největší server pro podnikatele v ČR
Články
Aktuality
Poradna
Průvodce podnikáním
Diskuze o účetnictví
Zákony
Firemní finance
Kalkulačky
Podnikatel.cz do mailu
Vzory smluv
Šablony a formuláře
Rejstřík firem
Fotogalerie
Úřady
Kurzovní lístek
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
Sociální sítě
Sociální sítě
61
–
90
/
230
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
7
Následující strana
Poslední strana
Začátek roku na sociálních sítích? Pracujte s předsevzetími, ale nepřežeňte to
Leden je spojený s novými začátky. Jak toto období a nálady s tím spojené využít na sociálních sítích?
Jana Langerová
18. 12. 2019
Doba čtení:
4 minuty
WhatsApp není jen na posílání zpráv. Brzy přes něj budete moci také prodávat
WhatsApp Business přináší svým uživatelům, zejména malým firmám, novinku v podobě katalogů. Prezentovat se a prodávat je tak nyní snadné.
Jana Langerová
9. 12. 2019
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
4 minuty
Využijte LinkedIn k hledání nových zaměstnanců. Je to snadné
Sociální síť LinkedIn je profesní sociální sítí, která je přímo zaměřená na propojování. Využijte ji proto pro hledání lidí.
Jana Langerová
12. 11. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Ulehčete si správu LinkedIn profilu díky nejrůznějším nástrojům
Se správou sociálních sítí je spojeno hodně práce. Tu si však můžete zjednodušit díky nejrůznějším nástrojům. Zjistěte, jaké můžete využít na LinkedInu.
Jana Langerová
29. 10. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Buďte o krok napřed a využívejte novinky, které nabízí sociální sítě
Jakých novinek na sociálních sítích byste si podle odborníků měli všimnout? Nechte se inspirovat a využijte je na maximum.
Jana Langerová
23. 10. 2019
Doba čtení:
7 minut
Skupiny na LinkedIn vás mohou dostat přímo k cílové skupině. Využijte toho
Další způsob, jak se na LinkedIn více ukázat a také jej aktivněji používat, představují skupiny. Zjistěte, jak je využít ve svůj prospěch.
Jana Langerová
15. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Jméno na oblíbené pochoutce nebo nápoji? Zákazníci na to slyší
Personalizovaný marketing je jedním ze způsobů, jak přilákat zákazníky k vaší značce, protože spotřebitelé milují něco, co je pro ně osobní a jedinečné.
Jana Langerová
2. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Katka Pavlíčková: Jen blázen zahodí možnost propagovat se zdarma na Instagramu
Sociální sítě obecně nabízí skvělé šance, jak zpropagovat značku, produkt či službu. Jak správně uchopit Instagram? Dozvíte se v podcastu Podnikatel.cz.
Jana Knížková
24. 9. 2019
Doba čtení:
1 minuta
Více spojení na LinkedInu vytváří pozitivní image společnosti. Jak na to?
Profil na sociální síti, který nemá sledující, je většinou zbytečný a nevyplácí se na něj plýtvat energií. Zjistěte, jak získat více spojení na LinkedInu.
Jana Langerová
24. 9. 2019
Doba čtení:
5 minut
Profil na LinkedIn je vaší další možností, jak se ukázat
Nejen podnikatelům a firmám se vyplatí mít profil na sociální síti. Kromě možnosti se ukázat to přináší spousty výhod.
Jana Langerová
13. 8. 2019
Doba čtení:
3 minuty
Hledáte influencera na Instagram? Hlavně ať rezonuje s vaší značkou
Influencer marketing je mocný nástroj, který vám může ve výsledku vydělat spoustu peněz. Pracovat s influencery můžete snadno i na Instagramu.
Jana Langerová
29. 7. 2019
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
6 minut
Nevíte, co zrovna přidat na Instagram? Inspirujte se praktickými tipy
Při plánování obsahu na sociální sítě každý někdy narazí na problém, co zrovna zveřejňovat. Proto nyní přinášíme tipy na obsah na Instagramu.
Jana Langerová
15. 7. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Abyste zvýšili dosah příspěvků na Instagramu, musíte jít na ruku algoritmu
Na sociálních sítích je kromě aktivních fanoušků důležité dostat příspěvky k co nejvíce lidem. Proto přinášíme tipy, jak zvýšit dosah příspěvků.
Jana Langerová
2. 7. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Bitva robotů pro Facebook Messenger: Manychat vs. Chatfuel
Čtěte srovnání dvou hlavních externích aplikací, díky kterým můžete Facebook Messenger pro firmy využít na maximum.
Daniel Nytra
25. 6. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Vsaďte na Instagramu na reklamu a dostaňte vaše produkty přímo k cílové skupině
Placená propagace na sociálních sítích je v dnešní době nedílnou součástí marketingového plánu. Mnoho možností nabízí také Instagram, tak je využijte.
Jana Langerová
18. 6. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Naplňte YouTube obsahem, který žádný uživatel nepřeskočí
YouTube je jeden z největších vyhledávačů a současně rychle rostoucí sociální síť, proto se vyplatí pracovat s ním jako s plnohodnotným marketingovým kanálem.
Jana Langerová
14. 6. 2019
Doba čtení:
7 minut
Zapomeňte na Facebook, nové zákazníky hledejte letos hlavně na Instagramu
Facebook v Česku stagnuje, skoro polovina lidí na tuto sociální síť nedává žádné příspěvky, u Instagramu je situace jiná.
Michael Hovorka
13. 6. 2019
Doba čtení:
1 minuta
Jak jsem získal pro klienta kontakty na zákazníky za 5 Kč, vše v souladu s GDPR
Jak by se vám líbilo, kdybyste objevili na internetu strategii, která přináší levné relevantní akviziční kontakty? Když jsem se o tom dozvěděl, jen jsem zíral.
Daniel Nytra
6. 6. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Bez vaší aktivity fanoušky na Instagramu nezapojíte
Přidáváte na Instagram pravidelně relevantní obsah, ale fanoušci se nezapojují? Pak pro vás máme tipy, jak zvýšit jejich engagement.
Jana Langerová
4. 6. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Záleží na počtu lajků na sociálních sítích? Otázka života nebo smrti to není
Zatímco Instagram plánuje srdíčka zrušit, LinkedIn přidal nové reakce. Jak je to s lajky na sociálních sítích? Vyplatí se je sledovat? A mají nějaká úskalí?
Jana Langerová
29. 5. 2019
Doba čtení:
7 minut
Využijte na Instagramu soutěživosti vašich fanoušků a zapojte je
Lidé jsou soutěživí a vy toho můžete skvěle využít a uspořádat pro ně nějakou soutěž na Instagramu. Přináší to totiž mnoho výhod.
Jana Langerová
21. 5. 2019
Doba čtení:
5 minut
Prodávejte své produkty na Instagramu a ukažte je celému světu
Na Instagramu je možné mít prodejní příspěvky a využít můžete také některý z prodejních nástrojů.
Jana Langerová
7. 5. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Hudba zaujme a budí emoce, naučte se s ní pracovat také na Instagramu
Hudba je důležitou součástí reklamních spotů a své slovo má také na sociálních sítích. Dokáže totiž zaujmout fanoušky a zatraktivnit vizuální obsah.
Jana Langerová
23. 4. 2019
Doba čtení:
3 minuty
Spolupráce s mikroinfluencery nestojí mnoho a může ovlivnit spoustu lidí
Influencer marketing hýbe světem a netočí se jen kolem slavných osobností. Pro firmy jsou důležití i mikroinfluenceři. Zjistěte, jak s nimi pracovat.
Jana Langerová
12. 4. 2019
Doba čtení:
5 minut
Vypíchněte na Instagramu ty nejlepší Příběhy, na které se všichni budou dívat
InstaStories mohou obsahovat informace, které chcete nechat přístupné vašim sledujícím i déle, a k tomu slouží takzvané Highligts. Zjistěte, jak na ně.
Jana Langerová
9. 4. 2019
Doba čtení:
3 minuty
Okořeňte marketingovou strategii dočasným obsahem. Lidé si ho nenechají ujít
Dočasný obsah (ephemeral content) je často skloňovaným výrazem i trendem. Co se pod ním skrývá a jak jej využít?
Jana Langerová
29. 3. 2019
Doba čtení:
4 minuty
Nedělejte vše sami, využívejte při správě Instagramu také aplikace a nástroje
Se správou Instagramu vám může pomoci spousta aplikací a webových nástrojů. Záleží jen na vás, jakým směrem chcete posouvat váš profil a co vám vyhovuje.
Jana Langerová
26. 3. 2019
Doba čtení:
4 minuty
U instagramových Stories se nemusíte bát kreativity
Stories na Instagramu představují možnost, jak na svůj profil přidat dočasný obsah. Oproti příspěvkům jsou hravější a nabízí spoustu možností.
Jana Langerová
12. 3. 2019
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
4 minuty
Využijte příchod jara ve svůj prospěch, a to nejen v marketingu
Podle kalendáře jaro ještě nezačalo, ale s prvními paprsky a zvyšující se teplotou se mění také nálada lidí. A toho je třeba využít.
Jana Langerová
6. 3. 2019
Doba čtení:
5 minut
Naučte se, jak vložit na Instagram video, a vzdělávejte i bavte své fanoušky
Popularita videa stále roste, a proto není divu, že se stále častěji objevuje i na Instagramu. Zjistěte, jaké jsou jeho možnosti, a oživte jimi profil i vy.
Jana Langerová
26. 2. 2019
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
61
–
90
/
230
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
5
6
7
Následující strana
Poslední strana
BusinessCenter
Daň z příjmů
Daňové přiznání
DPH
E-commerce
OSVČ
Sociální pojištění
Začínající podnikatel
Zaměstnanci
Zaměstnavatelé
Všechny témata
Aktuální kurzovní lístek -
EXCHANGE s.r.o.
dne 21. 11. 2024
EUR
25,260
25,400
USD
23,970
24,150
TIP: VYDĚLÁVÁTE V ZAHRANIČÍ?
Pošlete si výplatu na svůj CZK účet -
bez poplatků!
BITCOIN: jak funguje, kde si ho koupit a bezpečně uložit a jak s ním platit
DETAILY
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji