Přijďte si na 20. ročník konference WebTop100 poslechnout ty největší odborníky na digitální marketing, kteří poradí, jak se efektivně prezentovat online, jak tvořit obsah a které kanály digitálního marketingu je vhodné využít.
Přednášející se zaměří na řadu důležitých témat: Co čekat od vyhledávačů Google a Seznamu pro rok 2022 a jak tomu přizpůsobit obsah, jak vypadá ideální struktura uživatelsky přívětivého, a přitom moderního webu, jak by měla do budoucna vypadat vaše emailová komunikace, která prodává, jak využít podcasty v byznysu a samozřejmě i jak na efektivní komunikaci na sociálních sítích se zákazníky a potencionálními zaměstnanci.
Kým byste se možná rádi inspirovali?
Co lze čekat od Google a Seznamu pro rok 2022?
Jaký nás čeká vývoj vyhledávacích pravidel a algoritmů obou nejdůležitějších vyhledávačů? To se dozvíte v rámci přednášky Pavla Ungra, kterýodhalí, na co se pro další rok připravit z hlediska SEO.
Trendy a aktuální výzvy emailingu
Na zásadní témata, která ovlivní e-mail marketing v roce 2022, se zaměří Petr Cikán z Sherpas TECH. Připomene klíčové oblasti, kterým by se každý marketér měl důsledně věnovat, a ukáže případné hrozby a omezení.
Mohou být senioři důležitou cílovou skupinou vašeho e-shopu?
Od prvního lockdownu se většina lidí obrátila na internet. Ale co starší populace? Jak důležitou cílovou skupinu vašeho obchodu mohou tvořit senioři? Od Ondřeje Slámy z Alza.cz se dozvíte, co je vidět v datech e-shopů a jak se této příležitosti případně chopit.
Jak na efektivní firemní web
UX designér Vojtěch Mikula z Picardsse ve své přednášce zaměří na nejdůležitější aspekty firemního webu, kterými je třeba se zabývat při jeho tvorbě tak, aby byl nejen hezký, ale i uživatelsky srozumitelný a plnil svůj účel.
Ideální vstupní a konverzní stránka
Ondřej Ilinčevse optimalizací konverzí zabývá prakticky celou svoji kariéru. Prozradí, jak má být konverzní landing page dlouhá, co na ní má a nemá být, v jakém pořadí poskládat informace a jaká je typická míra. Všechno uvidíte na příkladech z praxe.
Jak na zahraniční expanzi
Jano Kešelákz Glami má výrazné zkušenosti s mezinárodním marketingem. Ve své přednášce se zaměří na to, na které trhy české eshopy vstupují při zahraniční expanzi, co se z jejich zkušenosti můžeme naučit a jak vlastně vybrat ideální trh.
A to zdaleka není všechno. Uslyšíte případovky a analýzy z oblastí jako tvorba brandové a obsahové strategie, videomarketing, digitální PR, sociální sítě nebo influencerské kampaně. Řekneme si, kam směřuje český podcastovýtrh i startupová e-commerce scéna.
V průběhu konference navíc představíme ty nejinspirativnější digitální projekty letošní soutěže WebTop100. Buďte stále v obraze, jak zefektivnit vaše podnikání, a sledujte s námi trendy. Program konference WebTop100 si prohlédněte na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i pohodlně zaregistrovat.
Hlavními partnery akce jsou Dognet a INTERNET CZ, mediálními partnery pak Marketing Journal a Lupa.cz. Odborně akci zajišťuje Sherpas a produkci Internet Info.