Bez loajálních zákazníků úspěšný e-shop nevybudujete

20 % zákazníků uvádí, že při nakupování na internetu volí nejčastěji ten e-shop, který zná a se kterým má dobrou zkušenost.
14. 6. 2016

Sdílet

Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky.Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy? A je lepší zaměřit se na ty stávající, nebo získávat nové? Jak se vztah se zákazníkem buduje?

Na letošní konferenci E-Business Forum 2016, která se koná 27. září v Praze, se právě na loajalitu zaměříme nejvíce. Zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.  

Těšit se můžete na přednášky Tomáše Bravermana z Heureky, Michala Bilky ze Slevomatu, Tomáše Haškovce z e-shopu SpokojenyPes.cz, Vojtěcha Drahoráda z Člověka v tísni nebo Davida Šišky z Bonami.cz.

„E-Business Forum je pro mě nejdůležitější akcí roku, kde se potkávám s nejvýznamnějšími osobnostmi z e-commerce. Už teď se těším, jak se budeme letos vzájemně inspirovat prostřednictvím přednášek, diskuzí a workshopů plných praktických rad, vizí či aktuality z domácí i světové scény,“ uvádí Jan Vetyška, výkonný ředitel pořádající Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Přijďte si pro trochu inspirace a nových nápadů i vy. Do konce června se můžete registrovat za zvýhodněnou cenu.  

Generálním partnerem konference je Heureka. Pro APEK ji produkuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).