největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Marketing
Marketing
331
–
360
/
2 318
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
20
30
Následující strana
Poslední strana
CzechToll doporučuje v těchto dnech vyčkat s navrácením palubních jednotek
V souvislosti s opatřeními směřujícími proti dalšímu šíření nemoci COVID-19 je až do odvolání znemožněno vracet palubní jednotky na obchodních místech.
Jana Langerová
3. 4. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Pohled na opuštěnou Prahu: Restaurace a obchody zavřené, ulice zejí prázdnotou
(FOTOGALERIE) Život v české metropoli kvůli koronaviru utichl. Z pohledu, který se jen tak nenaskytne, skoro mrazí. Po běžném ruchu ani památky.
Jana Knížková
1. 4. 2020
Doba čtení:
1 minuta
OSVČ a malí podnikatelé hledají urputně řešení, aby stav nouze vůbec přežili
OSVČ a nejmenší podnikatelky a podnikatelé v posledních dnech houževnatě hledají možnosti, jak svůj byznys v tvrdé době zachránit. A zajistit si nutné příjmy.
Jana Bohutínská
31. 3. 2020
Doba čtení:
7 minut
SOCR ČR se ohrazuje: „Paní hejtmanko, podívejte se z okna, co se kolem děje“
Zaměstnanci obchodů potřebují nyní věnovat pozornost na zajištění plynulosti dodávek zboží a plnění karanténních a hygienických opatření.
Jana Langerová
30. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Exportérům pomůže Česká exportní banka. Nabízí také zvýhodněné podmínky
Česká exportní banka v této době poskytuje klientům veškeré služby v plném rozsahu a je připravena exportérům pomoci.
Jana Langerová
27. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Tisíce piv z malých pivovarů čeká na záchranu. Pomoci má projekt Zachraň pivo
Pivo je navařené, odbyt žádný. Přece ho nevylijí. Projekt Zachraň pivo nabádá Čechy, aby si pivo od malých pivovarů nakoupili.
Jana Knížková
26. 3. 2020
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Solidarita napříč republikou: jídlo zdarma lékařům, policistům a dalším hrdinům
Dnešní situace není lehká, ale na druhou stranu dává podnikatelům a firmám možnost pomáhat těm, kteří to potřebují. Inspirujte se nimi i vy.
Jana Langerová
24. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Situace v obchodech už se ustálila. Se zásobováním nejsou žádné problémy
V souvislosti s novými opatřeními se spousta lidí vydala do obchodů, kde prováděla velké nákupy. Jak na to zareagovaly obchody a jak to mají se zásobováním?
Jana Langerová
20. 3. 2020
Doba čtení:
5 minut
Lidé se přestali spoléhat na stát. Roušky si vyrábí sami. Je z nich módní hit
(FOTOGALERIE) Podle nového opatření si musí lidé povinně zakrývat nos a ústa. Ochranné prostředky ale stále chybí, proto se mnozí spustili do výroby roušek.
Jana Knížková
19. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Chraňte si ústa, dodržujte rozestupy a plaťte kartou, žádají obchodníci
Obchodníci prosí zákazníky, aby byli ohleduplní, platili kartou, dodržovali mezi sebou rozestupy a hygienické zásady při nákupu pečiva.
Daniel Morávek
17. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Pozor na ceny osobních ochranných prostředků. Hrozí zde milionové pokuty
Pracovníci Finanční správy od minulého týdne kontrolují ceny při prodeji osobních ochranných prostředků, a to jak u výrobců a dovozců, tak u distributorů.
Jana Langerová
17. 3. 2020
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
5 tipů na skvělý obsah firemního Facebooku, který zaujme fanoušky
Profil na Facebooku má dnes téměř každá firma. My vám přinášíme tipy, jak se vyrovnat s jeho obsahem.
Jana Langerová
13. 3. 2020
Doba čtení:
7 minut
Mycí prostředek Jar slaví 60 let. Podívejte se, jak se za tu dobu změnil
Mycí prostředek Jar slaví letos 60. výročí. Za tu dobu se měnila jak receptura, tak obaly. Podívejte se na proměny Jaru v čase. [FOTOGALERIE]
Daniel Morávek
6. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Plesnivé jídlo v reklamě? Značkám se taková upřímnost může i vyplatit
Upřímnost v reklamě se může a nemusí vyplatit, protože na každého působí jinak. Podívejte se, co to některým značkám přineslo.
Jana Langerová
6. 3. 2020
Doba čtení:
5 minut
Chyby v reklamě na potraviny vás můžou stát i miliony. Pozor na ně
Státní zemědělská a potravinářská inspekce zjistila loni mnoho pochybení souvisejících s reklamou na potraviny. Jak se jim vyvarovat a z čeho vycházet?
Jana Langerová
28. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Chcete prodávat zboží a služby ženám? Přestaňte zákaznice krmit otravnými klišé
Na jedné straně jsou firemní peníze nalité do značky, obalů či reklamy. Na druhé straně jsou zákaznice a spotřebitelky, které nakupují. Jak ale na ženy cílit?
Jana Bohutínská
27. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Lákat mladé na běžecký ovál a obývák v kanceláři je iluze. Brzy na to neuslyší
O zaměstnaneckých benefitech, které se týkají prostředí, kde mají lidé pracovat, a o trendech v kancelářích v podcastu Podnikatel.cz se Zdeňkem Brisudou.
Jana Knížková
25. 2. 2020
Doba čtení:
1 minuta
5 tipů, co vám pomohou vyprávět příběh značky, který opravdu zaujme
Značka reprezentuje to, co si vaši zákazníci v souvislosti s ní představí, jak ji vnímají a jak o ní mluví ve svém okolí.
Jana Langerová
18. 2. 2020
Doba čtení:
6 minut
5 originálních valentýnských kampaní, které se nesvezly na tradiční vlně kýče
Den svatého Valentýna je považován za oslavu lásky a všude jsou červená srdíčka. Společnostem se však někdy vyplatí odlišit se a přijít s něčím jiným.
Jana Langerová
14. 2. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Pozor na placení mýta. Jeho provozovatel vám může zablokovat palubní jednotku
V rámci nového mýtného systému musí mít provozovatel vozidla elektronické zařízení – palubní jednotku. Kdy dochází k její blokaci a na co je třeba dát si pozor?
Jana Langerová
10. 2. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Jak na tiskovou zprávu, která vás dostane do novin? Základem je předmět e-mailu
Tisková zpráva je i v dnešní době jedním ze základních nástrojů vztahů s veřejností a při komunikaci s médii je v podstatě nezanedbatelnou součástí.
Jana Langerová
7. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží? Co je lepší dát na homepage e-shopu?
Titulní stránka je v řadě případů to první, co uvidí návštěvník, když přijde na e-shop. Je lepší na ní propagovat produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží?
Jana Langerová
4. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Chcete dostat značku lidem pod kůži? Zkuste real-time marketing
Marketing v reálném čase existuje dlouho a nahrává mu internet a sociální sítě. Je způsobem, jak se dostat mezi lidi – stačí jen správné cílení a dobrý nápad.
Jana Langerová
3. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Video je stále oblíbenější formát. Začněte jej využívat i vy
V posledních letech se o videu jako výrazném trendu a oblíbeném formátu hodně mluví. Zjistěte, jak jej můžete zapojit do své obsahové strategie.
Jana Langerová
29. 1. 2020
Doba čtení:
9 minut
Jaké jsou sazby mýtného a jak v novém mýtném systému platit?
Nový mýtný systém běží už téměř dva měsíce. Jaké jsou základní principy fungování tohoto systému a jak je to s placením a sazbami mýtného?
Jana Langerová
20. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Využijte začátek roku k revizi webu i vaší firemní identity
Leden by firmy a podnikatelé mohli brát jako příležitost pro revizi aktualizací informací o nich, i jejich identity obecně. Nad čím by se měli zamyslet?
Jana Langerová
17. 1. 2020
Doba čtení:
5 minut
V Česku vstává z popela LinkedIn, zaměřte na něj svou pozornost
Profil alespoň na jedné sociální síti má téměř každá firma nebo podnikatel. Co se na nich změní v letošním roce a na co se tedy zaměřit?
Jana Langerová
15. 1. 2020
Doba čtení:
5 minut
Sociální sítě, telefon nebo chatbot. Jakou zákaznickou péči vybrat?
V dnešní době si čím dál více zákazníků nakupuje pouze od značek, kterým důvěřuje. Proto je velmi důležité mít kvalitní zákaznický servis.
Jana Langerová
13. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
V grafice letos vsaďte na minimalismus a zapomeňte na zkrášlující filtry
K trendům v designu patří například 3D grafika, ale na druhou stranu také příklon k minimalismu nebo obrázkům a fotografiím znázorňující realitu.
Jana Langerová
10. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
Vybrané mýtné za rok 2019? Celkem šlo o necelých 11 miliard
Za celý rok 2019 bylo dopravcům naúčtováno mýtné v souhrnné výši 10 946 miliard korun, což je o 1,19 % více než v roce 2018.
Jana Langerová
8. 1. 2020
Doba čtení:
1 minuta
331
–
360
/
2 318
První strana
Předchozí strana
10
11
12
13
14
20
30
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Evropský průmysl na poklesu: Klíčem k úspěchu je podpora digitalizace a automatizace
Mohlo by vás zajímat
Stát si posvítí na zaměstnavatele na chráněném trhu práce i na práci na černo
Poznáte slavné značky a firmy jen podle loga? Otestujte své znalosti v kvízu
Dávají práci lidem na Valašsku a předávají dál folklor moderní formou
Kdy se vyhneme platbě daně z příjmů při prodeji nemovitosti?
Kvíz týdne
Poznáte slavné značky a firmy jen podle loga? Otestujte své znalosti v kvízu
1/10 otázek
Spustit kvíz
Školení pro účetní
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2025
8. 1. 2025
9:00
Více
DPP a DPČ ve všech souvislostech
6. 2. 2025
9:00
Více
Dvoudenní školení pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní
17. 3. 2025
9:00
Více
Diskuse
Zaplacená vyšší záloha na daň z příjmů zaměstnance
1
Včera
Změna sídla - od kdy na dokladech?
1
Včera
Prodej auta OSVČ
2
Včera
Prodej auta zvláštní režim
1
Včera
Informace o zaměstnanci před nástupem do zaměstnání
9
14. 11.
Gordic, zadávání pracovní neschopnosti
0
14. 11.
Všechny diskuse
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 16. 11. 2024
EUR
25,180
25,260
USD
23,850
23,950
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
BITCOIN: jak funguje, kde si ho koupit a bezpečně uložit a jak s ním platit
DETAILY
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji