Jak posílit vaši značku v povědomí zákazníků?

 Autor: Internet Info
Nejen to ukáže konference BRANDstorming, na které vám 18 přednášejících předá své know-how k obchodnímu úspěchu značek. Uslyšíte Inspirativní příběhy značek, které si získaly přízeň svých zákazníků, aniž by utratily obrovské sumy za reklamu.
13. 3. 2023

Sdílet

 Jak najít soulad mezi tím, kým jste, co říkáte lidem a jak vás ve skutečnosti vidí? Jak přistupovat ke změně vnímání značky nebo získání si nové části zákazníků? Jak na tvorbu nové značky a její prezentaci? Podstatou je autentické sdělení. A aby vás lidé milovali, musí sdílet vaše hodnoty. Jak to ale efektivně komunikovat? Jak dělat brandovou strategii a kampaň, levně ji měřit, pokud jste malá firma? To vše se dozvíte na konferenci BRANDstorming 20. dubna v Praze v Hotelu Jalta. Budeme si povídat i o tom, jak firmy alokují své zdroje mezi výkonnostní reklamu a budování značky a jak se jim to vyplácí.

A navíc jsme pro vás připravili workshop o tvorbě efektivní reklamy, který se zaměří na psychologii nakupování a reklamy. Ukáže, jak zanechat nesmazatelnou stopu v povědomí vašich zákazníků a opravdu posílit vaši značku. 

Autor: Internet Info

Témata konference:

  • Reklama a právo: srovnávací reklamy, parazitování a nekalá soutěž
  • Tvorba brandu a jeho implementace
  • Měření růstu značky
  • Značka v době krize
  • Změna vnímání značky a oslovení nových publik
  • Růst značky na sociálních sítích
  • Hodnoty, udržitelnost a jejich účinná komunikace
  • Budování brandu ve firmě zaměřené na výkonnostní kampaně
  • Inspirativní případové studie
  • Workshop: Efektivní tvorba reklamy

Přednášky, které byste neměli zmeškat: 

Proč má i malá značka měřit výkon značky?

Výkonnostní kampaně jakoby najednou narazily do stropu, efektivita prudce klesá – vyčerpali jste existující poptávku. K dalšímu růstu je potřeba budovat značku. Jenže jak to dělat datově a efektivně, když si drahý brand tracking mohou dovolit jen obří firmy? Jiří Boudal z Behavio Labspředstaví jednoduché a levné přístupy k měření růstu značky.

Jak komunikovat v době krize

To, jestli skutečně krize bude, asi neovlivníme, ale můžeme se na to připravit. Jan Suda si nachystal několik rad a tipů, jak komunikovat značku v náročnějším spotřebitelském období.

Jak začít budovat brand ve firmě orientované na výkonnostní kampaně

Petr Miklík z Grizly vám na vlastní případové studii ukáže, jak začít budovat brand v performance orientované firmě. Rozhodli se snížit investice do výkonových kampaní o 50 % a alokovali je do budování vlastní značky. Uslyšíte, jak jim to pomohlo zvýšit podíl vlastních výrobků o 17 % a dosáhnout tržeb přes 530 mil. Kč

Marketing postavený na hodnotách

Zodpovědné chování značek ve vztahu ke společnosti a životnímu prostředí už není jen trendem, ale nezbytností. Vyžadují ho spotřebitelé, investoři i státy. Jak tyto hodnoty ale komunikovat, aby vám to pomohlo s posilováním vztahů se zákazníky, upevňováním pozice na trhu i s byznysovým růstem? To je téma pro Kim Hofmanovou a Nikolu Klepáčkovou z Ogilvy. Svůj přístup představí i Zdeněk Chocholáček ze Sonnentor, firmy, která se nebojí svým zákazníkům předvést, jak byl produkt vyroben a kdo jsou lidé, kteří za ním stojí. Ukáže důležitost zdravé firemní kultury.

Reklama na právní hraně (a za ní)

Jak moc se můžete v reklamě opřít do konkurence nebo se svézt na cizí kampani? A má real time marketing nějaká pravidla? Karolína Kropíková z advokátní kanceláře eLegal vám na konkrétních kampaních ukáže, jakou cestou se při reklamě na hraně (ne)vydávat a jak odhadnout ostré hrany nedovolené reklamy. Dojde i na Rohlík.cz, Tesco, ZOOT i Mikýře.

Uslyšíte řadu inspirativních případových studií a příběhů značek. 

Například CityZen se hodně vyplatila jejich první velká online brandová a televizní kampaň, ovocné rolované plátky Bear zaznamenaly meziročně 100% růst tržeb díky komunikaci na sociálních sítích a Kaufland ukázal svou značku ve světle TikToku způsobem, který zaujme, pobaví a zaručí větší zapamatovatelnost. Česká spořitelna změnila vnímání značky u mladého publika a rádio Expres zaujalo šokující reklamou. 

Autor: Internet Info

Workshop: Úvod do tvorby efektivní reklamy

Workshop s Vojtěchem Prokešem z agentury Behavio Labs je určen stratégům, kreativcům, brand manažerům a všem dalším, kteří chtějí vytvářet kampaně s výrazně nadprůměrným dopadem na prodeje a růst tržního podílu. Dozvíte se, co se děje v lidském mozku, když vidíte reklamu nebo něco kupujete, proč jsou brandové reklamy nezbytné pro růst, jaké jsou limity aktivačních kampaní i proč a jak kreativa výrazně ovlivňuje prodejní čísla vašich kampaní. Naučíte se, jak zadat brief ke kampani, aby měla co největší efekt na prodejní čísla, i jak pracovat s daty během procesu přípravy kampaně.

Potkejte se 20. dubna na konferenci BRANDstorming s odborníky, kteří se podílejí na budování skvělé značky a jejím obchodním úspěchu, v krásných prostorách Hotelu Jalta v Praze na Václavském náměstí. Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete. Partnery akce jsou BrandClouddream.job­s a Seznam.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent, mediálními partnery pak MediaGuru.czMarketing Journal a Dobrý web. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).