Tento rok se konference WebTop100 uskuteční v Národním domě na Vinohradech. Ve středu 15. listopadu tam zazní nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum, i témata, která se aktuálně ve firmách řeší. A která to vlastně jsou? Akvizice návštěvníků, budování brandu v digitálním prostředí, konverze a získávání zákazníků, retence, nastavení procesů, struktura organizace a mnoho dalších. Majakovský a Raisův sál budou hostit dohromady více než 30 řečníků.
V roli zahraničního spíkra vystoupí Mariia Bocheva z OWOX, kde pomáhají zákazníkům lépe porozumět datům. Dozvíte se, jak najít vhodná klíčová slova díky cross-device analytice. Uslyšíte i tipy, jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě. To vše hned ve 4 případových studiích největších e-commerce podniků.
Je Facebook video view opravdu zhlédnutí? Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku? Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní? O tom všem bude ve svém příspěvku mluvit Bohumil Pokštefl, COO social media nástroje Kontentino.
O nařízeních EU, která příští rok přinesou změnu úpravy ochrany osobních údajů, se mluví hodně. Budou opravdu znamenat konec on-line marketingu? Zdeněk Kučera z Kinstellar vám představí 10 klíčových změn. Prakticky a bez paragrafů.
Web Airbank.cz je postavený na řešení, které nemá konkurenci. Byl a stále je jediným webem postaveným na Reactu. I díky tomu je považován za nejlepší bankovní web u nás. Jan Bezděk vám poradí, co vše je třeba udělat k dosažení celkového úspěchu projektu.
Nezáleží na tom, jestli jste živnostník, malá firma nebo korporace. Kvalitní webovou prezentaci potřebuje každý podnikatelský subjekt a její tvorba či redesign nemine nikoho. Co si připravit a na co si dát pozor, se dozvíte od Daniela Musila z AITOM Digital.
Pokud vás lákají kromě zajímavých přednášek také networking s profesionály z různých oborů a vzájemné sdílení know-how, tahle konference je ideálním místem. Přijďte a zažijte den nabitý inspirací pro váš digitální marketing. Podívejte se na celodenní program a zajistěte si své místo včas.
Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a Hypoteční banka. Partnerem akce jsou OWOX a SiteOne. Mediálně akci podporují Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovými partnery jsou Ackee, ChargeBox, lenošíme.cz a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně ji zajišťuje Internet Info.