Hlavní navigace

Jak využít digitální marketing ve vašem podnikání

Ilustrační obrázek Autor: Internet Info
Obsah a efektivní kanály online marketingu, optimalizace vstupní a konverzní stránky nebo přínosy sociálních sítí, videí a emailingu ukáže WebTop100.
21. 9. 2021

Sdílet

Přijďte si na 20. ročník konference WebTop100 poslechnout ty největší odborníky na digitální marketing, kteří poradí, jak se efektivně prezentovat online, jak tvořit obsah a které kanály digitálního marketingu je vhodné využít. 

Přednášející se zaměří na řadu důležitých témat: Co čekat od vyhledávačů Google a Seznamu pro rok 2022 a jak tomu přizpůsobit obsah, jak vypadá ideální struktura uživatelsky přívětivého, a přitom moderního webu, jak by měla do budoucna vypadat vaše emailová komunikace, která prodává, jak využít podcasty v byznysu a samozřejmě i jak na efektivní komunikaci na sociálních sítích se zákazníky a potencionálními zaměstnanci. 

Kým byste se možná rádi inspirovali?  

Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?

Jaký nás čeká vývoj vyhledávacích pravidel a algoritmů obou nejdůležitějších vyhledávačů? To se dozvíte v rámci přednášky Pavla Ungra, kterýodhalí, na co se pro další rok připravit z hlediska SEO.

Trendy a aktuální výzvy emailingu

Na zásadní témata, která ovlivní e-mail marketing v roce 2022, se zaměří Petr CikánSherpas TECH. Připomene klíčové oblasti, kterým by se každý marketér měl důsledně věnovat, a ukáže případné hrozby a omezení. 

Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu?

Od prvního lockdownu se většina lidí obrátila na internet. Ale co starší populace? Jak důležitou cílovou skupinu vašeho obchodu mohou tvořit senioři? Od Ondřeje SlámyAlza.cz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit. 

Jak na efektivní firemní web

UX designér Vojtěch Mikula z Picardsse ve své přednášce zaměří na nejdůležitější aspekty firemního webu, kterými je třeba se zabývat při jeho tvorbě tak, aby byl nejen hezký, ale i uživatelsky srozumitelný a plnil svůj účel.

Ideální vstupní a konverzní stránka 

Ondřej Ilinčevse optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je typická míra. Všechno uvidíte na příkladech z praxe. 

Jak na zahraniční expanzi

Jano KešelákGlami má výrazné zkušenosti s mezinárodním marketingem. Ve své přednášce se zaměří na to, na které trhy české eshopy vstupují při zahraniční expanzi, co se z jejich zkušenosti můžeme naučit a jak vlastně vybrat ideální trh.

A to zdaleka není všechno. Uslyšíte případovky a analýzy z oblastí jako tvorba brandové a obsahové strategie, videomarketing, digitální PR, sociální sítě nebo influencerské kampaně. Řekneme si, kam směřuje český podcastovýtrhstartupová e-commerce scéna.

V průběhu konference navíc představíme ty nejinspirativnější digitální projekty letošní soutěže WebTop100. Buďte stále v obraze, jak zefektivnit vaše podnikání, a sledujte s námi trendy. Program konference WebTop100 si prohlédněte na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i pohodlně zaregistrovat.

Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery pak Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).