E-Business Forum 2022: vše pro blaho vašeho zákazníka

Ilustrační obrázek Autor: Internet Info
Ilustrační obrázek
Vybudujte si se svými zákazníky skvělý vztah. Spíkři ze Zásilkovny, Heureky, Daktely nebo Shopsysu vám ukáží, jak na to.
27. 4. 2022

Sdílet

Žhavé novinky z e-commerce sféry, zkušenosti jedniček na trhu, inspirativní workshopy, networking v příjemné atmosféře nebo skvělá závěrečná after party. Užijte si s námi příští čtvrtek, který bude ve znamení e-shopů. Přípravy vrcholí a my se těšíme, že vás budeme moci přivítat na dalším ročníku konference E-Business Forum. Sejdeme se v Konferenčním Centru City v Praze. 

Na jaká témata se můžete těšit? 

  • péče o zákazníka – konkrétní zkušenosti úspěšných e-shopů

  • výběr systému pro zajištění kvalitní zákaznické péče

  • největší bariéry skvělé zákaznické zkušenosti

  • umělá inteligence v oblasti péče o zákazníka 

  • tvorba přehledného webu 

  • fungování online tržišť – jak mohou podpořit váš prodej 

  • perfektně zvládnutý objednávkový proces

  • vyšperkovaný marketing 

  • pohled UX designérů na e-shopy 

  • získání zpětné vazby od zákazníků a práce s ní 

  • GDPR: jak z dat vašich zákazníků legálně získat co nejvíc informací 

  • SEO z pohledu eshopařů 

Výběr z programu přímo pro podnikatele 

Marketplace a zákazník na druhou aneb symbióza mezi e-shopy a koncovými zákazníky

Mít svůj e-shop na srovnávači cen je v dnešní záplavě internetových obchodů téměř povinnost. Jednatel toho největšího u nás, Honza Mayer z Heureka Group, ve své přednášce trochu pootevře dvířka do zákulisí práce customer succes oddělení. Jaká mohou být úskalí, ale i příležitosti mezinárodního marketplace?

Affiliate jako nový zdroj zákazníků pro váš byznys (případová studie)

Affiliate marketing má pro podnikatele velký potenciál. Na detailní případové studii nám Milan Pichlík, spolumajitel společnosti eHUB.cz ukáže, jak se povedlo rozběhnout affiliate program e-shopu s alkoholem Warehouse1. Dále se dozvíme, jak se získanou zpětnou vazbou pracovat a dosáhnout díky ní vyššího zisku. 

Kvalitní webová aplikace – klíč k tomu, jak neztrácet zákazníky 

Kvalita a dostupnost webové aplikace rozhoduje, jestli u vás zákazník nakoupí a bude spokojený. Na přednášce si ukážeme reálné příklady, kde aplikace nefunguje a může zákazníky odradit. Praktické informace přinese Radim Daniel Pánek z Canarytrace, který se deset let specializuje na testování výkonu webových aplikací. 

Kromě skvělých přednášek nás čekají také dva workshopy. Pod taktovkou Daktely se podíváme na praktické využití omnichannel nástroje pro zákaznickou péči. Zásilkovna nás zasvětí do toho, jak správně identifikovat a vyřešit problém, který může v customer care nastat. 

Na webu konference se můžete seznámit se všemi letošními spíkry, najdete na něm také kompletní program.

Buďte již příští týden 5. května součástí konference, která přináší to nejlepší z české e-commerce scény. Kromě přednášek a workshopů si můžete vychutnat také networking a závěrečnou after party. 

Generálním partnerem konference ječeská přepravní společnostZásilkovna. Partnery konference jsou Daktela, Dognet, eHUB.cz, Heureka Group a Kaufland.de, Pošta bez hranic, PriceKit, ConvKit a Shopsys a Spolehlivé recenzeProduktovými partnery jsou EasyEvent, Rodinné bio vinařství Válka, The Glenlivet. Mediálními partnery jsou Lupa.czMarketing Journal, Mediaguru a Podnikatel.cz. Konference proběhne za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).