Co udělat, aby u vás chtěli lidi pracovat? Inspiraci nabídne PR Summit

Jak využít PR pro efektivnější získávání nových zaměstnanců a snadnější udržení těch stávajících? Nechte si poradit od profíků z oboru.
11. 6. 2018

Sdílet

Jednou z největších výzev současného PR je employer branding, dlouhodobá práce s obrazem společnosti v očích potenciálních i stávajících zaměstnanců. Právě pověst, která firmu provází, dokáže být tím nejlepším pomocníkem pro HR a pro nábor nových kolegů – může pomoci nejen krátkodobě, ale vytváří dlouhodobý základ pro hledání těch pravých a udržení těch, co se osvědčili.

Přijďte na konferenci PR Summit a dozvíte se, jak se s těmito výzvami potýkají různé typy společností, co jim pomohlo a na jaké překážky při tom narazily. Konkrétní příklady z praxe vám pomohou pochopit, jak co nejefektivněji využít služeb PR pro HR. Na celodenní konferenci, pořádanou APRA, načerpáte spoustu inspirace, jak novým kolegům ukázat cestu k vám nápaditě, atraktivně a s přesvědčivými výsledky.

Představujeme první řečníky

 

Na co se můžete těšit?

●     Nábory zaměstnanců z řad generací Y a Z se v mnohém liší od zažité praxe. Co očekávají, jak hledají práci a jak je motivovat? Lenka Šilerová z agentury Ipsos přinese výsledky výzkumů a prozradí vám, jak v posledních dvou letech recruitovali více než 150 mladých lidí.

●     Martin Svoboda se podělí o své zkušenosti s náborem z Rohlik.cz. Jak se postarat o to, aby měli zaměstnanci rohlík od ucha k uchu?

●     Employer branding se skloňuje hlavně ve spojitosti s IT. Jak ale zaujmout v odvětvích, kde PlayStation a houpací sítě v kanceláři zkrátka nezabírají? A jakou zvolit při náboru taktiku? To bude téma Petra Michla z Marketing Journalu.

●     Víc než 150 nových zaměstnanců ročně? Žádný problém. O tom, jak funguje spolupráce Pábení a Adastra a jak nejlépe cílit na potřeby uchazečů, budou mluvit Maru Kortanová a Šárka Bláhovcová. Vy tak dostanete pohled obou stran – zadavatele i kreativní agentury.

●     V době, kdy si lidé mohou vybírat z velkého množství nabídek, se zaměstnavatelé snaží lidi udržet i motivovat různými benefity. Zdá se, že se jedná o logický krok. Nicméně existují výjimky. Jednou z nich je Alza, která jde proti proudu a svým zaměstnancům nabízí tak trochu jiné výhody. Poreferuje Marek Premus z Alza.cz.

●     Spokojenost zaměstnanců, spokojenost zákazníků, vnímání značky, obchodní výsledky. To jedno oddělení neutáhne. Jak k tomu všemu přistoupili v českém Mekáči, jak dlouho a co vlastně dělají, a jak se z toho může poučit někdo jiný, prozradí Ivana Šedivá z McDonald's ČR.

A to rozhodně není všechno! Podívejte se na program konference, který se stále plní novými řečníky. Když se navíc zaregistrujete do 30. června můžete využít zvýhodněnou cenu na vstupné. Přijďte si pro trochu inspirace 12. září 2018 na konferenci PR Summit. Letošní téma je PR pro HR a vy tam nesmíte chybět.

Pořadatelem a odborným garantem konference je APRA. Partnerem akce je DDeM, mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).