Hlavní navigace
největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Podnikatel.cz
»
Marketing a PR
Marketing a PR
331
–
360
/
2 312
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
20
30
Následující strana
Poslední strana
Solidarita napříč republikou: jídlo zdarma lékařům, policistům a dalším hrdinům
Dnešní situace není lehká, ale na druhou stranu dává podnikatelům a firmám možnost pomáhat těm, kteří to potřebují. Inspirujte se nimi i vy.
Jana Langerová
24. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Situace v obchodech už se ustálila. Se zásobováním nejsou žádné problémy
V souvislosti s novými opatřeními se spousta lidí vydala do obchodů, kde prováděla velké nákupy. Jak na to zareagovaly obchody a jak to mají se zásobováním?
Jana Langerová
20. 3. 2020
Doba čtení:
5 minut
Lidé se přestali spoléhat na stát. Roušky si vyrábí sami. Je z nich módní hit
(FOTOGALERIE) Podle nového opatření si musí lidé povinně zakrývat nos a ústa. Ochranné prostředky ale stále chybí, proto se mnozí spustili do výroby roušek.
Jana Knížková
19. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Chraňte si ústa, dodržujte rozestupy a plaťte kartou, žádají obchodníci
Obchodníci prosí zákazníky, aby byli ohleduplní, platili kartou, dodržovali mezi sebou rozestupy a hygienické zásady při nákupu pečiva.
Daniel Morávek
17. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Pozor na ceny osobních ochranných prostředků. Hrozí zde milionové pokuty
Pracovníci Finanční správy od minulého týdne kontrolují ceny při prodeji osobních ochranných prostředků, a to jak u výrobců a dovozců, tak u distributorů.
Jana Langerová
17. 3. 2020
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
5 tipů na skvělý obsah firemního Facebooku, který zaujme fanoušky
Profil na Facebooku má dnes téměř každá firma. My vám přinášíme tipy, jak se vyrovnat s jeho obsahem.
Jana Langerová
13. 3. 2020
Doba čtení:
7 minut
Mycí prostředek Jar slaví 60 let. Podívejte se, jak se za tu dobu změnil
Mycí prostředek Jar slaví letos 60. výročí. Za tu dobu se měnila jak receptura, tak obaly. Podívejte se na proměny Jaru v čase. [FOTOGALERIE]
Daniel Morávek
6. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Plesnivé jídlo v reklamě? Značkám se taková upřímnost může i vyplatit
Upřímnost v reklamě se může a nemusí vyplatit, protože na každého působí jinak. Podívejte se, co to některým značkám přineslo.
Jana Langerová
6. 3. 2020
Doba čtení:
5 minut
Chyby v reklamě na potraviny vás můžou stát i miliony. Pozor na ně
Státní zemědělská a potravinářská inspekce zjistila loni mnoho pochybení souvisejících s reklamou na potraviny. Jak se jim vyvarovat a z čeho vycházet?
Jana Langerová
28. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Chcete prodávat zboží a služby ženám? Přestaňte zákaznice krmit otravnými klišé
Na jedné straně jsou firemní peníze nalité do značky, obalů či reklamy. Na druhé straně jsou zákaznice a spotřebitelky, které nakupují. Jak ale na ženy cílit?
Jana Bohutínská
27. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Lákat mladé na běžecký ovál a obývák v kanceláři je iluze. Brzy na to neuslyší
O zaměstnaneckých benefitech, které se týkají prostředí, kde mají lidé pracovat, a o trendech v kancelářích v podcastu Podnikatel.cz se Zdeňkem Brisudou.
Jana Knížková
25. 2. 2020
Doba čtení:
1 minuta
5 tipů, co vám pomohou vyprávět příběh značky, který opravdu zaujme
Značka reprezentuje to, co si vaši zákazníci v souvislosti s ní představí, jak ji vnímají a jak o ní mluví ve svém okolí.
Jana Langerová
18. 2. 2020
Doba čtení:
6 minut
5 originálních valentýnských kampaní, které se nesvezly na tradiční vlně kýče
Den svatého Valentýna je považován za oslavu lásky a všude jsou červená srdíčka. Společnostem se však někdy vyplatí odlišit se a přijít s něčím jiným.
Jana Langerová
14. 2. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Pozor na placení mýta. Jeho provozovatel vám může zablokovat palubní jednotku
V rámci nového mýtného systému musí mít provozovatel vozidla elektronické zařízení – palubní jednotku. Kdy dochází k její blokaci a na co je třeba dát si pozor?
Jana Langerová
10. 2. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Jak na tiskovou zprávu, která vás dostane do novin? Základem je předmět e-mailu
Tisková zpráva je i v dnešní době jedním ze základních nástrojů vztahů s veřejností a při komunikaci s médii je v podstatě nezanedbatelnou součástí.
Jana Langerová
7. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží? Co je lepší dát na homepage e-shopu?
Titulní stránka je v řadě případů to první, co uvidí návštěvník, když přijde na e-shop. Je lepší na ní propagovat produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží?
Jana Langerová
4. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Chcete dostat značku lidem pod kůži? Zkuste real-time marketing
Marketing v reálném čase existuje dlouho a nahrává mu internet a sociální sítě. Je způsobem, jak se dostat mezi lidi – stačí jen správné cílení a dobrý nápad.
