B2B minipřípadovka: Jak řešit digitální POS a být vidět v přesyceném prostoru?

V malém prodejně se počítá každý metr čtvereční. Jak vyřešit POS na omezeném prostoru?
25. 4. 2017

Sdílet

Prostory v maloobchodě nenabízejí moc prostoru k prezentaci v místě prodeje. Obzvlášť těsno je v trafikách. V tomto případě je třeba zapomenout na standardní poučku “Čím větší, tím lepší”.

Co teď? Máte dvě možnosti. První je, že u počítače na e-shopech nakoupíte: bytelný stojan na letáky, univerzální podstavec na váš vzorek, světelný rámeček na plakát & aby toho nebylo málo, tak i komerční držák tabletu ať je možné sbírat emaily zákazníků. Jak tohle řešení asi dopadne? Pokud Vás nevyhodí rovnou a opravdu Vaše řešení začne někdo realizovat, tak si představte třeba prodejní pult na který všechno co jste nakoupili postavíte a nezbude ale vůbec žádné místo pro zboží.

Co to vzít z druhé strany? Projděte si prostor, kam má prezentace přijít, a sami si řekněte kolik ho může vaše reklama reálně zabrat, aby neovlivnila prodejní prostor a nepůsobila spíš problémy. Protože nepůjdou dát všechny požadované prvky vedle sebe, je jasné, že půjdeme spíš do výšky a instalace prvků bude nad sebou. Takže stojan, který vše prováže a udrží, tak aby nezabral moc místa na pultu.

Řešení a vlastní realizace

Pokud si projdete původní zadání co vše bylo požadavkem, začněte plánovat opět od plochy kde bude stojan stát. Mohu jej přivrtat k pultu, nebo musí mít samonosnou základnu co vše udrží? Základní konstrukce může barevně svítit, proč ne? V dnešní době chytrých LED světelných zdrojů, ať si klidně mění barvy a bliká když to pro vás bude zajímavé. Pro toto zadání bylo nutné navrhnout a vyrobit speciální nosný hliníkový profil, což je možné v případě, že zákazník počítá s využitím větším než jeden kilometr celkové délky profilu.

K základně s centrálním nosným tělem profilu pak následně už není takový problém připevnit modulárně cokoli. Tak že nebude problém upevnit světelný rám, poličku na vzorky nebo více vzorků, držák tabletu a nakonec topkartu s logem společnosti.

“Tím, že od začátku pracujete se stojanem jako se stavebnicí, zkrátí se tím i čas potřebný na vývoj, protože v okamžiku kdy budete mít hotovou základnu, tak další příslušenství vyvíjíte a vyrábíte samostatně a jako na vánoční stromek navěšujete a kombinujete,” říká Jiří Hubka, který za Jansen Display řešil výrobu a implementaci digitálního POS právě pro JTI. “Modularita stojanu napomáhá také cenové nenáročnosti, prostě první rok na stojan dáte jen to na co vám stačí rozpočet a další rok přidáte další prvky. Vedení vás pochválí a přidá , tak můžete i vy přidat třeba tablet nebo malý reklamní monitor, nebo světelný rám.”

Berte to jen jako jednoduchý návod, jak se zamyslet nad tím, aby bylo reálné sestavit prezentační stojan i s přehnanými zadávacími požadavky na prezentované prvky a to vše na velmi omezeném prostoru. Nakonec vše může vypadat skvěle a plnit zadání na prezentaci vzorků včetně všech přidaných služeb.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).