Jak na nábory online nebo jak podchytit legislativu při práci z domova?

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Právní aspekty práce z domova, jak pracovat efektivně s LinkedIn při náborech, ale i adaptace nových kolegů online, to jsou témata dubnového setkání HR odborníků.
2. 3. 2021

Sdílet

Připravili jsme pro vás na 8. dubna online konferenci Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce. Chceme vás v této složité době inspirovat, jak mohou probíhat online nábory i u vás, jak adaptovat kolegy na dálku nebo jak lépe využít LinkedIn při hledání zaměstnanců a bezbolestně zavádět nové technologie, ale i jak budovat digitální firemní kulturu

Jaké přednášky byste neměli zmeškat?  

Online recruiting a adaptace zaměstnanců 

Rok 2020 se nesl v duchu online náboru nových zaměstnanců. Vstupní pohovory probíhají jinak a jinak se také v době, kdy se preferuje práce z domova, noví kolegové zaškolují. S těmito výzvami si velice dobře poradila Alza.cz, kam se každý rok hlásí 100 tisíc kandidátů. Podrobnosti popíše Petra Nulíčková.

Jak se situaci přizpůsobila technologická firma Seznam.czkterá se více zaměřila na onboarding a adaptaci nových kolegů, vám poví David Koláček.

Trendy a triky na LinkedIn pro HR a marketéry

Chcete vědět, jak nejlépe využít LinkeIn při hledání nových zaměstnanců? Možnosti automatizace, nové formáty jako LinkedIn Live a LinkedIn Stories, práce s daty, obcházení limitů – a další noviny a triky vám předvede první LinkedInem certifikovaný expert ve střední a východní Evropě José Kadlec

Právní aspekty práce z domova a z domova ze zahraničí

Jaká jsou rizika práce z domova a jak jim předcházet a na jaké praktické náležitosti nezapomenout při nastavování práce z domova? Mají zaměstnanci dostávat finanční kompenzaci za práci z domova? A jak je to s prací z domova ze zahraničí? To jsou témata Ivy BilinskéDeloitte Legal.

Péče o duševní zdraví zaměstnanců

Za poslední měsíce se zvýšil počet úzkostných stavů, depresí a dalších duševních onemocnění. I tím se budou muset zabývat firmy v blízké budoucnosti. S Magdou HájkovouBrandBakers se podíváme na to, co v tomto směru může udělat pro zaměstnance právě HR. 

Vliv pandemie na trendy v HR a fungování firem

Jak současná situace mění fungování firem a HR? Jak přistupovat k benefitům, ohodnocení zaměstnanců a novým technologiím? Jak se bude vyvíjet trh práce v roce 2021 a jak na ně budou reagovat firmy v oblasti HR? Prozradí v číslech a souvislostech Linda PickováRandstad HR Solutions.

A to zdaleka není všechno. 8. dubna se od odborníků na recuitment, personální řízení, sociální sítě, nové technologie, vzdělávání i interní komunikaci se dozvíte, jak v době home office pracovat s novými i stávajícími zaměstnanci a hlavně, jak je efektivně je nabírat. Celý program konference Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce najdete na stránkách TUESDAY.cz

Mediálními partnery akce jsou HR news, Personalista.com, Seznam.cz a StartupJobs. Produkci zajišťuje Internet Info a organizaci TUESDAY Business Network

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).