Jak Covid-19 ovlivnil účetnictví? Podnikatelé ho přesouvají do online

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Pandemie COVID-19, která přišla na jaře tohoto roku ovlivnila masu lidí a také řadu podnikatelů a firem.
13. 10. 2020

Sdílet

Mnoho firem a podnikatelů muselo reagovat na situaci různých omezení, kdo měl možnost přesunul se nebo doplnil svůj business o online prodej, komunikaci nebo prezentaci. S tím souviselo i řešení účetnictví. Účetní společnost Trivi, a.s., leader na trhu v online zpracování účetní agendy a daňového poradenství, zaznamenala od března letošního roku zvětšený zájem ze strany malých a středních podnikatelů. Tento zájem v souvislosti s vývojem omezení počátkem letošního září razantně roste.

„Od počátku pandemie jsme zaznamenali zvětšený zájem podnikatelů o online účetnictví. Mnozí z nich identifikují formu online účetnictví zdravotně bezpečnější a jednodušší. Používáním poskytnutých služeb Trivi však zjišťují, že je to i z dlouhodobého hlediska pohodlnější, a také časově úspornější. Možnosti online propojení jejich firmy s naším účetním oddělením, společně s možností používání aplikací a komplexními službami, které naše firma poskytuje, se ukazují jako jednoznačná cesta moderního a efektivního způsobu podnikání.“ komentuje Juraj Cienik CEO účetní společnosti Trivi. 

A proč je pro mnoho podnikatelů online účetnictví Trivi zajímavé?

Trivi je online účetnictví s týmem účetních a daňových specialistů, kteří se postarají o vaši účetní agendu prostřednictvím moderních technologií. Kromě účetnictví online získáváte také fakturaci online, daňové poradenství online, a hlavně pak péči od zkušených účetních a daňových poradců. Součástí služeb je pak zastupování na úřadech a správa legislativních povinností za samotné podnikatele bez jich přímé účasti. 

S Trivi získáte kromě účetního specialisty také aplikace pro správu vašeho účetnictví. Mezi ty se řadí webový portál a mobilní aplikace, skrze které jste ve spojení se svou účetní. Prostřednictvím portálu a aplikace máte také přístup do svého účetnictví 24/7 a můžete rovnou vystavovat faktury nebo předávat podklady ke zpracování. 

Pro přesné výsledky podnikání má možnost generování finančních přehledů, sledování plateb a aktuální stav svých firemních financí. Nejdůležitější je, že vše je v elektronické podobě a uložené v cloudu, takže není nutné dodatečně dodávat podklady. Jedná se čistě o online službu bez papírů. Veškeré aplikace i systémy jsou zdarma, součástí samotných účetních služeb. Systém Trivi a jeho aplikace jsou vhodné i pro podnikání v oblasti e-commerce, Trivi je kompatibilní se systémem Shoptet.

Účetní společnost Trivi nabízí kvalitní služby a odbornost svých účetních a daňových specialistů, na které se můžete dlouhodobě spolehnout. Ti jsou schopni vás zastoupit na úřadech, při kontrolách a dalších legislativních úkonech. Získáte svou přidělenou účetní, která se o vaši agendu komplexně stará, nicméně v případě potřeby jsou k dispozici další účetní v rámci firmy Trivi. Nemusíte tedy řešit dovolenou nebo nemoc své účetní, vždy ji zastoupí další informovaná účetní. Trivi vám přináší účetnictví pod kontrolou, a to i díky účetnictví online, daňové poradenství online a fakturace online.

S týmem účetních z Trivi online účetnictví si můžete ulehčit své podnikání a zůstat v poklidu domova nebo své kanceláře. Vše posíláte a komunikujete online bez nutnosti fyzické návštěvy. Více se dozvíte na webu Trivi nebo rovnou volejte na zákaznickou linku 800 80 60 40, kde vám vše ochotně vysvětlí. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).