5 základních atributů úspěšného fashion e-shopu

Vytvořit e-shop dnes zvládnete z pohodlí domova na pár kliknutí. Jak z něj ale udělat výdělečný módní eshop?
15. 1. 2019

Sdílet

5 pilířů profitujícího módního eshopu

1. Spolehlivé a rychlé e-shopové řešení

Krabicové e-shopové řešení na pronájem je ideální na rozjezd vašeho podnikání. Důvodů je hned několik:

  • testovací verze minimálně na 30 dní,
  • příznivá cena – ve srovnání s množstvím hotových modulů (např. platební brány a napojení na dopravce, možnost úpravy designu na míru, napojení na XML feed vašeho dodavatele, pravidelné aktualizace a nové funkce zdarma),
  • zkušený support tým připravený poradit už i v rámci testování,
  • jazykové verze e-shopu – moderní e-shopové řešení nabízí jazykové verze v rámci jedné administrace, za 1 poplatek tak můžete se svým e-shopem prodávat na více trzích,
  • snadný export produktů do srovnávačů zboží a vyhledávačů módy jako Glami.

Takových CMS je dnes na trhu spousta a pořád přibývají, proto je důležité, abyste si je pečlivě otestovali. Naštěstí, dnes jsou možnosti migrace z jedné platformy na druhou tak dokonalé, že snadno a rychle dokážete svůj eshop převést k novému poskytovateli.  

2. Budování značky, DNA značky, storytelling

Vaši značku tvoří prakticky vše, co děláte a čím se odlišujete od konkurence. DNA vaší značky je váš podnikatelský příběh, vaše poslání, hodnoty, charakter, filozofie, vize a cíl. Lidé mají rádi vyprávění příběhu. Storytelling pomůže zákazníkům lépe se sžít s vaším módním e-shopem, hodnotami a cíli, na kterých jste se rozhodli své podnikání postavit. Vycházejte z toho, že neprodáváte klasické produkty, ale např. pomáháte lidem lépe vypadat a zvedáte jim sebevědomí, protože na své si u vás přijde třeba i nositel nekonfekční velikosti.

3. Sociální sítě

Kromě Facebok obchodu je nezbytný firemní Instagram. Instagram Shopping rázem zvýší obrat vašeho módního e-shopu.

Ukázka Instagram Shopping e-shopu s košilemi – stevula.sk

4. Influencer marketing

Jelikož je u nás na vzestupu, rozhodně by měl mít své čestné místo i ve vašem marketingovém mixu. Seznam blogerů najdete třeba na portálu Blogerky.cz nebo Lafluence.com.

5. Kvalitní foto

Jak již napovídá titulní obrázek, bez kvalitních fotografií to nepůjde. Ačkoliv v době chytrých mobilů s výkonnými foťáky se může zrcadlovka zdát trochu old school, ve světě fashion je kvalita nesrovnatelná.

Glami.czskvělý zdroj objednávek pro váš módní e-shop

Zeptali jsme se Martina Kupce z fashion e-shopu OxalisDessous.cz, jak vidí přínos Glami pro své podnikání:

„Pokud nabízíte módu, a navíc nemáte značky, které by se prodávaly na každém rohu, je pro vás podle mého názoru Glami správná volba pro zviditelnění, zvýšení návštěvnosti a v neposlední řadě také pro případné zvýšení tržeb. Navíc Glami v ČR jde poměrně masivně do reklamy v televizi, takže se dá očekávat navýšení důležitosti tohoto kanálu.

Na Glami můžete fungovat v placeném režimu, nebo v režimu zdarma, který má ovšem určitá omezení. Například je nutné mít aktivovaný Glami pixel a zobrazuje se vám maximálně 2000 produktů. Obě dvě varianty mají svá specifika, ale v podstatě obě varianty fungují velice dobře.

Glami je velice dobrý „nástroj“ pro zvýšení návštěvnosti a obratu e-shopu s jednoduchým ovládáním. My v současné době kombinujeme oba režimy. V sezóně, kdy očekáváme větší zájem o naše zboží, jsme v přednostním placeném režimu a ve slabším období necháváme režim zdarma.“

Chcete si i vy vytvořit e-shop s oblečením a exportovat své produkty na Glami.cz?

Zkuste ByznysWeb.cz:

 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).