Jak najít soulad mezi tím, kým jste, co říkáte lidem a jak vás ve skutečnosti vidí? Jak přistupovat ke změně vnímání značky nebo získání si nové části zákazníků? Jak na tvorbu nové značky a její prezentaci? Podstatou je autentické sdělení. A aby vás lidé milovali, musí sdílet vaše hodnoty. Jak to ale efektivně komunikovat? Jak dělat brandovou strategii a kampaň, levně ji měřit, pokud jste malá firma? To vše se dozvíte na konferenci BRANDstorming 20. dubna v Praze v Hotelu Jalta. Budeme si povídat i o tom, jak firmy alokují své zdroje mezi výkonnostní reklamu a budování značky a jak se jim to vyplácí.
A navíc jsme pro vás připravili workshop o tvorbě efektivní reklamy, který se zaměří na psychologii nakupování a reklamy. Ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a opravdu posílit vaši značku.
Témata konference:
- Reklama a právo: srovnávací reklamy, parazitování a nekalá soutěž
- Tvorba brandu a jeho implementace
- Měření růstu značky
- Značka v době krize
- Změna vnímání značky a oslovení nových publik
- Růst značky na sociálních sítích
- Hodnoty, udržitelnost a jejich účinná komunikace
- Budování brandu ve firmě zaměřené na výkonnostní kampaně
- Inspirativní případové studie
- Workshop: Efektivní tvorba reklamy
Přednášky, které byste neměli zmeškat:
Proč má i malá značka měřit výkon značky?
Výkonnostní kampaně jakoby najednou narazily do stropu, efektivita prudce klesá – vyčerpali jste existující poptávku. K dalšímu růstu je potřeba budovat značku. Jenže jak to dělat datově a efektivně, když si drahý brand tracking mohou dovolit jen obří firmy? Jiří Boudal z Behavio Labspředstaví jednoduché a levné přístupy k měření růstu značky.
Jak komunikovat v době krize
To, jestli skutečně krize bude, asi neovlivníme, ale můžeme se na to připravit. Jan Suda si nachystal několik rad a tipů, jak komunikovat značku v náročnějším spotřebitelském období.
Jak začít budovat brand ve firmě orientované na výkonnostní kampaně
Petr Miklík z Grizly vám na vlastní případové studii ukáže, jak začít budovat brand v performance orientované firmě. Rozhodli se snížit investice do výkonových kampaní o 50 % a alokovali je do budování vlastní značky. Uslyšíte, jak jim to pomohlo zvýšit podíl vlastních výrobků o 17 % a dosáhnout tržeb přes 530 mil. Kč
Marketing postavený na hodnotách
Zodpovědné chování značek ve vztahu ke společnosti a životnímu prostředí už není jen trendem, ale nezbytností. Vyžadují ho spotřebitelé, investoři i státy. Jak tyto hodnoty ale komunikovat, aby vám to pomohlo s posilováním vztahů se zákazníky, upevňováním pozice na trhu i s byznysovým růstem? To je téma pro Kim Hofmanovou a Nikolu Klepáčkovou z Ogilvy. Svůj přístup představí i Zdeněk Chocholáček ze Sonnentor, firmy, která se nebojí svým zákazníkům předvést, jak byl produkt vyroben a kdo jsou lidé, kteří za ním stojí. Ukáže důležitost zdravé firemní kultury.
Reklama na právní hraně (a za ní)
Jak moc se můžete v reklamě opřít do konkurence nebo se svézt na cizí kampani? A má real time marketing nějaká pravidla? Karolína Kropíková z advokátní kanceláře eLegal vám na konkrétních kampaních ukáže, jakou cestou se při reklamě na hraně (ne)vydávat a jak odhadnout ostré hrany nedovolené reklamy. Dojde i na Rohlík.cz, Tesco, ZOOT i Mikýře.
Uslyšíte řadu inspirativních případových studií a příběhů značek.
Například CityZen se hodně vyplatila jejich první velká online brandová a televizní kampaň, ovocné rolované plátky Bear zaznamenaly meziročně 100% růst tržeb díky komunikaci na sociálních sítích a Kaufland ukázal svou značku ve světle TikToku způsobem, který zaujme, pobaví a zaručí větší zapamatovatelnost. Česká spořitelna změnila vnímání značky u mladého publika a rádio Expres zaujalo šokující reklamou.
Workshop: Úvod do tvorby efektivní reklamy
Workshop s Vojtěchem Prokešem z agentury Behavio Labs je určen stratégům, kreativcům, brand manažerům a všem dalším, kteří chtějí vytvářet kampaně s výrazně nadprůměrným dopadem na prodeje a růst tržního podílu. Dozvíte se, co se děje v lidském mozku, když vidíte reklamu nebo něco kupujete, proč jsou brandové reklamy nezbytné pro růst, jaké jsou limity aktivačních kampaní i proč a jak kreativa výrazně ovlivňuje prodejní čísla vašich kampaní. Naučíte se, jak zadat brief ke kampani, aby měla co největší efekt na prodejní čísla, i jak pracovat s daty během procesu přípravy kampaně.
Potkejte se 20. dubna na konferenci BRANDstorming s odborníky, kteří se podílejí na budování skvělé značky a jejím obchodním úspěchu, v krásných prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí. Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnery akce jsou BrandCloud, dream.jobs a Seznam.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent, mediálními partnery pak MediaGuru.cz, Marketing Journal a Dobrý web. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.