Jak vytvářet skvělé texty, které přitáhnou pozornost potencionálních zákazníků a pomohou samotným prodejům? Na to se zaměří řečníci dalšího online setkání MARKETING MEETING: Copywriting od A do Z,které se uskuteční 7. března. Na případových studiích ukáží jak na kreativní část psaní textů s využíváním humoru či zapojením psychologie a proberou i řadu dalších praktických aspektů copywritingu. Dozvíte se také například, jak dosáhnout vyšších online prodejů díky využití plného potencionálu call-to action tlačítek.
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT
Jednoduchý recept na prodejní texty: 20 dkg kreativity a 50 dkg psychologie
Copywriterka Nina Moravcová vám na konkrétních příkladech ukáže, co v textech funguje, co překáží, jak si poradit s neuchopitelnou cílovou skupinou nebo kreativním zásekem. Jasně, stručně, z praxe vlastní kuchyně.
Call-to-action tlačítka pod lupou. Jak na vyšší prodeje
Jana Dorčáková z GroupM Nexus a Jakub Stanjura ve své přednášce předvedou nový způsob, jak přemýšlet nad tlačítky s výzvou k akci, a naučí vás také, co jsou tzv. click triggery. Vyšší konverze chce každý a pomocí několika kroků se jich dá snadno dosáhnout.
Nešvary českého copywritingu
Copywriting je v první řadě řemeslo, které má svá pravidla. Ať už píšete televizní skript, nadpis na billboard nebo text do letáku, je třeba se jimi řídit. Miloš Kočí z VML si v přednášce posvítí na nejčastější chyby, kterých se tuzemští textaři opakovaně dopouštějí.
Vliv AI obsahu na SEO
Vadí vyhledávačům obsah vygenerovaný umělou inteligencí, hrozí vám penalizace za AI články, nebo jde naopak o příležitost, jak získat v SEO náskok před konkurencí? Jak a kdy (ne)využít AI pro tvorbu textů z hlediska SEO přinese Josef Řezníček ze Včeliště. Zárověň nabídne pohled do budoucnosti, třeba i na SGE (Search Generative Experience), který může zahýbat základy SEO.
Proč by i vaše firma měla mít svou obsahovou strategii
Copywriterka Leontýna Jurigová vám ukáže, jak veškerému obsahu, který jako firma tvoříte, dát hlavu a patu, aby byla vaše komunikace jednotná. A předvede, jak nenásilnou (a nepřímou) formou prodávat vaše služby, know-how a produkty. Představí např. způsoby, jak recyklovat blogový obsah, abyste jej dostali co nejvíce mezi vaši cílovku.
Budování značky pomocí obsahu
Martin Müller ze společnosti SharpGrid vám prozradí, co potřebuje znát každý dobrý tvůrce firemního obsahu. Těšit se můžete na techniky dlouhodobého budování značky pomocí textů, vytvoření brand story, kterou bude chtít zfilmovat i Netflix, práci s cílovou skupinou i příklady z praxe včetně využití AI.
Přijďte si pro inspiraci, jak přitáhnout pozornost potencionálních zákazníků a jak pomoci samotným prodejům a setkejte se 7. března s odborníky na obsah. Kompletní program MARKETING MEETING: Copywriting od A do Za profily řečníků najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde si koupíte i vstupenky. Pro ty z vás, kdo nebudete moci sledovat celé setkání online, budeme mít samozřejmě záznam.