Inspirujte se příběhy úspěšných podnikatelů v e-commerce

Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně, představuje témata a řečníky.
4. 6. 2019

Sdílet

Podzim tradičně patří k období, kdy probíhá řada konferencí a odborných seminářů. E-Business Forum patří k oblíbeným akcím pro všechny majitele, manažery a šéfy e-shopů, produktové či marketingové specialisty, dodavatele pro e-shopy a dalším odborníky, kterým záleží na jejich e-podnikání. 

Letošní 11. ročník, který proběhne 26. září, opět nabídne dávku aktuálních trendů, zkušeností a vizí těch nejúspěšnějších hráčů, kteří se pohybují v oblasti e-commerce. Mluvit budeme o zdravém udržitelném růstu firem, posilování brandu, budování pozitivních zákaznických zkušeností nebo o lidských zdrojích, které jsou pro úspěch klíčové.

Konkrétně se můžete těšit například na Davida Snížka z Rohlík.cz, který na své pozici Chief Product & Customer Officer nabírá řadu zkušeností s tím, jak budovat ty nejlepší zákaznické zkušenosti. Ukáže, z čeho konkrétně se taková zákaznická zkušenost v Rohlík.cz skládá, a jak on a jeho tým udržují orientaci na zákazníka v rostoucí firmě s miliardovými obraty.

Za SpokojenyPes.cz vystoupí ředitel marketingu Tomáš Haškovec. Ví své o hyperkonkurečním prostředí, a tak účastníkům poradí, jak správně budovat značku e-shopu a udržet si věrné a spokojené zákazníky.

O tom, že jednou z cest úspěchu je také offline prezentace, promluví David Šiška z Bonami. Můžete se inspirovat přístupem používaným právě v Bonami a prostřednictvím offline zážitku ve vašem podniku získat nové zákazníky, udržet vztah s těmi stávajícími a úspěšně budovat zákaznickou spokojenost.

Zaujala vaše firma investrory? Dostali jste nabídku, která se takzvaně neodmítá? Rozhodnutí uzavřít dohodu s externím investorem je nesmírně závažné a je nutné zvážit všechna pro a proti. Nápomocná vám může být přednáška Davida Špinara z MITON CZ, který zodpoví všechny klíčové otázky. Jak si vybrat správného investora? Na co si dát zvlášť pozor při dohodě s ním? Jak efektivně využít nové finanční zdroje? Jak nastavit ideální win-win spolupráci mezi firmou a investorem?

Dále můžete vyslechnout zkušenosti s podnikáním v e-commerce od Štěpána Bartyzala z Českého Trhu Práce, Tomáše Bravermana z Heureka Shopping, Adama Durčáka z e-shopu Růžový slon, Tomáše Havryluka z Alza.cz, Simony Kijonkové ze Zásilkovny nebo Blanky Pauerové ze Slevomatu a mnoha dalších inspirujících řečníků.

Konference proběhne ve dvou sálech Národního domu Na Vinohradech, řečníků a témat tak bude celá řada. Sledujte web konference, který pravidelně aktualizujeme o nové anotace přednášek a medailonky řečníků.

Pokud vás zaměření letošního E-Business Fora nadchlo, vyplňte jednoduchou online registraci a získejte tak zvýhodněné vstupné – platí do 30. června.

Generálním partnerem E-business Forum 2019 je Heureka Shopping. Hlavním partnerem Provident Financial. Partnery jsou Dataweps, PayU, Pošta bez hranic a Shopsys. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, a Tyinternety.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).