Jak lépe řídit lidi a informační toky v částečném systému práce na dálku

Ilustrační obrázek Autor: Internet Info
Ilustrační obrázek
Funkčnímu režimu práce na dálku pomáhá zavedení užitečných pracovních nástrojů, flexibilní řízení firmy, vzdělávání managementu i zaměstnanců, a nezbytně zavedení spolehlivých zabezpečení.
14. 9. 2021

Sdílet

Koronavirová pandemie změnila podobu většiny firem a mnohé z nich se potýkají s přechodem na takzvaný hybridní model práce, kdy zaměstnanci dochází do zaměstnání jen občas, často ve spojení s klouzavými místy. Jakkoliv se nám tento systém může zdát efektivní, vyvíjí velký tlak nejen na IT oddělení, které musí zajistit bezpečný tok informací přístupným odevšad, ale také na manažery týmů a oddělení, které vedou své lidi k efektivnímu výsledku. 

Chcete-li být co nejlépe připraveni na změny, jimiž procházíme, nenechte si ujít naši online konferenci Podnikové nástroje a řešení pro hybridní práci, která je pro registrované účastníky zdarma a koná se už za týden 22. září ONLINE

Na své si přijdou IT a bezpečnostním manažeři, ale také výkonní či provozní ředitelé firem stejně jako HR manažeři a všichni nadšenci do nových technologií.

Jakým tématům se budeme věnovat:

Efektivní nástroje pro řešení komunikace

Vladimír Uher z firmy Daktela představí efektivní omnichannel řešení, které umožňuje spravovat více komunikačních kanálů z jedné aplikace, ať už jde o telefonní hovory, emaily, SMS, webchaty či sociální sítě. Seznámí vás rovněž s možností automatizace procesů včetně využití chatbotů či voicebotů.


Autor: Internet Info

Chytrá kancelář – aplikace jako rezervační systém

Roman Ledvoruch z Unicornu představí fungování komplexní rezervační aplikace podporující moderní Smart Office. Díky ní si mohou zaměstnanci rezervovat pracovní místo, zasedací místnosti, firemní auto či parkovací prostor a firmě to přinese provozní úspory.


Autor: Internet Info

Zajištění bezpečnostní infrastruktury 

Systém DRAM je základním stavebním kamenem pro vybudování spolehlivé infrastruktury bezpečného přístupu uživatelů k internetovým aplikacím a službám. Vše o jeho integraci a propojení s dalšími systémy se dozvíte v přednášce Michala Stejskala z NEWPS.CZ.


Autor: Internet Info

Jak změnit digitální mindset a zavést změny do týmu

Moderní nástroje jsou skvělé a spolupráci ve firmě posouvají výrazně kupředu. Co když je ale lidé v týmu využívat nechtějí nebo je dokonce bojkotují? Jak se s tím vypořádat a zavést moderní nástroje do společnosti o desítkách, stovkách či tisících zaměstnancích? To bude tématem přednášky Jana Dolejše ze společnosti Digiskills.


Autor: Internet Info

Právní aspekty hybridních forem práce

Renomovaná advokátka Jana Pattynová přiblíží právní úskalí a výzvy spojené s nasazováním nových technologií a IT nástrojů. A to zejména v souvislosti s ochranou soukromí, pravidly kybernetické bezpečnosti i dalšími pracovně-právními aspekty souvisejícími s kontrolou výkonu zaměstnanců.


Autor: Internet Info

Lídři a zaměstnanci v hybridním prostředí práce 

Nenechte si také ujít přednášku Cristiny Muntean z Media Education CEE na téma, jak změnit nastavení mysli lídrů v hybridním režimu práce. O tom, jak efektivně úkolovat a kontrolovat zaměstnance na dálku, pak pohovoří Vojtěch Bednářze společnosti Firemní sociolog.


Autor: Internet Info

Autor: Internet Info

Pojďte své podnikání posunout zase o krůček dál, buďte s námi online na konferenci Podnikové IT nástroje a řešení pro hybridní práci. Program akce si můžete prohlédnout na stránkách TUESDAY.cz a pak se pohodlně zdarma zaregistrovat. Sejdeme se v 9 hodin. 

Zlatým partnerem konference je UNICORN, stříbrnými partnery jsou společnosti Daktela a NEWPS MARKETING. Organizátory akce jsou odborné weby CIO Business World, Computerworld, Lupa.cz a Podnikatel.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).