Vypínáme analog – přesvědčí diváky obsah digitálních sítí? Konference již příští týden!

Autor: 258398
K vypnutí zemského analogového televizního vysílání z vysílače Praha-město (Žižkov) má dojít 30. dubna 2009. Přistoupí k němu i komerční televize Nova a Prima? Přijďte nejen o těchto tématech diskutovat s generálním ředitelem televize Nova, Petrem Dvořákem, nebo Markem Singerem zastupujícím televizi Prima či Milanem Fridrichem z České televize na konferenci Kulatý stůl o digitalizaci.
26. 3. 2009

Sdílet

Hlavním tématem konference Kulatý stůl o digitalizaci bude vypnutí analogového vysílání, které proběhne v dubnu 2009 v Praze. Jak jsou na tento krok televize, diváci i vysílací společnosti připraveny? Jsou diváci v dalších regionech, kde se zatím analogové vysílání nevypíná, motivovaní k přechodu na digitální příjem televize? Je obsah digitálních sítí motivací k tomuto kroku?

Na tyto otázky se pokusí odpovědět v pořadí šestá odborná konference Kulatý stůl o digitalizaci, která proběhne v úterý 31. března 2009 od 9:00 v hotelu Jalta, Václavské náměstí 45, Praha 1. Konferenci pořádá server o digitálním vysílání DigiZone.cz.

Registrujte se včas. Zbývají poslední místa.

Konferenci moderuje Jan Potůček. Mezi řečníky a panelisty se objeví Petr Dvořák, generální ředitel televize Nova, Marek Singer, generální ředitel televize Prima, Rudolf Pop, ředitel techniky České televize, Janka Vozárová, generální ředitelka televize Barrandov, Jiří Balvín, generální ředitel televize Óčko, a další.

Program konference bude rozdělen na tři samostatné bloky. Vybíráme to nejzajímavější z programu panelových diskusí:

  • 30. dubna 2009 má dojít k vypnutí zemského analogového televizního vysílání z vysílače Praha-město (Žižkov). Přistoupí k němu i komerční televize Nova a Prima?
  • Jsou splněny všechny předpoklady k tomu, aby se 30. dubna 2009 opravdu vypnulo analogové vysílání ze Žižkova?
  • Mají plnoformátové televize budoucnost? Nedojde s přechodem na digitální vysílání k větší segmentaci a pozornost diváků se upře spíše na tematické kanály?
  • Vyplatí se velkým plnoformátovým televizím provozovat pozemní cestou tematické kanály, když náklady na šíření signálu jsou stejné, ale výkonnost tematických kanálů řádově nižší?

Partnerem konference je společnost SES Astra, mediálním partnerem magazín Marketing&Media.

Loga partneři
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).