největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Marketing a značka
Marketing a značka
241
–
270
/
576
První strana
Předchozí strana
6
7
8
9
10
11
12
Následující strana
Poslední strana
Kvůli pandemii jsme ze dne na den ztratili část příjmů, říká ředitelka Loono
Zaměřují se na prevenci zdraví, ale bez finanční pomoci firem se neobejdou. Tým mladých lékařů a mediků i přes pandemii jede naplno a má novou kampaň.
Michael Hovorka
14. 8. 2020
Doba čtení:
5 minut
„Už u vás nic nekoupím!“ vyhrožují lidé na sítích firem podporující homosexuály
V Praze se nyní koná Prague Pride, jehož cílem je propojovat LGBT+ lidi. Pro jejich partnery a značky je to příležitostí, jak jim vyjádřit podporu.
Jana Langerová
7. 8. 2020
Doba čtení:
5 minut
Google rozdává tisíce na reklamu. Zkontrolujte si váš účet v Google Ads
Google se na základě situace spojené s koronavirem rozhodl podpořit malé a střední podniky kreditem na reklamu. Ten se připíše automaticky do Google Ads.
Jana Langerová
28. 7. 2020
Doba čtení:
1 minuta
2 miliardy na propagaci tuzemské dovolené: Malá domů pro Novu, Primu a Agrofert
Ministerstvo pro místní rozvoj chce, aby lidé cestovali po České republice a má v této souvislosti v plánu reklamy za 2 miliardy.
Jana Langerová
27. 7. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Slevové akce e-shopů? Tradiční blamáž, zboží jinde koupíte levněji i bez slev
V současné době probíhají na několika e-shopech velké slevové akce. Ne vždy je však taková akce zárukou nejnižší ceny.
Jana Langerová
17. 7. 2020
Doba čtení:
6 minut
Seznamte se s 5 novinkami na sociálních sítích. Mohou se vám hodit do strategie
Sociální sítě jsou v době, kdy lidé museli zůstat doma a spousta firem a podnikatelů se přesunula do digitálního prostředí, velmi důležité.
Jana Langerová
24. 6. 2020
Doba čtení:
6 minut
Začalo to měkkým vánočním dárkem, teď jejich trenýrky nosí celé rodiny
Pohledné trenýrky došly, maminka je holt musela spíchnout sama. Ač bylo Jakubovi Kofroňovi teprve 16 let, viděl v tom podnikatelský záměr s velkým potenciálem.
Jana Knížková
22. 6. 2020
Doba čtení:
6 minut
Během koronakrize pro nákup do malé prodejny. Jsou potřeba, nelikvidujme je
Během pandemie se ukázalo, jak důležité jsou pro lidi malé tradiční prodejny s potravinami. Naštěstí teď chytají druhý dech, supermarketů vzniká méně.
Jana Knížková
18. 6. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Koronavirus „vyhnal“ podnikatele na internet. Odborníci radí, na co se zaměřit
Doba koronavirová s sebou přinesla přesun spousty prodejců, institucí i zákazníků do onlinu. Jak to ovlivní marketing a na co se v něm zaměřit?
Jana Langerová
15. 6. 2020
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
7 minut
5 inspirativních marketingových reakcí na koronavirus
Značky se v průběhu krize spojené s koronavirem snažily přiblížit lidem, některé vsadily na poděkování potřebným, jiné rychle měnily přichystané kampaně.
Jana Langerová
12. 6. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Hledáte nové zaměstnance? Nepřehlédněte 5 rad, jak vyšperkovat pracovní inzerát
Inzerát je reklamou na pracovní nabídku a má výrazný vliv na to, zda se vás kandidáti rozhodnou oslovit. Je tedy potřeba dát si na něm záležet.
Jana Langerová
9. 6. 2020
Doba čtení:
6 minut
Klobouk, nebo skleník? Podívejte se na 6 příkladů, jak se poprat s opatřeními
Opatření spojená s koronavirem se dotkla většiny oborů a služeb. Ty se musely vypořádat především s dodržením bezpečné vzdálenosti a dalšími nařízeními.
Jana Langerová
3. 6. 2020
Doba čtení:
5 minut
Koronavirus změnil byznys v kultuře. Obrovský boom zažívají autokina. Nahlédněte
(FOTOGALERIE) Obrovský rozmach v době koronavirové pandemie zažívají autokina. Nabízí možnost, jak alespoň částečně udržet byznys v kultuře.
Jana Knížková
26. 5. 2020
Doba čtení:
do minuty
Tisíce piv z malých pivovarů čeká na záchranu. Pomoci má projekt Zachraň pivo
Pivo je navařené, odbyt žádný. Přece ho nevylijí. Projekt Zachraň pivo nabádá Čechy, aby si pivo od malých pivovarů nakoupili.
Jana Knížková
26. 3. 2020
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
5 tipů na skvělý obsah firemního Facebooku, který zaujme fanoušky
Profil na Facebooku má dnes téměř každá firma. My vám přinášíme tipy, jak se vyrovnat s jeho obsahem.
Jana Langerová
13. 3. 2020
Doba čtení:
7 minut
Plesnivé jídlo v reklamě? Značkám se taková upřímnost může i vyplatit
Upřímnost v reklamě se může a nemusí vyplatit, protože na každého působí jinak. Podívejte se, co to některým značkám přineslo.
Jana Langerová
6. 3. 2020
Doba čtení:
5 minut
Chyby v reklamě na potraviny vás můžou stát i miliony. Pozor na ně
Státní zemědělská a potravinářská inspekce zjistila loni mnoho pochybení souvisejících s reklamou na potraviny. Jak se jim vyvarovat a z čeho vycházet?
Jana Langerová
28. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Čelíte vyhoření, pořiďte si pivovar, radí jeden z majitelů Pivovaru Bubeneč
Nechal se zlákat, poslal peníze do projektu, který byl teprve na půli cesty, pak se nestačil divit. Jak se po všech těch peripetiích daří Pivovaru Bubeneč?
Jana Knížková
24. 2. 2020
Doba čtení:
6 minut
5 tipů, co vám pomohou vyprávět příběh značky, který opravdu zaujme
Značka reprezentuje to, co si vaši zákazníci v souvislosti s ní představí, jak ji vnímají a jak o ní mluví ve svém okolí.
Jana Langerová
18. 2. 2020
Doba čtení:
6 minut
5 originálních valentýnských kampaní, které se nesvezly na tradiční vlně kýče
Den svatého Valentýna je považován za oslavu lásky a všude jsou červená srdíčka. Společnostem se však někdy vyplatí odlišit se a přijít s něčím jiným.
Jana Langerová
14. 2. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Jak na tiskovou zprávu, která vás dostane do novin? Základem je předmět e-mailu
Tisková zpráva je i v dnešní době jedním ze základních nástrojů vztahů s veřejností a při komunikaci s médii je v podstatě nezanedbatelnou součástí.
Jana Langerová
7. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží? Co je lepší dát na homepage e-shopu?
Titulní stránka je v řadě případů to první, co uvidí návštěvník, když přijde na e-shop. Je lepší na ní propagovat produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží?
Jana Langerová
4. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Chcete dostat značku lidem pod kůži? Zkuste real-time marketing
Marketing v reálném čase existuje dlouho a nahrává mu internet a sociální sítě. Je způsobem, jak se dostat mezi lidi – stačí jen správné cílení a dobrý nápad.
Jana Langerová
3. 2. 2020
Doba čtení:
5 minut
Video je stále oblíbenější formát. Začněte jej využívat i vy
V posledních letech se o videu jako výrazném trendu a oblíbeném formátu hodně mluví. Zjistěte, jak jej můžete zapojit do své obsahové strategie.
Jana Langerová
29. 1. 2020
Doba čtení:
9 minut
Nový rok a nový e-shop? Kdy je třeba přistoupit na změnu
E-commerce se rozvíjí neskutečně rychlým způsobem a to, co platilo před půl rokem, dnes už platit nemusí. Je tedy potřeba internetové obchody neustále rozvíjet.
Jana Langerová
21. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
V Česku vstává z popela LinkedIn, zaměřte na něj svou pozornost
Profil alespoň na jedné sociální síti má téměř každá firma nebo podnikatel. Co se na nich změní v letošním roce a na co se tedy zaměřit?
Jana Langerová
15. 1. 2020
Doba čtení:
5 minut
Sociální sítě, telefon nebo chatbot. Jakou zákaznickou péči vybrat?
V dnešní době si čím dál více zákazníků nakupuje pouze od značek, kterým důvěřuje. Proto je velmi důležité mít kvalitní zákaznický servis.
Jana Langerová
13. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
V grafice letos vsaďte na minimalismus a zapomeňte na zkrášlující filtry
K trendům v designu patří například 3D grafika, ale na druhou stranu také příklon k minimalismu nebo obrázkům a fotografiím znázorňující realitu.
Jana Langerová
10. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
Pinterest se hlásí o slovo. Předvádějte své zboží i tam
Pinterest jde s trendy a hledá způsoby, jak se vyvinout ze sociální sítě na nákupní platformu. Využijte i vy toho, že je možné na něm prezentovat své produkty.
Jana Langerová
8. 1. 2020
Doba čtení:
4 minuty
Byznys v roce 2020? Trendem bude gig ekonomika i nárůst používání mobilů
Vše se vyvíjí a mění a stranou není ani samotný byznys a obchod. Zjistěte, co bude v letošním roce dominovat, a hlavně nebuďte pozadu.
Jana Langerová
7. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
241
–
270
/
576
První strana
Předchozí strana
6
7
8
9
10
11
12
Následující strana
Poslední strana
BusinessCenter
Daň z příjmů
Daňové přiznání
DPH
E-commerce
Novinky v zákonech
OSVČ
Začínající podnikatel
Zaměstnanci
Zaměstnavatelé
Všechny témata
Komerční sdělení
Jak nepřijít o tržby a důvěru zákazníků. Prodejci by měli věnovat pozornost platebním bránám
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 21. 12. 2024
EUR
25,100
25,180
USD
24,000
24,120
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
ONLINE ŠKOLENÍ PRO MZDOVÉ ÚČETNÍ: legislativní novinky roku 2025
TAM CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji