největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Marketing a značka
Marketing a značka
541
–
570
/
576
První strana
Předchozí strana
14
15
16
17
18
19
20
Následující strana
Poslední strana
5 důvodů, proč vaše e-maily padají do spamu
Důvodů, proč vaše e-maily končí ve spamu, může existovat celá řada. Z osobní zkušenosti ale mohu potvrdit, že následujících 5 příčin je nejčastějších.
Ondřej Valuštík
28. 6. 2016
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
6 minut
Navrhl dřevěné hodinky, po pár měsících je prodává na všech kontinentech
Mladý inženýr ze Šumperku navrhl dřevěné hodinky. Jak začínal, s čím se potýkal a z čeho má radost, prozrazuje v dalším dílu seriálu Příběhy podnikatelů.
Zdeněk Vesecký
27. 6. 2016
Počet nových komentářů
9
Doba čtení:
9 minut
Uber v ČR nabízí partnerskou smlouvu. Firmy řidiče zaměstnávají. Je to taxi?
Od letošního února mohou společnosti s aplikací Uber uzavřít smlouvu o poskytování služeb, řidiči tak mohou být i zaměstnanci. Stále to není taxislužba?
Michael Hovorka
23. 6. 2016
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
5 minut
Polovinu peněz na marketing už dnes podnikatelé tratit nemusí. Přesto tratí
Dá se dnes marketing dělat efektivněji než v dobách jeho prvních pionýrů, kteří podle jednoho z nich polovinu investice vždycky ztratili? Zeptali jsme se.
Zdeněk Vesecký
17. 6. 2016
Doba čtení:
6 minut
Byznys s trdelníky nezná hranice. Z Česka míří až do Asie
Podívali jsme se na zoubek trdelníkovému byznysu. Dá se na tomto pečivu vydělat hromada peněz s minimem námahy a investic? Prozradí jeden z největších výrobců.
Zdeněk Vesecký
13. 6. 2016
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
7 minut
Jsou marketéři jako Ferda Mravenec? Skutečně zvládnou zakázky všeho druhu?
Existují podnikatelé, kteří se bojí investovat do reklamy v případě, že by ji měla dělat agentura bez zkušeností v jejich oboru. Takové obavy jsou ale zbytečné.
Zdeněk Vesecký
10. 6. 2016
Doba čtení:
5 minut
Jak je u značky důležitý ambasador a influencer. Čtěte velký speciál
Začtěte se do základních pojmů, které se týkají obchodního brandu. Pomůžou vám ve startu vašeho podnikání, ale i v jeho dalším rozvoji.
Redakce
9. 6. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
KFC – proklatě drahý rozvoz zdarma, aneb jak opravdu nepropagovat novou službu
KFC přišlo se službou rozvozu. Propagovalo ji sice jako „rozvoz zdarma“, jídla ale stála o třetinu více. Kolaps marketingu a P.R. v přímém přenosu. [KOMENTÁŘ]
Daniel Morávek
7. 6. 2016
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
3 minuty
Jak zařídit, aby váš podnik od prvního dne praskal ve švech?
Otevíráte svůj podnik až za měsíc nebo za dva? Nevadí, dejte o něm vědět už teď. Jen tak se váš start povede na jedničku.
Zdeněk Vesecký
6. 6. 2016
Doba čtení:
8 minut
Udělá vám kuchyň a s fotkou se chlubí na svém webu. Má na to podnikatel právo?
Referenční fotky jsou skvělým prostředkem k prezentaci kvality práce firem. Musí být ale dobře právně ošetřeny. Víte podle jakých zákonů a jak?
Zdeněk Vesecký
3. 6. 2016
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
7 minut
Sexy nejde jen po povrchu, důležitější je u něj hloubka a kvalita
Dnes může být sexy prakticky cokoli. Třeba pračka nebo kartáček na zuby. Nevěříte? Ano, i tyto předměty denní potřeby musí být v jistém slova smyslu sexy.
Zdeněk Vesecký
18. 5. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
6 minut
Myslíte si, že vaši značku spasí marketing? Máte se co učit, začněte u práva
Necháváte tvorbu značky na jiných? Pak byste ve své zadávací dokumentaci měli vedle marketingového potenciálu vyžadovat hlavně soulad s právními předpisy.
Jindra Šulcová
3. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Z podnikatelů se stali chřesťané. Na kult lahůdkové zeleniny obrací tisíce lidí
Po revoluci se na Mělnicku vrátili k pěstování chřestu. Po desítkách let se díky tomu český chřest opět dostává na stoly těch největších gurmánů.
Zdeněk Vesecký
2. 5. 2016
Doba čtení:
12 minut
Prorazit se dá s restaurací v jakémkoli pojetí, rozhodující je kvalita a stálost
Jaký zvolit koncept restaurace, abyste se trefili do vkusu a hlavně chuti zákazníků? Vsaďte klidně na českou klasiku, podmínkou je ale prvotřídní kvalita.
Zdeněk Vesecký
27. 4. 2016
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
6 minut
Jak nastavit remarketing, abyste si za vlastní peníze nevytvářeli nepřátele
Stále více lidí se stává imunní nebo i alergická na reklamu. Její zadavatelé by proto reklamní branži měli kultivovat a snažit se její konzumenty nezatěžovat.
Zdeněk Vesecký
25. 4. 2016
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
5 minut
Víc hlav víc ví aneb Proč poslouchat názory jiných a dát jim možnost se projevit
Krachem jsou nejvíce ohroženy firmy, které vlastní jedna fyzická osoba. Důvodem je to, že si podnikatelé nenechají do ničeho mluvit. Lépe je být otevřený.
Zdeněk Vesecký
15. 4. 2016
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
7 minut
Za online marketing nerozhazujte, rozmyslete i změřte, co se vám vyplácí
Netlačte hned na prodej. Lidé o vás potřebují vědět a uvažovat. A prodáte‑li, znáte opravdu, co k prodeji přispělo? Data sama často svádějí k mylným závěrům.
Marek Janouš
31. 3. 2016
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
6 minut
Máte kamennou prodejnu? Podpořte prodej také pomocí onlinu. Tady máte návod
Online a offline obchod se navzájem ovlivňují víc, než si dokážeme představit. Internetová reklama může skvěle podpořit chod kamenné prodejny.
Zdeněk Vesecký
18. 3. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
6 minut
5 kroků pro úspěšný vstup na zahraniční trh
Než se začnete rozhlížet po zahraničních trzích, je potřeba se na případnou expanzi dobře připravit. Seznamte se s ekonomikou dané země, ale i jejími zvyky.
Zdeněk Vesecký
14. 3. 2016
Doba čtení:
7 minut
Češi stále více milují first minute nabídky. Zkuste je, i když nejste cestovka
First minute je osvědčený marketingový nástroj, který přináší výhody nejen zákazníkovi, ale i prodejci. Aplikovat se dá do všech oborů.
Zdeněk Vesecký
27. 1. 2016
Doba čtení:
3 minuty
7 chyb, které podnikatelé dělají při přípravě marketingového plánu
Bez kvalitního marketingového plánu se váš marketing může snadno změnit v chaos. Vyvarujte se však při přípravě marketingového plánu těchto sedmi chyb.
Magdalena Čevelová
19. 1. 2016
Doba čtení:
5 minut
Dopravci chystají další novinky. Zákazníci e-shopů budou spokojení
Zákazníci nemají proč si stěžovat na dopravce. Za to, že jim někdy nejsou schopni doručit zásilku, si často mohou sami. Firmy proto zavádí nová a nová zlepšení.
Zdeněk Vesecký
8. 1. 2016
Počet nových komentářů
8
Doba čtení:
6 minut
3 důvody, proč mít firemní blog
Blogujte. Blogy představují méně formální prostředí, které je ideální k oslovení zákazníků i získání zpětných odkazů. Vaší firmě zajímavé komentáře jen pomohou.
Zdeněk Vesecký
6. 1. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
6 minut
Jak na newslettery, aby nenudily, a jak na zprávy transakční
U rozesílaných marketingových sdělení se vyplatí hodně přemýšlet, měřit a zkoušet, abyste dosáhli jejich účinnosti. Nezanedbávejte přitom ani zprávy transakční.
Marek Janouš
5. 1. 2016
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
6 minut
5 nejúspěšnějších Business Blogů serveru Podnikatel.cz
Každý týden si mohou čtenáři přečíst na serveru Podnikatel.cz blogový příspěvek. Přinášíme výběr pěti nejúspěšnějších Business Blogů.
Redakce
29. 12. 2015
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?
Prošli jsme celým postupem strategie značky. Co je potřeba promyslet, abyste ji teď skutečně uvedli do života, namísto toho, aby zůstala jen založena v šuplíku?
Honza Páv
22. 9. 2015
Doba čtení:
6 minut
I WC může budovat značku. Zjistěte, kde všude se potkává značka a váš zákazník
Někteří mají pocit, že značku potřebujete, abyste měli lepší kampaně či víc lajků na Facebooku. Analýza touchpointů vás ale přesvědčí, že branding sahá dále.
Honza Páv
15. 9. 2015
Doba čtení:
6 minut
„Vážený kliente, to bude f poho.“ Nastavte si tonalitu komunikace značky
„Kliente, to bude f poho“, nebo „Děkujeme Vám za Váš zájem“? Při budování značky je zásadní zvolit i tonalitu komunikace, tedy to, jak značka mluví.
Honza Páv
8. 9. 2015
Doba čtení:
6 minut
Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy
Logo není vaše značka. Logo je to, co je vidět a co pomáhá lidem si vaši značku vybavit. Nechali byste tuhle práci dělat vaši neteř nebo kluka od vedle?
Matez Jindra
1. 9. 2015
Doba čtení:
9 minut
Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů
Nad názvem vaší značky je nutné přemýšlet, a k tomu se hodí brainstorming. V dalším díle o budování značky vás naučíme, jak takový název vlastně vymyslet.
Honza Páv
25. 8. 2015
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
9 minut
541
–
570
/
576
První strana
Předchozí strana
14
15
16
17
18
19
20
Následující strana
Poslední strana
BusinessCenter
Daň z příjmů
Daňové přiznání
DPH
E-commerce
Novinky v zákonech
OSVČ
Začínající podnikatel
Zaměstnanci
Zaměstnavatelé
Všechny témata
Komerční sdělení
Jak nepřijít o tržby a důvěru zákazníků. Prodejci by měli věnovat pozornost platebním bránám
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 21. 12. 2024
EUR
25,100
25,180
USD
24,010
24,130
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
ONLINE ŠKOLENÍ PRO MZDOVÉ ÚČETNÍ: legislativní novinky roku 2025
TAM CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji