Jaké zkušenosti přinesla současná koronavirová krize, jaké jsou změny v chování zákazníků, a tím pádem jaké změny je třeba udělat v marketingové komunikaci? O tom budeme mluvit na naší online konferenci Marketing v době (korona)krize. Připojte se k nám.
Témata, která můžeme doporučit:
Že všechno zlé je pro něco dobré, o tom se přesvědčila řada podnikatelů už během hospodářské recese před deseti lety.
Krize urychluje změny, nutí firmy inovovat, zlepšovat zákaznickou zkušenost, pracovat více s daty a posouvat projekty dál. Několik zajímavých příkladů, jak značky mění své marketingové strategie u nás i v zahraničí, přinese šéf digitální komunikace agentury McCann Prague Jaroslav Malina.
O tom, jak co nejlépe propsat změny chování lidí na trhu do marketingu, vám poví Roman Hřebecký, designér a zakladatel agentury Pábení. Zaměří se na to, jak a proč je výhodné propojit CX (zákaznickou zkušenost), vývoj služeb a marketingovou komunikaci. A jak na základě dat, a ne domněnek, zabíjet nesmyslné projekty.
Mění se i způsoby a intenzita konzumace médií. Dopady krize proto jistě mají vliv nejen na vaše rozpočty a rozložení investic do jednotlivých médií, ale i na strategii a taktiku mediální komunikace. To vše budou významně ovlivňovat makroekonomické faktory, jako jsou spotřeba a HDP. Jak se na tuto nově nastalou situaci co nejlépe připravit prozradí zkušený mediální konzultant Petr Majerik.
Digitální agentura Sherpas zrealizovala výzkum mapující očekávání a obavy spotřebitelů v době karantény. Filip Ekl, head of user experience, představí doporučení pro 5 základních oblastí spojených s nákupním chováním zákazníků českých e-shopů v době karantény, která mohou pomoci provozovatelům e-shopů s efektivním řízením v této nesnadné době.
Neváhejte a inspirujte se ke svým vlastním inovacím ve vašem podnikání s marketingovými odborníky online na konferenci TUESDAY Business Network Marketing v době (korona)krize přes vaše počítače nebo mobily 16. června.