněk Vesecký
19. 7. 2017
Počet nových komentářů
4
Doba čtení:
8 minut
Čím naštvete fanouška na sociálních sítích? Hlavně přehnanou propagací
Nejčastěji fanoušky na sociálních sítích naštvete tím, když budete svoji značku přehnaně propagovat. Více než třetinu pak irituje slang a žargon.
Ivan (Drago) Sárközi
18. 7. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Google mění systém vyhledávání. Pozor na riziko růstu výdajů za reklamu
Čtěte, co pro inzerenty znamená rozvolnění shody klíčových slov v Google AdWords. Jaké jsou výhody a nevýhody systému a na co se připravit.
Zdeněk Vesecký
17. 7. 2017
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
5 minut
Účetní přišel fiktivní mail od majitele, podvodníkovi poslala půl milionu korun
Policie upozorňuje majitele firem, aby byli obezřetní při zasílání plateb a své zaměstnance poučili, aby si raději každou platbu před odesláním řádně ověřili
Daniel Morávek
14. 7. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Rozesílá za vás obchodní sdělení prostředník? Odpovědnost za SPAM jde i za vámi
Někteří podnikatelé se domnívají, že v případě, když využijí pro rozesílání obchodního sdělení prostředníky, nejsou odpovědní za případný SPAM. To je ale mýlka.
Daniel Morávek
14. 7. 2017
Doba čtení:
3 minuty
Jak zdarma špehovat a nahrávat návštěvníky vašeho webu
Podívat se na chování návštěvníků přímo na vašem webu nemusí být nedostupné ani pro malé weby s malým rozpočtem na testování. Jde to i zdarma.
Tomáš Krause
11. 7. 2017
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
4 minuty
Je nutné u eshopu vytvářet i obchodní podmínky pro právnické osoby?
Všeobecné smluvní podmínky se vztahují většinou na spotřebitele, co když ale v e-shopu chce nakupovat právnická osoba? Platí pro ni stejné podmínky?
Petr Čížek
10. 7. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
2 minuty
Amazon Marketplace už je dostupný i pro Čechy. Zkuste prodej napříč Evropou
Malým prodejcům z České republiky se otevírá přímá a snadná cesta na evropský online trh. Amazon spouští českou verzi svého tržiště.
Zdeněk Vesecký
7. 7. 2017
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
5 minut
4 důvody, proč zapomenout na nákup fanoušků na Instagramu
Máte pocit, že vám šíleně pomalu rostou fanoušci, nebo byste chtěli spolupracovat se značkami, ale chybí vám tisíce fanoušků? Rozhodně si je nekupujte.
Katka Pavlíčková
4. 7. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
4 minuty
Nepoučitelní provozovatelé e-shopů. Stále klamou své zákazníky
Česká obchodní inspekce provedla za první čtvrtletí letošního roku více jak 300 kontrol u internetových obchodů. 85 procent kontrolami neprošlo s čistým štítem.
Jana Knížková
30. 6. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Objevit nedostatky webu dá práci. Zkuste nástroje, které vám s tím pomohou
Pro zvýšení návštěvnosti i konverzí je potřeba mít do detailu vyladěný web. Zkuste toho vedle analytiky dosáhnout i s pomocí speciálních nástrojů.
Zdeněk Vesecký
30. 6. 2017
Doba čtení:
7 minut
Dívejte se zvlášť na chování lidí na počítači a zvlášť na mobilech
Návštěvníky můžete segmentovat prakticky donekonečna podle všech možných i nemožných parametrů. Úplně základní rozlišení je ale, podle mě, na základě zařízení.
Tomáš Krause
27. 6. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Malé e-shopy úspěšně konkurují velkým. Dodat zboží do druhého dne? Není problém
Malé e-shopy to mají na poli e-commerce hodně těžké. Konkurence těch velkých je enormní. Ony se s tím ale vyrovnávají stále lépe. Na čem musely zapracovat?
Jana Knížková
21. 6. 2017
Doba čtení:
2 minuty
V létě se neflákejte, jde o ideální čas na vyjasnění si investic do reklamy
Léto a období prázdnin je pro mnohé firmy ta nejslabší sezóna vůbec. Právě proto je letní čas ideální na to udělat si jasno v investicích do digitální reklamy.
