Hlavní navigace

Jak funguje nový Google Analytics 4 a jak z něho získat data o zákaznících?

 Autor: Internet Info
Na konferenci Nástroje v marketingu se letos zaměříme na přechod na nové Google Analytics 4, využití AI a představíme řadu pomocníků pro tvorbu účinného obsahu a grafiky.
24. 4. 2023

Sdílet

Připravili jsme pro vás další online konference Nástroje v marketingu. Ta představí nejzajímavější platformy na trhu, které pomohou s vaším podnikáním, a nabídne praktické tipy, jak s nimi pracovat.

Tentokrát se soustředíme na nové Google Analytics 4 pro analýzu dat, abyste lépe rozuměli chování vašich zákazníků. Ukážeme si, jak je používat, orientovat se v jejich rozhraní a pracovat s reporty. Přestavíme služby pro e-mailingovou komunikaci, díky níž můžete lépe oslovit stávající zákazníky, možnosti automatizace komunikace, nejlepší nástroje pro tvorbu a plánování obsahu na sociálních sítích nebo praktické pomocníky pro řízení vztahů se zákazníky.

Konference Nástroje v marketingu proběhne už 18. května a pomůže vám lépe se orientovat v dynamicky se měnícím marketingovém oboru.  

Ochutnávka přednášek:

První kroky v GA4 a koncepce implementace

Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webové návštěvnosti na trhu. Jan Friedel z Publicis Groupe vám ukáže první kroky pro nastavení nového účtu a základní orientaci v prostředí. Vysvětlí, jak analyzovat chování vašich zákazníků, efektivitu vašich marketingových kroků či jak vytvořit vlastní přehled na míru a upravit jednotlivé události. Neopomene ani koncepci samotné implementace.

Nástroje pro přípravu obsahové strategie

Díky příspěvku Josefa Řezníčka ze Včeliště připravíte promyšlenější obsahovou strategii a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom) až po realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje).

Jak zakomponovat chatbot do vaší tvorby

V přednášce Adama Ryby z Fordigy se dozvíte, jak novou technologii ChatGPT používat při tvorbě obsahu včetně tvorby textů a dialogů. Těšte se na tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít ChatGPT v praxi.

Efektivita retenčních nástrojů

Na reálné case studies vám Ivona Ševčíková z ACOMWARE představí Exponeu pro správu CRM jako fungující nástroj, díky němuž oslovíte své zákazníky. Uslyšíte konkrétní data a výsledky.

Na konferenci Nástroje v marketingu se můžete připojit online 18. května. Představí nejzajímavější platformy na trhu a nabídne praktické tipy, jak s nimi pracovat. Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnerem akce je Dobrý web a mediálním partnerem je MediaGuru.cz. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).