5 důvodů, proč jít na konferenci WebTop100

Internet nemá danou „otevírací dobu“. Funguje pořád. Je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce. Online byznys nikdy nespí a je potřeba toho maximálně využít.
21. 10. 2014

Sdílet

Podnikáte na internetu nebo provozujete e-shop? Zajímáte se o digitální marketing nebo redesign webu? Chcete se naučit efektivně využívat online nástroje k propagaci? Přijďte zjistit něco nového a přiučit se od těch nejpovolanějších a nejzkušenějších, pro které je digitální marketing a webdesign denním chlebem.

Přečtěte si 5 důvodů, proč byste si 6. listopadu neměli nechat ujít konferenci WebTop100:

1) Setkání se zahraničními osobnostmi

Na konferenci se setkáte s Thomasem Brandhoffem, ředitelem a zároveň spoluzakladatelem úspěšné německé společnosti Sociomantic. S více jak 19 pobočkami po celém světě Sociomantic pomáhá malým i velkým firmám s automatizovanou display reklamou. Ze sousedního Polska přijede také zástupce společnosti ExpertSender Krysztof Jarecki. Jeho firma s kancelářemi v USA, Evropě, Rusku, Číně a Brazílii pomáhá ostatním společnostem se všemi nástrahami a strastmi e-mailové komunikace.

2) Setkání s českými odborníky 

Mezi vystupujícími najdete například Petra Kováčika ze Skrz.cz a jeho přednášku na téma E-shopy, skončete s plošnou cenovou válkou. Dozvíte se, jak s rozmyslem využívat slevy a vydělávat na nich peníze. Slevám se bude věnovat i Henrich LaukoBalík Plus. Prozradí návod, jak si z kupónovéhu marketingu vytvořit významný zdroj získávání nových zákazníků. Jakou zvolit cestu pro mobilní komunikace a interakci se zákazníky, jestli mobilní, responzivní nebo funkční a užitečnou se dozvíte od Petra KleineraČSOB Pojišťovny. Inspirativní příběh o budování úspěšné značky populárního českého e-shopu s módou Zoot.cz vám představí Ladislav Trpák.

3) Výběr ze 3 programových proudů dle velikosti vašeho byznysu

Program konference je sestaven ze 3 programových proudů, tematicky a obsahově zaměřených na malé a střední firmy, e-shopy a velké korporace. V některých tématech se tyto cílové skupiny překrývají, v některých se navzájem mohou inspirovat, některá témata jsou hodně specifická pouze pro někoho. To své téma si zkrátka najde každý.

4) Seznámení s konkrétními čísly a případy z praxe

Čekají vás reálné případové studie pro inspiraci a doporučení, do jakých online aktivit investovat čas a peníze, aby na konci byli zákazníci, objednávky či kvalifikované leady. Proto se většina případových studií vždy stočí k reálnému dopadu aktivit na byznys výsledky firmy.

5) Příležitost navázat nové kontakty

Cílem konference je inspirovat, vzdělávat a propojovat zajímavé lidi v oblasti digitálního marketingu. Na konferenci se každý rok sejde velký počet lidí z oboru, které jen tak nikde jinde pohromadě nepotkáte. Máte příležitost získat nové zakázky, navázat nová přátelství či obchodní vztahy nebo posílit ty stávající.

Svou vstupenku si můžete zakoupit přes ONLINE FORMULÁŘ>>

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:

http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2014/

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost MediaFactory. Partnery akce jsou Acomware, eMerite, GemiusSociomantic. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, Živě.cz. Produktovým partnerem je společnost STRV. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).