Michal Kubic
20. 6. 2017
Doba čtení:
3 minuty
Češi jsou nevěrníci, alespoň co se týká e-shopů. Pořád jdou po ceně
Věrnost k e-shopům se u Čechů snížila. I když jsou se službami spokojeni, stále je pro ně rozhodujícím faktorem, kde nakoupí, cena.
Michael Hovorka
19. 6. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
Povinnosti internetových portálů a e-shopů při ochraně osobních údajů zákazníků
Zajistit dostatečnou ochranu osobních údajů je v době vzestupu moderních technologií stále důležitější. Jaké povinnosti mají konkrétně online prodejci?
Jiří Matzner
15. 6. 2017
Doba čtení:
5 minut
Jak přitáhnout zákazníka k opuštěnému košíku? Nejlepší cestou je e-mailing
Čtěte, jak získat alespoň část na první pohled ztracených objednávek v e-shopu. Známe cestu k výraznému zefektivnění e-mailingových kampaní i zvýšení obratu.
Zdeněk Vesecký
14. 6. 2017
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
6 minut
E-shop jen jako experiment. Jak se vyhnout plátcovství DPH a EET, radí odborník
Chce si založit e-shop. Odborník připomíná, jak se nestát plátcem DPH, identifikovanou osobou k DPH a vyhnout elektronické evidenci tržeb?
Jan Molín
7. 6. 2017
Doba čtení:
3 minuty
V tuktuku jsme procestovali Srí Lanku, zažili dobrodružství a u toho pracovali
Srí Lanka je známá skvělým jídlem, možností pronájmu tuktuku a dobrým internetem kdekoliv. Co víc si digitální nomád může přát?
Daniel Nytra
6. 6. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu
Přemýšleli jste někdy o tom, jaké důvody vedou vaše zákazníky k tomu, aby naplnili nákupní košík a pak nákup nedokončili? Není to náhodou vaše chyba?
Zdeněk Vesecký
5. 6. 2017
Počet nových komentářů
16
Doba čtení:
8 minut
Pozor na katalogové šmejdy. Co se stane, když je budete ignorovat?
Už řadu let chodí podnikatelům různé e-maily či dopisy od katalogových firem, který nabízí „výhodné“ zapsání do jejich registru.
Redakce
2. 6. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
10 tipů pro zvýšení potenciálu e-mailingových kampaní
Některé taktiky e-mailingu už jsou zastaralé a nepřináší žádné výsledky. Je potřeba sledovat vývoj a především měnící se návyky příjemců obchodních sdělení.
Zdeněk Vesecký
31. 5. 2017
Doba čtení:
6 minut
Dostaňte z lidí na Instagramu kontakt na e-mailing. Jak je k tomu motivovat?
Lidé si ještě neuvědomují, že Instagram je skvělé místo i pro aplikování dalších marketingových strategií. Jeden z konkrétních případů tvoří e-mail marketing.
Katka Pavlíčková
30. 5. 2017
Doba čtení:
5 minut
481
–
510
/
1 452
První strana
Předchozí strana
10
15
16
17
18
19
20
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Evropský průmysl na poklesu: Klíčem k úspěchu je podpora digitalizace a automatizace
Mohlo by vás zajímat
Stát si posvítí na zaměstnavatele na chráněném trhu práce i na práci na černo
Dávají práci lidem na Valašsku a předávají dál folklor moderní formou
Blíží se uplatnění slevy na manžela za rok 2024. Poprvé podle nových pravidel
Kdy se vyhneme platbě daně z příjmů při prodeji nemovitosti?
Kvíz týdne
Poznáte slavné značky a firmy jen podle loga? Otestujte své znalosti v kvízu
1/10 otázek
Spustit kvíz
Školení pro účetní
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2025
8. 1. 2025
9:00
Více
DPP a DPČ ve všech souvislostech
6. 2. 2025
9:00
Více
Dvoudenní školení pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní
17. 3. 2025
9:00
Více
Diskuse
Zaplacená vyšší záloha na daň z příjmů zaměstnance
1
18:05
Změna sídla - od kdy na dokladech?
1
14:52
Prodej auta OSVČ
2
12:18
Prodej auta zvláštní režim
1
11:54
Informace o zaměstnanci před nástupem do zaměstnání
9
Včera
Gordic, zadávání pracovní neschopnosti
0
Včera
Všechny diskuse
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 15. 11. 2024
EUR
25,120
25,260
USD
23,860
24,040
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
BITCOIN: jak funguje, kde si ho koupit a bezpečně uložit a jak s ním platit
DETAILY
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji