Hlavní navigace
největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Přihlásit
Zůstat přihlášen
Registrovat
Zapomenuté
heslo
nebo
jméno
Podnikatel.cz
»
Marketing a PR
Marketing a PR
1 051
–
1 080
/
2 312
První strana
Předchozí strana
30
34
35
36
37
38
40
Následující strana
Poslední strana
Google AdWords přibude konkurence, Amazon připravuje vlastní PPC systém
Na trh s online reklamou brzy vtrhne nový významný hráč. S vlastním PPC systémem chce totiž brzy přijit společnost Amazon. A podle odborníků není bez šance.
Daniel Morávek
26. 8. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Cena je jako zaklínadlo. Jen jí samotnou ale zákazníka neudržíte
Ani nejlepší ceny nejsou samy o sobě schopné udržet zákazníka dlouhodobě. Je potřeba nabídnout i něco víc. Je to zejména servis a projevení zájmu o klienta.
Zdeněk Vesecký
15. 8. 2014
Doba čtení:
7 minut
České firmy čelí útokům čínských podvodníků, stojí je to statisíce
Podvodníci z Číny zesilují útoky na české firmy. Nabízí lákavé zboží a žádají vysoké zálohy. Objednavatelé se pak ale nedočkají ani zboží, ani vrácení peněz.
Zdeněk Vesecký
14. 8. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
2 minuty
Akvizice firem atakují rekordy. Při prodeji společnosti si ohlídejte hlavně sebe
Zatím to vypadá, že v letošním roce se prodá nejvíce firem v české historie. Podle odborníků za to může rostoucí ekonomika. Čtěte, jak lze firmu prodat.
Daniel Morávek
12. 8. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Zakládáte e-shop? Víme, kolik peněz a do kterých forem reklamy investovat
Pokud zakládáte e-shop, součást vašeho byznys plánu by měla být marketingová strategie. Zeptali jsme se marketingových odborníků, do čeho a kolik investovat.
Daniel Morávek
12. 8. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
5 minut
Ruské embargo likviduje i české autodopravce, žádají pomoc státu
Hospodářská válka Ruska a západního světa může zničit české autodopravce. Ti se proto obrací na stát s žádostí o pomoc.
Zdeněk Vesecký
11. 8. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Udržet si stávajícího zákazníka je desetkrát levnější než získat nového
Kolik stojí získání nového zákazníka a kolik vydáváme za udržení stávajícího? Neplatí to vždy, ale je jasné, že více úsilí i peněz si žádá nový zákazník.
Zdeněk Vesecký
11. 8. 2014
Doba čtení:
7 minut
Všechno je to o kontaktech. Víme, kde je sehnat
Nákup databáze kontaktů ocení začínající podnikatel i zavedená firma. Při jejím použití je ale třeba držet se pravidel. Jinak hrozí potíže se zákonem.
Zdeněk Vesecký
8. 8. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
6 minut
10 podnikatelských blogů, které se vyplatí sledovat
Řada podnikatelů nechává nahlédnout do kuchyně svého podnikání. Pokud hledáte inspiraci, rady nebo tipy, blogy úspěšných podnikatelů jsou tím pravým zdrojem.
Daniel Morávek
7. 8. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Distribuce vašich letáků. Na kolik to vyjde a kdo takovou službu nabízí?
Jak se dostat se svou nabídkou až lidem do obýváku nebo kanceláří? Zkuste to prostřednictvím obyčejného tištěného letáku. Spočítali jsme, kolik to stojí.
Zdeněk Fekar
7. 8. 2014
Počet nových komentářů
10
Doba čtení:
3 minuty
Otevírací doba obchodů se má omezit. Během 7 svátků by měly mít zcela zavřeno
Pokud projde návrh senátorů ČSSD, budou muset mít obchodníci během 7 svátků zcela zavřeno. Na Štědrý den by pak mohli prodávat jen do 12 hodin.
