Jak na poslední chvíli vyřešit povinnost elektronické evidence?

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
První vlna EET je za dveřmi a podle dostupných informací stále značná část podnikatelů a firem nedisponuje potřebným pokladním systémem, který by pro ně splnil kritéria elektronické evidence.
24. 11. 2016

Sdílet

Sankce za neevidování tržeb mohou být přitom drtivé.

Až 15% podnikatelských subjektů, které budou od prosince podléhat povinnosti evidovat tržby, si zatím nevyzvedlo své autentizační údaje. Pokuty a sankce za porušení vládního nařízení jsou oproti pořizovacím nákladům na potřebné zařízení a software velmi vysoké. Za nevystavení účtenky nebo nezaslání datové zprávy s údaji o evidované tržbě hrozí jak fyzickým, tak právnickým osobám pokuty až do výše 500 000 Kč.Značná část podnikatelů si také neví rady s nastavením a instalací certifikátu.

Na toto alarmující zjištění již reagují někteří výrobci hardwaru a vývojáři pokladních systémů. Na českém trhu se tak v poslední době začínají objevovat last minute řešení – za poplatek je možné k vybranému hardwaru a pokladnímu systému dokoupit jeho kompletní instalaci do zařízení a nastavení certifikátu. Podnikatel tak do ruky dostane zařízení, které je schopné ihned prodávat v režimu EET.

Pokud již znáte své autorizační údaje, máte napůl vyhráno. Dodavatel pokladního systému pak stáhne Váš certifikát, který spolu s pokladním systémem nainstaluje do Vámi vybraného zařízení. Dle přání a možností také naimportuje veškerý Váš sortiment do systému. Veškeré zařízení bude poté expresně odesláno na Vaší adresu a tak můžete po rozbalení ihned prodávat.

Některé systémy jsou také kompatibilní se všemi zařízeními s operačním systémem Android. Pokud tedy již vlastníte nezbytný hardware – tablet nebo mobilní telefon propojený s tiskárnou – budete mít celý systém zprovozněný a plně k dispozici ještě dříve. Po zaregistrování a synchronizaci certifikátu Vám budou elektronicky zaslány přihlašovací údaje, kterými se pouze přihlásíte do pokladního systému.

Jednou ze společností nabízejících tuto službu je CINK. Jejich pokladní systém je univerzální a reaguje na potřeby zákazníků. Hlavní vizí této firmy je maximální zjednodušení a zefektivnění chodu každého podniku. A právě jednoduchost, přímočarý přístup a rychlost doručení služby “EET na poslední chvíli” může podnikatelům výrazně usnadnit život před spuštěním první vlny.

EET na poslední chvíli – s CINKem žádný problém

Služba je nabízena ve dvou variantách:

Nainstalování pokladního systému, registrace, stáhnutí a nahrání certifikátu, import položek do systému, vytvoření uživatelských účtů a nastavení oprávnění:

1200,– Kč (bez DPH)

Nainstalování pokladního systému, registrace, stáhnutí a nahrání certifikátu:

600,– Kč (bez DPH)

 

Cenovou nabídku dalších produktů naleznete na www.CINKEET.cz

Máte zájem vyřešit EET na poslední chvíli s pokladním systémem CINK?

Jsme Vám k dispozici!

cink@cinkeet.cz

+420 731 030 258

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).