Hlavní navigace

Jak mohou online tržiště pomoci obchodníkům zvýšit tržby?

Ilustrační obrázek Autor: Mall
Popularita online tržišť v posledním roce strmě roste. MALL nyní obchodníkům nabízí první 3 měsíce bez poplatků.
6. 9. 2021

Sdílet

Internetová tržiště se těší stále větší popularitě jak u zákazníků, tak u prodejců. Pro zákazníka totiž nákup na online tržišti znamená možnost mít z jediného místa přístup k veškerému sortimentu, pro který si na internet přišel – bez nutnosti složitého vyhledávání, s jedinou registrací a v prostředí, které dobře zná a důvěřuje mu. A ruku v ruce s tím jdou také výhody, které z prodeje na tržištích plynou pro samotné prodejce. Vidina až milionů nových zákazníků a možnosti opřít se o jméno a reputaci zavedené značky láká čím dál více z nich.

MALL marketplace dnes obchodníků sdružuje již přes dva tisíce a prodejci se liší nabízeným sortimentem i velikostí. MALL.CZ je v České republice již roky známou značkou, s níž spolupracují nejen menší a lokální podnikatelé, ale i velké značky s vlastními e-shopy. Právě partneři, jako je například český ZOOT nebo původem britský Marks & Spencer, vidí v prodeji na tržišti MALL příležitost, jak oslovit nové zákazníky mimo svůj běžný dosah. 

Dostupná data ukazují, že zákaznické skupiny jednotlivých internetových prodejců a tržiště MALL se prakticky neprolínají, o zákazníky z vlastních e-shopů tak značky nepřijdou, dostanou se ale navíc k těm, které se jim dosud oslovit nepodařilo.

Kvalitní doprava i hustá síť výdejních míst

Kromě své široké uživatelské základny přináší MALL partnerským obchodníkům také přístup k vlastní e-commerce infrastruktuře v čele s kvalitní dopravou zboží až domů nebo do široké sítě výdejen. MALL zajišťuje profesionální zákaznickou péči, zapojuje obchodníky do svých marketingových akcí a pomůže jim rovněž s expanzí do zahraničí. 

Pro nejmenší obchodníky může tržiště naopak znamenat možnost, jak vůbec s online prodejem začít. Zejména opatření spojená s koronavirem způsobila, že na internet zamířili i ti podnikatelé, kteří si dosud vystačili s vlastními kamennými obchody, výpadek příjmů by pro ně ale bez prodeje na internetu mohl být fatální. MALL takovým z nich nabízí pomoc s veškerými procesy i poradenství a cenné know-how. Zalistovat zboží je na tržiště možné i ručně a k registraci do programu stačí vyplnění jednoduchého formuláře. Celý proces se tak dá zvládnout i do 24 hodin. 

Snadná cesta do zahraničí

I ti nejmenší prodejci mohou díky programu MALL Partner snadno vystavit své zboží nejen v tuzemsku, ale napříč trhy střední a východní Evropy, kde má MALL velmi silnou pozici a kde se českým obchodníkům velmi daří. „Kromě silné pozice na domácím českém trhu je MALL jedním z největších e-commerce hráčů také v řadě dalších zemí střední a východní Evropy. Program MALL Partner tedy pro obchodníka může být branou do celého regionu a cestou k významnému růstu. To vše bez náročné administrativy a s minimálními vstupními náklady,“ popisuje ředitel programu MALL Partner Jakub Kováč, který má rozvoj tržiště na starost.

Velkou výhodou programu MALL Partner je pro obchodníky také možnost prodávat svůj sortiment pod vlastní značkou. Po prokliku na konkrétní produkt totiž zákazník okamžitě vidí, kdo dané zboží nabízí. Kompletování balíčků je navíc čistě v kompetenci konkrétního obchodníka a nabízí tak možnost do objednávky přibalit třeba i vlastní průvodní informace. 

Pro obchodníky, kteří o programu MALL Partner uvažují, nyní běží akce, v rámci které si mohou program vyzkoušet na první tři měsíce zdarma. Mohou se tak snadno a bez nákladů rozhodnout, zda prodej na online tržišti odpovídá jejich očekávání. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).