Daniel Morávek
5. 8. 2014
Počet nových komentářů
8
Doba čtení:
1 minuta
Propojenec podnikatelských vztahů v kauze Opencard? Žádná novinka
Pracovníci magistrátu, včetně dvou posledních primátorů, čelí žalobě kvůli Opencard. Podnikatel.cz přitom o podezřelé spleti vazeb psal již v roce 2008.
Daniel Morávek
1. 8. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Dýško placené kartou přijde restauraci pěkně draho
Kartou nebo hotově? Bezhotovostní placení v restauracích už je celkem standard. Jak se ale rozděluje a daní spropitné, pokud zákazník platí kartou?
Zdeněk Fekar
29. 7. 2014
Počet nových komentářů
9
Doba čtení:
3 minuty
FOTOGALERIE: Tyto výlohy zaujmou. Přinášíme letní inspiraci ze Saint-Tropez
Kuchyňské náčiní, ponožky, ubrousky a léty vyšisovaná dekorace. I tak ještě vypadají české výlohy. Je zbytečné a zcela nemoderní je plnit veškerým sortimentem.
Zdeněk Vesecký
24. 7. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
Bojíte se Real Time Bidding? Tady je 9 nejčastějších mýtů
RTB je prodej bannerové reklamy v aukci, která dokáže cílit v reálném čase na konkrétního uživatele. Inzerovat můžete např. jen v době, kdy se zhorší počasí.
Tomáš Horák
23. 7. 2014
Doba čtení:
5 minut
Chystá se plošný zákaz kouření v restauracích a barech. Možná už od roku 2015
Hnutí ANO plánuje předložit novelu, která zakáže kouření ve všech restauracích a barech. Proti není ani nejsilnější vládní strana ČSSD.
Daniel Morávek
22. 7. 2014
Počet nových komentářů
24
Doba čtení:
2 minuty
Dobrý newsletter není otravný spam. Spíš milostné psaní
Posíláte svým zákazníkům pravidelně e-maily? Jak docílit toho, aby neskončily v koši nebo v antispamovém filtru?
Zdeněk Fekar
18. 7. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Udělejte z popelky královnu prodeje. Posílejte SMS
Vyzkoušejte direct marketing pomocí SMS zpráv. Textová zpráva dokáže všechno, co jiné nástroje přímého marketingu. Ale nabízí také ještě něco navíc.
Zdeněk Fekar
14. 7. 2014
Počet nových komentářů
18
Doba čtení:
5 minut
Většina letáků letí hned do koše. Je nutné takovou kampaň správně načasovat
Loni jsme dostali rekordní čtyři miliardy letáků. Většina z nich neměla vůbec žádný efekt. Nevyhazujte proto peníze oknem a letákovou kampaň správně načasujte.
Zdeněk Vesecký
10. 7. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Každého, kdo zaútočí na nejmenší podnikatele, svlékneme do trenek, říká Havlíček
Celá vláda ať zapomene na to, že se bude vozit po nejmenších podnikatelích, říká šéf Asociace malých a středních podniků ČR Karel Havlíček.
Daniel Morávek
10. 7. 2014
Počet nových komentářů
10
Doba čtení:
8 minut
5 ukázkových příkladů, jak (ne)komunikovat na Facebooku se zákazníky
Facebook už patří mezi běžné komunikační kanály podnikatelů. Připravili jsme proto příklady správných a špatných odpovědí na připomínky zákazníků.
Daniel Morávek
8. 7. 2014
Doba čtení:
5 minut
Aby se o vaší firmě vědělo, použijte reklamu. Ale správně
Reklama je jeden z mnoha způsobů jak propagovat firmu. Při výběru ale používejte selský rozum. Radíme, jak vybrat ten správný inzerát nebo banner.
Zdeněk Fekar
7. 7. 2014
Doba čtení:
3 minuty
Švarcsystém je jedna velká marketingová mantra, říká Karel Havlíček
Švarcsystém je jedna velká mantra a nikdo dodnes nedopočítal, jak rozšířený švarcsystém je, říká šéf Asociace malých a středních podniků ČR Karel Havlíček.
Daniel Morávek
4. 7. 2014
Počet nových komentářů
15
Doba čtení:
7 minut
Anonymní akcie končí. Možností, jak je můžete přeměnit, existuje několik
Ode dneška se nemohou majitelé anonymních akcií podílet na zisku či své akcie prodat. Existuje ale několik možností, jak anonymní akcie přeměnit.
Daniel Morávek
1. 7. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Už dvě negativní recenze odvádí zákazníky. Jednejte proto okamžitě
Negativní reklama, taky reklama. Pokud jste malá firma nebo živnostník, na tohle rčení okamžitě zapomeňte. A zajímejte se o to, co se o vás říká a píše.
Zdeněk Vesecký
25. 6. 2014
Počet nových komentářů
6
Doba čtení:
7 minut
3 tipy, jak zviditelnit svoji firmu zadarmo
Ne vždy musíte platit za to, abyste byli vidět. Pokud při rozjezdu firmy nemáte peníze na marketing, zkuste aktivní a personalizovanou strategii.
Michael Hovorka
24. 6. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Dát zákazníkovi bonus k nákupu můžete, ale už ho nikdy nesmíte chtít vrátit
Dárky přidané jako bonus zákazníkům za nákup se zpátky nevracejí. Někteří obchodníci to vyžadují, ale nejsou v právu. Na darování by měl být zákazník upozorněn.
Zdeněk Vesecký
19. 6. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Každý podnikatel na volné noze by měl blogovat. Vytváří si svou obchodní značku
Blogovat nebo publikovat na sítích pod přezdívkou je dnes už out. Podnikatel si může vytvořit vlastní osobní značku, podmínkou je vystupovat pod svým jménem.
Ivan (Drago) Sárközi
19. 6. 2014
Doba čtení:
6 minut
7 častých mýtů, které panují okolo SEO pro e-shopy
Okolo SEO (optimalizace pro vyhledávače) panuje řada mýtů a polopravd. Zeptali jsme se proto odborníků, které nejčastější mýty o SEO pro e-shopy slýchají.
Daniel Morávek
12. 6. 2014
Počet nových komentářů
4
Doba čtení:
5 minut
132 českých značek nabízí franšízu. Už jste si vybrali tu svou?
Češi se stále více zajímají o franšízové licence. A navíc je lákají především domácí firmy. Zahraniční giganty odstavili na druhou kolej.
Zdeněk Vesecký
5. 6. 2014
Doba čtení:
4 minuty
1 051
–
1 080
/
2 312
První strana
Předchozí strana
30
34
35
36
37
38
40
Následující strana
Poslední strana
Mohlo by vás zajímat
Co je notářský zápis s přímou vykonatelností a proč si na něj dát pozor?
Minimální mzda a zaručený plat od roku 2025 v tabulkách
Rozvrhování práce zaměstnancem od roku 2025
Města houfně upravují koeficienty k dani z nemovitostí. Jak se změní na Karlovarsku?
Kvíz týdne
Baťa slaví 130 let od založení. Otestujte, jak dobře znáte historii firmy
1/10 otázek
Spustit kvíz
Školení pro účetní
Podzimní novinky pro mzdové účetní
30. 10. 2024
9:00
Více
Aktuální problémy uplatňování DPH a změny pro rok 2024
7. 11. 2024
9:00
Více
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2025
8. 1. 2025
9:00
Více
Diskuse
Dohodáři a svátky
0
16:16
Prodej pozemku - placení daně z příjmu
1
16:03
Výpočet dovolené
3
15:25
DPP odvod zdrav. poj. do minima
3
12:33
Invalidní důchodce 1 nebo 2 stupně a doplatek ZP do minima
7
11:57
Dodání a montáž oken na RD
1
10:39
Všechny diskuse
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 8. 10. 2024
EUR
25,220
25,340
USD
23,040
23,220
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
WebTop100: Vliv AI a marketplaces na český e-commerce i digitální marketing
PROGRAM
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji