Hlavní navigace

Český startup Ringil přináší revoluci do světa logistiky

Ilustrační obrázek Autor: Unsplash.com
Logistika je páteří ekonomiky a dobře vyladěný logistický řetězec je základem úspěchu každé firmy. Přesto v logistice dodnes kralují zastaralé metody řízení – tužka, telefon a e-mail. To ale mění logistický startup Ringil, jenž uvedl revoluční systém pro komplexní a efektivní řízení logistiky od A do Z.
8. 11. 2023

Sdílet

Ringil digitalizuje logistiku ve firmách všech velikostí napříč obory

Startup Ringil vznikl s cílem změnit svět logistiky a přinést do něj nejmodernější technologie a automatizaci. Digitalizace je budoucností logistiky – snižuje logistické náklady, zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost firem a eliminuje chybovost.

Každá firma má ale na logistiku odlišné požadavky, ať už na základě své velikosti, oboru podnikání či postavení v dodavatelsko-odběratelském řetězci.

Ringil proto vyvinul maximálně flexibilní produkt, který nabízí různé moduly. Ty lze libovolně kombinovat, takže si každá firma může vybrat řešení přímo na míru svým potřebám. Ringil tak využije každý výrobce, dodavatel, distributor, velkoobchod, maloobchod či e-shop.

Klíčové funkce logistického softwaru Ringil

Ringil je největší česká logistická platforma, která nabízí komplexní řešení pro řízení logistiky ve výrobních a prodejních firmách​​. Umožňuje efektivně spravovat avizace dodavatelů, přepravu zboží k zákazníkům i veškerou komunikaci mezi jednotlivými články řetězce. Uživatelé mohou sledovat celou přepravu v reálném čase, spravovat svá data a mít procesy pod kontrolou 24/7, a to odkudkoliv – tedy i na home officu.

Klienti si mohou vybrat ze tří modulů, konkrétně Avizace, Timesloty a Systém řízení přeprav (TMS). Všechny moduly a články logistického řetězce jsou propojené, takže celý logistický proces probíhá hladce a centralizovaně. Všichni mají aktuální informace v reálném čase a na jednom místě. Firmy mají navíc k dispozici přehledné reporty a statistiky, které jim umožňují optimalizovat budoucí přepravy, šetřit náklady a činit strategická rozhodnutí. 

Co firmám nabízí Systém řízení přeprav (TMS)

Systémy řízení přeprav (TMS) jsou softwary, které slouží pro plánování, provádění a optimalizaci fyzického pohybu zboží. Ovlivňují tedy všechny články dodavatelského řetězce a jsou klíčovým nástrojem moderních logistických služeb. Vhodně zvolená platforma TMS vám poskytne kompletní přehled o dění v reálném čase, pomůže vám zefektivnit proces přepravy a optimalizovat logistické náklady.

To vše a mnohem víc nabízí modul Systém řízení přeprav (TMS) od Ringilu. Tento modul umožňuje uživatelům efektivně komunikovat s dopravci, mít přesný přehled o tom, kdo, kdy a kam jel, jede či pojede, a zároveň poskytuje kompletní evidenci přeprav či celních řízení​​. Přepravu objednáte na pár kliků a díky integraci s GPS můžete sledovat zásilky v reálném čase.

TMS je klíčovou součástí logistické platformy Ringil. Je navržen tak, aby firmám zcela odpadla potřeba rutinních činností, jako je přepisování a vyplňování dat, odbavování e-mailů, telefonátů, poptávání dostupnosti zboží či přepravců. Plánování dopravy nemůže být jednodušší.

Řiďte logistiku na pár kliků – odkudkoliv a kdykoliv

Autor: Unsplash.com

Case study: digitalizace inbound logistiky Notino

Systém Ringil do svých logistických procesů implementovalo již více než 800 firem ze 20 zemí světa, a to od malých lokálních e-shopů po nadnárodní giganty. Jak hodnotí spolupráci s Ringilem v Notinu, jednom z největších českých e-shopů?

V Notinu se rozhodli pro kompletní digitalizaci inbound logistiky s cílem snížit časovou náročnost poptávání dopravců, zefektivnit komunikaci mezi jednotlivými články řetězce, snížit přepravní náklady a eliminovat chybovost. Na jaře 2023 si pro řešení těchto výzev vybrali právě logistický systém Ringil.

S Ringilem dnes jednoduše a efektivně řídí kompletní inbound logistiku, komunikují s 250 dodavateli a 30 dopravci a realizují více než 2000 přeprav ročně. Čas na odbavení přeprav klesnul o neuvěřitelných 83 %, což v Notinu představuje úsporu 417 člověkodnů ročně. Díky funkci hromadných poptávek klesly náklady na přepravu o 12 %. Celkově v Notinu za pouhých 5 měsíců ušetřili díky Ringilu 840 000 Kč. Zavedení Ringilu navíc velmi pozitivně ovlivnilo spokojenost interního týmu.

Poznejte výhody Ringilu na vlastní kůži i vy

Modulární systém Ringil je velice flexibilní a lze jej přizpůsobit na míru všem firmám. Platíte přitom pouze za ty moduly, které skutečně využíváte. Implementace systému je jednoduchá a lze jej začít používat během pár dnů. Uživatelské rozhraní je velmi intuitivní a jednoduché, takže si Ringil ihned oblíbí i zaměstnanci, kteří dosud preferovali tužku a papír. 

Budoucnost logistického managementu a řízení skladů je digitální. Startup Ringil se za necelé tři roky vypracoval na jednoznačného lídra na českém trhu a neustále roste. Držte krok s nejnovějšími trendy i vy a vyzkoušejte propracovaný logistický systém Ringil.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).