Soutěž WebTop100 opět přináší všem účastníkům možnost porovnat se s konkurencí v daném oboru a získat zpětnou vazbu na projekt od předních odborníků s doporučeními ke zlepšení. Firmy díky tomu budou moci ze svého firemního webu vytvořit účinnější a propracovanější nástroj k podnikání.
Vítězové soutěže získávají celorepublikové ocenění za kvalitu a profesionalitu projektu a medializaci v oboru digitální marketing.
Firmy mohou svůj projekt přihlásit do 30. června prostřednictvím online formuláře. I letos si pořadatelé připravili pro účastníky soutěže 2 novinky.
Novinky soutěže WebTop100 2017
Nová je kategorie Online nástroje, v níž bude odborná porota hodnotit kvalitu provedení online kalkulaček, různých konfigurátorů, či komunikačních rozhraní. „Otevřením této kategorie dáváme prostor předvést se v poměrně široké paletě nástrojů, které mají jednu zásadní věc společnou – usnadnit práci zákazníkovi,“ podotýká Michal Mládek, obchodní ředitel pořadatelské agentury Dobrý web.
Druhou nově samostatně otevřenou kategorií je Self-care*. „Zákaznické zóny přístupné po přihlášení jsou nesmírně důležitým prvkem pro dlouhodobé udržení zákazníka. Firmy si dávají čím dál více záležet na maximálně odladěné použitelnosti svých self-care zón. Považujeme tedy za správné a logické zohlednit tento trend i v rámci soutěže WebTop100.“ dodává Mládek.
* Do kategorie Self-care mohou být přihlášeny jakékoliv zákaznické zóny s potenciálem odbavení velkého množství zákaznických požadavků, typicky tedy internetová bankovnictví, klientské zóny mobilních operátorů, energetických společností, ale například i uživatelské zóny univerzit.
Pořadatelem soutěže je digitální agentura Dobrý web. Hlavním partnerem je společnost FORPSI. Partnerem je pak společnost OWOX. Mediálně soutěž podporují servery Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz.