Hlavní navigace

Jak budovat pověst firmy, aby u vás chtěli pracovat

Využijte PR pro efektivnější získávání nových zaměstnanců a snadnější udržení těch stávajících. Jak dlouhodobě budovat dobré jméno společnosti? Nejen tuto otázku zodpoví zářijový PR Summit.
15. 8. 2018

Sdílet

Zatímco míra nezaměstnanosti v Praze klesla již ke dvěma procentům, poptávka po pracovnících roste. Pomoct udržet a přilákat lidi může správně nastavený proces Employer building. „Nadstandartní benefity a vyšší platy jsou jistě důležité v okamžiku, kdy si chcete zaměstnance udržet. Ale když chcete přilákat nové, musíte pracovat s pověstí firmy. Měli byste se postarat o to, aby vaši zaměstnanci měli pozitivní názor na firmu jako takovou a mluvili o vás dobře jako o zaměstnavateli,“ říká Jan Kučmáš, předseda APRA (Asociace PR agentur).

Konference PR Summit může být pro řadu firem inspirací, jak lépe budovat employer branding, dlouhodobou práci s obrazem společnosti v očích potenciálních i stávajících zaměstnanců. Právě pověst, která firmu provází, dokáže být tím nejlepším pomocníkem pro HR. Aby si ti nejlepší lidé vybrali zrovna váš tým.

Toto téma je velkou výzvou pro každou PR agenturu. Podniky mnohem více investují do hledání zaměstnanců a komunikace. Důkazem může být jízda přes Smíchovské nádraží, kde najdete na billboardech kromě několika málo kulturních představení spíše nabídky typu: „10 tisíc za doporučení nového zaměstnance“ nebo fotku bezstarostného týmu, kterého se máte stát součástí.

Konference PR Summit slibuje pohled z obou stran, zadavatele i PR agentury. 

České firmy, které také jednou začínaly

Nakoukneme pod pokličku HR úspěšných českých firem, které vyrostly úplně z ničeho. Dozvíme se, proč navoněný employer branding v dynamicky rostoucích firmách jako je Rohlík selhává. Heslo jejich personálního ředitele Martina Svobody je: “Lidem musíme prodávat práci a firemní kulturu, kterou budou milovat.“

Ti, co jsou krok před námi

Dále vystoupí zástupci velkých firem s různými přístupy k HR, Microsoft, ČEZ nebo McDonald´s, kteří na Emloyer building začali pracovat již dávno.

Velkým překvapením může být vize společnosti Provident Finacial, jejíž jméno není vnímáno příliš dobře. Některé překážky již překonali, některým ještě musí čelit. Jak na to půjdou?

Globální trendy, strategie v oboru a pojmy jako Employer Value Proposition představí zahraniční řečník Karl-Johan Hasselström z Universum Global.

Generace Y a Z

Zazní výsledky řady výzkumu, které probírají pracovní motivace různých generací. „Padesátníci a šedesátníci mají úplně jiné hodnoty. Chtějí jistoty a stabilitu. Generace dvacátníků si stále přeje projevovat svou kreativitu, ale navíc předpokládá větší volnost a je ochotna mnohem méně pracovat,“ říká Jan Kučmáš.

Panelová diskuze – Videomarketing

V panelové diskuzi vedené Petrem Michlem z Marketing Journal se od zástupců firem nabízející moderní náborové prezentace dozvíte, co se naučili při snaze nalézt a zachytit podstatu firem. Co si myslí o tvorbě Potěmkinových vesnic, i to, jestli vůbec mohou v HR fungovat.

Proč bychom neměli zmeškat letošní PR Summit?

Účastníci si odnesou postupy na řešení svých problémů. Řada firem, které přichází, má nějaké zadání ohledně PR komunikace a HR. Věřím, že na PR Summitu najdou řadu tipů a návodů, jak na nich pracovat,“ předpokládá Jan Kučmáš.

Pro více informací o programu konference PR Summit, konané 12. září v Grandior Hotel Prague navštivte internetové stránky, kde se můžete registrovat online.

Pořadatelem a odborným garantem konference je APRA. Hlavním partnerem akce je Provident Financial s.r.o., partnerem je DDeM, mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci produkčně zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).