E-business Forum je největší česká e-commerce konference, kde špičky online byznysu sdílí své zkušenosti a rady. Připojte se taky, startujeme 25. května. Díky on-line formátu letos pohodlně stihnete všechny prezentace. Přednášky poběží v jednom proudu a navíc dostanete kompletní záznam akce, k jednotlivým řečníkům se tak můžete znovu vracet. V původní offline verzi byl program rozdělený do dvou sálů, nyní tedy odpadá přebíhání mezi sály a vybírání mezi tématy, která vás lákají více.
Letošní ročník se zaměří na 4 hlavní tematické okruhy, a to udržitelnosta společenskou odpovědnost, logistiku, dopady koronakrize nae-commerce, a již zmíněnou péči o zákazníka.
Co nabízí letošní program?
Jste skutečně „prozákaznickou“ firmou? Jak neopakovat chyby zákaznických center, používat správná KPI a pracovat s daty? Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují a to, jak lze operátorům usnadnit a zefektivnit práci a zlepšit jejich zastupitelnost. Své zkušenosti předá Roman Baar z firmy Daktela.
Nejméně polovinu obratu a až 80 % zisku přináší vracející se zákazníci. Pokud stejně jako většina e-shopů loajalitu svých zákazníků neměříte, nemůžete ji ani nijak řídit. Co je to Net Loayalty Score, jak se měří, co vám může přinést a jak s ním začít pracovat se dozvíte na přednášce Radka Hrachovce ze společnosti Pricewise.
Může i malá firma pozitivně ovlivňovat svět kolem sebe a mít viditelný dopad? Co má největší vliv? Sám zakladatel společnosti Econea.cz Pavel Milan Černý ukáže, jak jeho firma pracuje s udržitelností, která je podstatou jeho podnikání – ať už v provozu, při výběru produktů nebo se zákazníky. Chybět nebude ani case study konkrétního zákazníka e-shopu Econea.cz.
Kdo další na konferenci vystoupí?
Na E-Business Foru zazní celkem devatenáct přednášek, seznámit se s nimi můžete už dnes. Kompletní program i seznam řečníků najdete na webu konference.
E-Business Forum reaguje na aktuální situaci nejen tematicky. Letos budeme ještě více e- než kdy předtím. Připojte se taky.
Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela, Kaufland.de,LCG New Media, Pošta bez hranic, Shopsys a Zásilkovna. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXEC, Lupa.cz, Marketing Journal, MediaGuru a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.