Jana Langerová
3. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Video je stále oblíbenější formát. Začněte jej využívat i vy
V posledních letech se o videu jako výrazném trendu a oblíbeném formátu hodně mluví. Zjistěte, jak jej můžete zapojit do své obsahové strategie.
Jana Langerová
29. 1. 2020
Doba čtení:
9 minut
Jaké jsou sazby mýtného a jak v novém mýtném systému platit?
Nový mýtný systém běží už téměř dva měsíce. Jaké jsou základní principy fungování tohoto systému a jak je to s placením a sazbami mýtného?
Jana Langerová
20. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Využijte začátek roku k revizi webu i vaší firemní identity
Leden by firmy a podnikatelé mohli brát jako příležitost pro revizi aktualizací informací o nich, i jejich identity obecně. Nad čím by se měli zamyslet?
Jana Langerová
17. 1. 2020
Doba čtení:
5 minut
V Česku vstává z popela LinkedIn, zaměřte na něj svou pozornost
Profil alespoň na jedné sociální síti má téměř každá firma nebo podnikatel. Co se na nich změní v letošním roce a na co se tedy zaměřit?
Jana Langerová
15. 1. 2020
Doba čtení:
5 minut
Sociální sítě, telefon nebo chatbot. Jakou zákaznickou péči vybrat?
V dnešní době si čím dál více zákazníků nakupuje pouze od značek, kterým důvěřuje. Proto je velmi důležité mít kvalitní zákaznický servis.
Jana Langerová
13. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
V grafice letos vsaďte na minimalismus a zapomeňte na zkrášlující filtry
K trendům v designu patří například 3D grafika, ale na druhou stranu také příklon k minimalismu nebo obrázkům a fotografiím znázorňující realitu.
Jana Langerová
10. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
Vybrané mýtné za rok 2019? Celkem šlo o necelých 11 miliard
Za celý rok 2019 bylo dopravcům naúčtováno mýtné v souhrnné výši 10 946 miliard korun, což je o 1,19 % více než v roce 2018.
Jana Langerová
8. 1. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Pinterest se hlásí o slovo. Předvádějte své zboží i tam
Pinterest jde s trendy a hledá způsoby, jak se vyvinout ze sociální sítě na nákupní platformu. Využijte i vy toho, že je možné na něm prezentovat své produkty.
Jana Langerová
8. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Byznys v roce 2020? Trendem bude gig ekonomika i nárůst používání mobilů
Vše se vyvíjí a mění a stranou není ani samotný byznys a obchod. Zjistěte, co bude v letošním roce dominovat, a hlavně nebuďte pozadu.
Jana Langerová
7. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
Modrá je dobrá, využijte toho. V barvě roku totiž střídá korálovou
Stejně jako každý rok oznámil Pantone Color Institute barvu roku. Tou je pro letošní rok klasická modrá (19–4052 Classic Blue).
Jana Langerová
6. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Na jakých silnicích I. třídy musíte nově platit mýto?
Nový mýtný systém se spustil v prosinci loňského roku a s počátkem nového roku se navíc mýto rozšířilo na dalších 868 km silnic I. třídy.
Daniel Morávek
3. 1. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Jak na nový mýtný systém? Zorientujte se díky našemu přehledu
Od 1. prosince se změnil mýtný systém – mikrovlnnou technologii nahradil satelitní systém. Zjistěte, koho se změny dotkly a jak se s nimi vypořádat.
Jana Langerová
2. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Co bude vévodit obsahovému marketingu v roce 2020? Hlavně podcasty a video
Firmy by neměly tvořit obsah jen proto, že je zrovna trendy, ale aby díky němu pomohly svým zákazníkům. Přesto je dobré vědět, jaký obsah bude dominovat.
Jana Langerová
23. 12. 2019
Doba čtení:
5 minut
331
–
360
/
2 312
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
20
30
Následující strana
Poslední strana
Mohlo by vás zajímat
Opravné položky k pohledávkám: Co byste měli vědět?
Srážky ze mzdy v insolvenci po novele insolvenčního zákona
Pustila se na okrajový trh s krmivy a dnes má za zády tým plný pejskařů
Minimální mzda a zaručený plat od roku 2025
Kvíz týdne
Baťa slaví 130 let od založení. Otestujte, jak dobře znáte historii firmy
1/10 otázek
Spustit kvíz
Školení pro účetní
Podzimní novinky pro mzdové účetní
30. 10. 2024
9:00
Více
Aktuální problémy uplatňování DPH a změny pro rok 2024
7. 11. 2024
9:00
Více
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2025
8. 1. 2025
9:00
Více
Diskuse
Daňové zvýhodnění a služební poměr
2
Včera
Sleva na studenta neoprávněná, prosím paní Jasná
1
Včera
Dodání a montáž oken na RD
0
Včera
Dar spolku skautů-vyřazená elektronika-vysílačky
0
Včera
Stravenkový paušál a Doklad o výši Q příjmu
0
Včera
Reklamace z EU - PDP či ne?
1
Včera
Všechny diskuse
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 8. 10. 2024
EUR
25,240
25,360
USD
22,910
23,090
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
WebTop100: Vliv AI a marketplaces na český e-commerce i digitální marketing
PROGRAM
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji