Pokud je Google reklama nastavená správně, výrazně zvýší konverze, ať už se jedná o objednávky, nebo poptávky.
Co je to Google Ads?
Ve výsledcích vyhledávání na Googlu se na prvních třech pozicích zobrazují většinou placené textové reklamy (takzvané PPC reklamy), které se nastavují prostřednictvím služby Google Ads (dříve známé jako Google AdWords).
Google Ads je klíčovým nástrojem digitálního marketingu v podstatě pro každou firmu, která se snaží dostat smysluplné reklamní texty před své cílové publikum. Platíte pouze za skutečné a dobře měřitelné výsledky, a to především za prokliknutí na webovou stránku. Sami si nastavíte měsíční limit výdajů, který Google automaticky dodrží. Vyberete si také, jestli má být cílové publikum globální, nebo lokální a podobně.
Proč byste měli používat Google Ads?
Předtím, než vám prozradíme výhody reklamy na Googlu, bychom vás měli upozornit, že špatně nastavené kampaně vám zbytečně utrácí peníze. PPC specialista ví, na co si dát pozor, jak jednotlivé kampaně, sestavy a reklamy nastavit, aby se dostavily kýžené výsledky za optimální rozpočet. Svěřte tedy práci raději do rukou profesionálů.
Zvyšuje počet potenciálních zákazníků
Google Ads je jedním z nejlepších nástrojů pro generování leadů. Pokud jsou kampaně vhodně nastavené, dokážete velice dobře cílit na potenciální zákazníky, kteří provedou nějakou konverzi (prokliknou se na webovou stránku, vyplní formulář, vytvoří objednávku a podobně). Všechny zmíněné konverze dokáže Google Ads měřit, a potom vypočítat, na jakou částku vás taková konverze vyšla.
Google Ads je flexibilní marketingová platforma
Každý, kdo pravidelně používá Google Ads, vám potvrdí, že se jedná o mimořádně flexibilní marketingový nástroj, který je vhodný pro všechny druhy společností bez ohledu na velikost. Pomocí tohoto systému zapnete a vypnete reklamy, navíc je Google Ads kompatibilní s celou řadou dalších marketingových platforem a softwarových systémů.
Získáte vysokou návratnost investic
Na rozdíl od jiných marketingových strategií platíte v Google Ads pouze za reklamy, na které uživatelé kliknou. Jakmile optimalizujete kampaně, získáte vysokou návratnost investic, což se o jiných marketingových nástrojích říct nedá.
Oslovte tedy specialistu na Google reklamu. Zvyšte své zisky. Dostaňte se do podvědomí veřejnosti. Budujte svůj podnik.