Jak usnadnit uživatelům nakupování a pomoct vašemu podnikání díky UX

Ilustrační obrázek Autor: Internet Info
Ilustrační obrázek
Nasměrujte své zákazníky na správnou cestu, odstraňte překážky, o které by mohli zakopnout, a pomozte jim se správně rozhodnout. Inspiraci najdete na konferenci UX Day.
27. 2. 2023

Sdílet

Přemýšlíte, jestli si uživatelé z vašeho webu odnáší to, co mají? A jak tomu případně napomoci? Dnes už není tak těžké postavit web eshopu nebo služby, ale zajistit na něm návštěvníkům skvělý uživatelský prožitek, na který jsou ostatně v současnosti už zvyklí. UX je proto nedílnou součástí firemních prezentací a zasahuje mnohem dál než do web designu. Provází každý jednotlivý krok, který zákazník udělá. 

Jak efektivně pracovat na UX webů pro lepší byznysové výsledky ukáže online konference UX Day. Uslyšíte nejčerstvější case studies inspirativních redesignů webů či zcela nových řešení, které své zadavatele posunuly v očích svých zákazníků zase o něco dále. Podstatou skvělého UX je reakce na uživatelské chování a zpětnou vazbu zákazníka. Řečníci se proto zaměří také na to, jak testovat chování návštěvníků, jaké otázky pokládat, jak získávat behaviorální data i jak je využít. Naservírují efektivní procesní řízení vývoje webu, které eliminuje růst rozsahu projektu, nastavuje jasné výsledky a zjednodušuje komunikaci.

Konference proběhne 23. března online pod hlavičkou soutěže digitálních projektů WebTop100.

Autor: Internet Info

Konkrétní přednášky:

Nastartování B2B firmy

Jak nastartovat dramatický růst byznysu pomocí elegantní kombinace UX technik s behaviorálními daty o zákaznících vysvětlí ředitel Sherpas Luboš Plotěný na případové studii úspěšné B2B firmy. Odhalí také, jakou roli v tom hrála noční můra všech UX designérů – povinná registrace.

Pro skvělé UX je potřeba neustálá komunikace se zákazníky

Jak často komunikujete s vašimi zákazníky, kteří používají váš web nebo aplikaci? Daniel Musil z AITOM Digital se s vámi ve své prezentaci podělí o cestu startupu Toys And Stories – od prvotního návrhu přes hloubkové rozhovory, uživatelské testování, redesign služby a webu až po dodatečné ladění a neustálé iterace. Uvidíte konkrétní ukázky použitých otázek, zjištění, závěry a hlavně výsledky.

Redesign webu

UX designerka z FG Forrest Eva Máchová představí případovou studii redesignu webu pojišťovny Kooperativa a na konkrétních příkladech a výsledcích uživatelských testování předloží zajímavá zjištění, úspěchy i zádrhele, které bylo potřeba vyřešit.

Jak předejít růstu rozsahu projektu

Efektivní nástroj procesního řízení vývoje webu, který snižuje růst rozsahu projektu a výslednou cenu, zlepšuje komunikaci v produkčním týmu a odbourává obavy klientů vám představí Jakub Ondrášek z agentury SYMBIO. 

Za oponou úspěšného UX a designu aplikace MojeEUC

Jan Bezděk ze SiteOne pro vás připravil exkurzi za oponu návrhu UX a designu projektu MojeEUC. Na konkrétních příkladech i chybách vám ukáže, proč se může hodit, když přizpůsobíte svoje zavedené metodiky kulturnímu i provoznímu kontextu klienta.

Jak možnosti otevírá interakce s uživatelem?

Jak upgradovat UX webu pomocí umělé inteligence? Jaké problémy může řešit a jaké možnosti otevírá pro interakci s uživatelem? To řekne kreativní ředitel Lukáš Pilkaz agentury BlueGhost.cz

Jak na nárůst propustnosti do aplikace

Jan Hanzelka ze studia SKOUMAL ukáže, jak pomocí UX designu zvýšili propustnost onboardovacího procesu aplikace Záchranka o 60 % ve všech šesti zemích, kde působí. Projde celým procesem od identifikace problému z dostupných dat, přes navržení řešení až po následné ověření v praxi.

Začněte i vy pracovat na zákaznické zkušenosti a řešit přání a výtky klientů. Přijďte si pro inspirativní případovky, inovace a postupy, jak zlepšovat UX na vašem webu na konferenci UX Day 23. března odkudkoliv, kde máte internetové připojení. Kompletní program najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).