Jak se vyrovnat s příchodem nových platforem, technologií a AI?

Ilustrační obrázek Autor: lukašíková
Ilustrační obrázek
Konference Czech Internet Forum 2024: Využijte momentální SUPER EARLY BIRDS cenu vstupenek.
19. 6. 2024

Sdílet

Kam směřuje budoucnost nejen českých médií a marketingu? To bude jedním z hlavních témat dalšího ročníku konference Czech Internet Forum, který proběhne 5. listopadu v Praze.

Do konce června můžete využít super zvýhodněnou cenu vstupného

CO JSME PRO VÁS LETOS PŘIPRAVILI

VELKÁ MEDIÁLNÍ DEBATA: MÉDIA A TVORBA OBSAHU S PŘÍCHODEM UMĚLÉ INTELIGENCE

Inovace, nové technologie, nezbytné změny v přístupu firem i lidí. Co vše je třeba k vybudování silného mediálního domu v nové éře umělé inteligence? Jak restartovat strategii příjmů – posilovat digitál nebo diverzifikovat zdroje? Jak získat pozornost diváků, posluchačů či čtenářů, a přesto všechno si udržet kvalitní a relevantní obsah? O tom všem budou debatovat šéfové českých mediálních domů Lenka Černá z Economie, Matěj Hušek ze Seznam.cz a další. Moderátorského mikrofonu se chopí Filip Rožánek z Digizone.cz. Další osobnosti, které se do debaty zapojí, brzy doplníme.

AI V MÉDIÍCH A MARKETINGU – NÁSTROJE A LEGISLATIVA

Jan Suda z McCann Prague – využití AI v marketingu – přehled nových trendů a nástrojů.

Petr Houzar z Google – YouTube při umisťování reklamy již naplno využívá umělou inteligenci. Co vše to přinese reklamní zadavatelům?

 Petra Dolejšová – expertka na reklamní právo – Kdy jsou výstupy z AI nástrojů „vaše“, kdy tvoříte pro všechny a jak si výstupy AI ochránit? Představíme si také důležité legislativní novinky.

MARKETINGOVÁ INSPIRACE – KAMPANĚ, DATA, MĚŘENÍ

Honza Bartoš – honzabartos.cz, specialista na výkonnostní Facebook – jak na úspěšnou reklamu na platformách Mety (Facebook, Instagram)? V roce 2024 už nestačí jen správné nastavení, super copy nebo kreativa, ale je nutný komplexnější pohled od projektového řízení, UX, nabídky až po celkovou strategii všech kanálů. Společně si ukážeme příklady z praxe.

Anna Volčíková z GroupM – představíme si nejčastější chyby v implementaci Google Analytics 4 a jak se jim vyhnout. Ukážeme si reálné problémy z praxe a jak je vyřešit.

Václav Krátký ze společnosti Bobcat a Martin Palounek z Publicis Groupe – v originální case study si představíme, jak využít programatický nákup k brandové komunikaci. Stranou nezůstane ani metrika a vyhodnocení úspěšnosti.

OBSAHOVÁ INSPIRACE – NOVINKY V ON-LINE MÉDIÍCH

Martin Veselovský z DVTV – DVTV oslavila na českém mediálním trhu nedávno 10. narozeniny. Jak se internetové televizi momentálně daří? Jak ji ovlivnil odchod z mediálního domu Economia a jaké jsou její další plány? Vše se dozvíme během přednášky.

Monika Binarová z Magazín Reportér a Martina Klárová z agentury FatChilli for Publishers – Magazín Reportér prošel v loňském roce rozsáhlou digitální proměnou. Příběh o redesignu čtenářského zážitku a webových funkcí si představíme ze dvou perspektiv: redakční a technologické.

Apolena Rychlíková, novinářka na volné noze, a Jakub Zelenka z mimoagendu.cz – během přednášky účastníkům představí svůj nový společný projekt slow journalismu Page404.

Jaké další osobnosti vystoupí ve dvou sálech hotelu Comfort?
Dále během společné přednášky vystoupí Tereza Šimečková z Nielsen Admosphere s Tomášem Hynčicou z ResSOLUTION Group s.r.o. Prezentaci si připraví také Vojtěch Lambert z LCG New Media a další skvělí spíkři. Jejich medailonky budeme průběžně přidávat na web.

Nezapomeňte:
Czech Internet Forum 2024
Kdy: 5. listopadu 2024 od 9 hod
Kde: Comfort Hotel v Praze

 SUPER EARLY BIRDS běží do konce června. Přihlášku můžete vyplnit zde

Hlavním partnerem konference je Seznam.cz. Partnerem je LCG New Media. Vystavovatel CZ.NIC. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru. Organizátory jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).