Na webu konference E-Business Forum 2020 se již nyní můžete seznámit s našimi letošními spíkry a tématy. Programprůběžně aktualizujeme o nové tváře i anotace přednášek. Pokud vyplníte svou přihlášku do konce června, můžete využít výrazně zvýhodněné ceny vstupného.
Odhalujeme první spíkry a témata:
Oldřich Bajer Mall Group
Jak náročnou transformací si prošla skupina MALL za poslední tři roky? Co všechno se událo od velké integrace e-shopů bývalého E-commerce holdingu pod střechu MALL Group, až po spuštění MALL Pay, MALL.TV a dalších služeb?
Tomáš Braverman Heureka
Jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech během koronakrize? Dojde k uspíšení digitalizace trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl?
Tomáš Havryluk Alza.cz
Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie?
Tomáš Jeřábek Košík.cz
Kudy vede cesta, aby online supermarket předčil kamenný retail v zákaznické zkušenosti? Jaké novinky Košík.cz zavedl na popud svých zákazníků a jak se zákazník může podílet na designu nových produktů?
Ondřej Krátký Liftago
Real-time sdílená logistika – škálovatelná logistická síť na první i poslední míli? Hromadné závozy dostupné 24/7 s možností absorbovat násobně velký load poptávky ze dne na den a bez předchozího avíza? To vše bude prezentováno v case study z blízké budoucnosti.
Michal Menšík DoDo
Jak významný vliv může mít kvalitní logistika na výkon e-shopu? Jak koncoví zákazníci vnímají doručování z e-shopů a jak jejich pohled formovala situace nouzového stavu?
Lukáš Uhl ZOOT
Zoot staví brand znovu od začátku. Jak získat zpět důvěru zákazníků i partnerů a jak vyjít silnější z insolvence?
Tomáš Vala SIKO koupelny & kuchyně
Jaké těžkosti provázely společnost SIKO na cestě za digitální transformací? A jak omnichannel přispěl v době koronavirové krize k finanční stabilitě firmy?
Na konferenci E-Business Forum 2020 najdete inspiraci, příklady dobré praxe, ale také přešlapy a jejich postupnou nápravu. Tak nezapomeňte využít early birds výhodné ceny vstupenek a 1. října si vychutnejte řádnou dávku nových informací. Těšíme se na vás.
Partnery konference jsou společnosti Daktela a Shopsys. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.