Centrem zájmu na E-Business Foru 2020 bude zákazník a logistika

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Konference poradí, jak se vypořádat s koronakrizí, konkurencí a jak vyladit logistiku. Během června za zvýhodněnou cenu.
10. 6. 2020

Sdílet

Na webu konference E-Business Forum 2020 se již nyní můžete seznámit s našimi letošními spíkry a tématy. Programprůběžně aktualizujeme o nové tváře i anotace přednášek. Pokud vyplníte svou přihlášku do konce června, můžete využít výrazně zvýhodněné ceny vstupného.

Odhalujeme první spíkry a témata:

Oldřich Bajer Mall Group

Jak náročnou transformací si prošla skupina MALL za poslední tři roky? Co všechno se událo od velké integrace e-shopů bývalého E-commerce holdingu pod střechu MALL Group, až po spuštění MALL Pay, MALL.TV a dalších služeb?

Tomáš Braverman Heureka

Jak se změnilo nákupní chování zákazníků v e-shopech během koronakrize? Dojde k uspíšení digitalizace trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl?

Tomáš Havryluk  Alza.cz

Jakým způsobem fungují krizová opatření v Alza.cz? Jak vypadala před Covidem a jak zásadně se změnila během nástupu pandemie?

Tomáš Jeřábek Košík.cz

Kudy vede cesta, aby online supermarket předčil kamenný retail v zákaznické zkušenosti? Jaké novinky Košík.cz zavedl na popud svých zákazníků a jak se zákazník může podílet na designu nových produktů?

Ondřej Krátký Liftago

Real-time sdílená logistika – škálovatelná logistická síť na první i poslední míli? Hromadné závozy dostupné 24/7 s možností absorbovat násobně velký load poptávky ze dne na den a bez předchozího avíza? To vše bude prezentováno v case study z blízké budoucnosti.

Michal Menšík DoDo

Jak významný vliv může mít kvalitní logistika na výkon e-shopu? Jak koncoví zákazníci vnímají doručování z e-shopů a jak jejich pohled formovala situace nouzového stavu?

Lukáš Uhl ZOOT

Zoot staví brand znovu od začátku. Jak získat zpět důvěru zákazníků i partnerů a jak vyjít silnější z insolvence?

Tomáš Vala SIKO koupelny & kuchyně

Jaké těžkosti provázely společnost SIKO na cestě za digitální transformací? A jak omnichannel přispěl v době koronavirové krize k finanční stabilitě firmy?

Na konferenci E-Business Forum 2020 najdete inspiraci, příklady dobré praxe, ale také přešlapy a jejich postupnou nápravu. Tak nezapomeňte využít early birds výhodné ceny vstupenek a 1. října si vychutnejte řádnou dávku nových informací. Těšíme se na vás.

Partnery konference jsou společnosti Daktela a Shopsys. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou EXEC, Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).