Jak často si děláte radost online? A jak často si přejete, aby cesta k té radosti byla trochu příjemnější? Pravdou je, že v dnešním hyperkonkurenčním online světě už zákazník trpět nepotřebuje. Když se mu v e-shopu nelíbí, během pár minut nakoupí jinde.
Co udělat, aby z vašich stránek lidé neutíkali a naopak se vraceli? A jak jim s pomocí UX a chytrých nástrojů zpříjemnit nákup a sobě zvýšit konverze? I to budou témata další odpolední E-Business Akademie s názvem E-shop jako zážitek.
U mikrofonu se vystřídá celkem pět řečníků. Jakub Novák, kreativní ředitel Story TLRS, vám prozradí, jak můžete využít moment překvapení ve svůj prospěch a jak navrhnout e-shop, který se bude líbit všem.
Lukáš Vršecký, zakladatel Rondo.cz, bude mluvit o gamifikaci nákupního procesu. Jak Rondo funguje v jednotlivých fázích nákupu? A jak motivuje zákazníky k návratu? To vám ukáže na konkrétních datech v případové studii.
Co dělá zákazníka šťastným? A co potřebuje v rozhodovací fázi, aby nakoupil? Olga Szélesová z 2FRESH vás provede human-centered metodologií, díky které na tyto otázky snadno odpovíte.
Konec složitému rozhodování, konec vracení nepadnoucích kousků. Co kdyby pro výběr správné velikosti při on-line nákupu módy stačilo kliknout na jediné tlačítko? V praxi vám ho předvede Adam Bičiště, CEO SizeID.
Chcete-li si udržet spokojené zákazníky a odlišit se od konkurence, potřebujete občas inovovat. Kde hledat inspiraci? A jak levně a rychle testovat nové nápady? To bude téma Dalibora Pulkerta, zakladatele Outboxers.
Udělejte si radost pořádnou porcí informací a přijďte si pro velký e-shopový zážitek ve středu 16. května do kulturního prostoru Royal v Praze. A pak ho dopřejte i svým zákazníkům.
Pořadatelem a odborným garantem semináře je Asociace pro elektronickou komerci. Akci organizuje TUESDAY Business Network a mediálně ji podporuje server Podnikatel.cz.