Mnoho firem a podnikatelů muselo reagovat na situaci různých omezení, kdo měl možnost přesunul se nebo doplnil svůj business o online prodej, komunikaci nebo prezentaci. S tím souviselo i řešení účetnictví. Účetní společnost Trivi, a.s., leader na trhu v online zpracování účetní agendy a daňového poradenství, zaznamenala od března letošního roku zvětšený zájem ze strany malých a středních podnikatelů. Tento zájem v souvislosti s vývojem omezení počátkem letošního září razantně roste.
„Od počátku pandemie jsme zaznamenali zvětšený zájem podnikatelů o online účetnictví. Mnozí z nich identifikují formu online účetnictví zdravotně bezpečnější a jednodušší. Používáním poskytnutých služeb Trivi však zjišťují, že je to i z dlouhodobého hlediska pohodlnější, a také časově úspornější. Možnosti online propojení jejich firmy s naším účetním oddělením, společně s možností používání aplikací a komplexními službami, které naše firma poskytuje, se ukazují jako jednoznačná cesta moderního a efektivního způsobu podnikání.“ komentuje Juraj Cienik CEO účetní společnosti Trivi.
A proč je pro mnoho podnikatelů online účetnictví Trivi zajímavé?
Trivi je online účetnictví s týmem účetních a daňových specialistů, kteří se postarají o vaši účetní agendu prostřednictvím moderních technologií. Kromě účetnictví online získáváte také fakturaci online, daňové poradenství online, a hlavně pak péči od zkušených účetních a daňových poradců. Součástí služeb je pak zastupování na úřadech a správa legislativních povinností za samotné podnikatele bez jich přímé účasti.
S Trivi získáte kromě účetního specialisty také aplikace pro správu vašeho účetnictví. Mezi ty se řadí webový portál a mobilní aplikace, skrze které jste ve spojení se svou účetní. Prostřednictvím portálu a aplikace máte také přístup do svého účetnictví 24/7 a můžete rovnou vystavovat faktury nebo předávat podklady ke zpracování.
Pro přesné výsledky podnikání má možnost generování finančních přehledů, sledování plateb a aktuální stav svých firemních financí. Nejdůležitější je, že vše je v elektronické podobě a uložené v cloudu, takže není nutné dodatečně dodávat podklady. Jedná se čistě o online službu bez papírů. Veškeré aplikace i systémy jsou zdarma, součástí samotných účetních služeb. Systém Trivi a jeho aplikace jsou vhodné i pro podnikání v oblasti e-commerce, Trivi je kompatibilní se systémem Shoptet.
Účetní společnost Trivi nabízí kvalitní služby a odbornost svých účetních a daňových specialistů, na které se můžete dlouhodobě spolehnout. Ti jsou schopni vás zastoupit na úřadech, při kontrolách a dalších legislativních úkonech. Získáte svou přidělenou účetní, která se o vaši agendu komplexně stará, nicméně v případě potřeby jsou k dispozici další účetní v rámci firmy Trivi. Nemusíte tedy řešit dovolenou nebo nemoc své účetní, vždy ji zastoupí další informovaná účetní. Trivi vám přináší účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňové poradenství online a fakturace online.
S týmem účetních z Trivi online účetnictví si můžete ulehčit své podnikání a zůstat v poklidu domova nebo své kanceláře. Vše posíláte a komunikujete online bez nutnosti fyzické návštěvy. Více se dozvíte na webu Trivi nebo rovnou volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40, kde vám vše ochotně vysvětlí.