Jak zviditelnit značku aneb PR komunikace od nápadu až po krizi

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Konference PR Summit vám už 12. září ukáže, jak efektivněji komunikovat s vašimi zákazníky a jak generovat nové, nejen na lokální úrovni.
3. 9. 2019

Sdílet

Uslyšíte spoustu nápadů, které můžete ihned aplikovat. Na konkrétních příkladech vám už 12. září ti největší odborníci na PR komunikaci ukáží: 


jak aktivovat fanoušky při sportovním sponzoringu,
• jak se chovat ekologicky a ještě na vlně udržitelnosti vydělat,
jak zvládnout krizovou komunikaci, abyste z jakéhokoliv problému vyšli jako králové,
• kam chodit na kreativní nápady při tvorbě komunikační strategie,
• a pro ty, co by chtěli vstoupit do politiky, je nachystaná lekce z politického marketingu a komunikace ve státní správě.

Neváhejte a zaregistrujte se na konferenci PR Summit, za pár dní startujeme.

Zelená vlna

Pokud chcete být vidět, musíte průběžně reagovat na nálady ve společnosti. Jak nahlíží ekologicky smýšlející zákazníci zrovna na vás? Velké, ale i malé firmy dávají konkrétními činy najevo své postoje k ochraně životního prostředí. Diskutovat o zelené vlně a její využitelnosti v byznysu přijdou zástupci firem Ikea, Tesco, Steeblo nebo Bezobalu.

Sportovní sponzoring a charita

Že spojení firmy se sportovní událostí znamená odkaz na skutečné emoce ukáže Nikola Mráčková. Světové trendy tohoto odvětví, které uslyšíte, můžete velmi dobře využít i při sportovních událostí lokálního významu… I když akce Jizerská 50 a Běhej lesy už zná celá republika.
Nebo jste se snad rozhodli, že jméno své značky spojíte s dobročinností? Poslechněte si, jak vznikal projekt Ježíškova vnoučata v Českém rozhlasu.

Krizová komunikace

Možná už jste se sami přesvědčili, že krize přijde vždy, když ji nejméně potřebujeme. Na případové studii, ve které šlo málem o život, vám Lucia Brinzanik z Taktiq Communications ukáže, co je potřeba zohlednit v krizové komunikaci, abyste po odeznění krize mohli mezi lidi. A je vůbec možné se na krizi připravit? 

Bez nápadu to nepůjde

Na začátku komunikace ale musí být nápad. Jak rozvíjet kreativní přístup? Prostřednictvím přednášky kreativce Reného Ježe se podíváme, jak zvládli vítězové soutěže a tréninkového programu Young Lions během 24 hodin vymyslet komunikační řešení, ze kterých si ostatní „sedli na zadek“.

Tereza Svěráková ukáže, jak budovat značku, která s námi emotivně rezonuje, a představí několik vítězných projektů z letošního festivalu kreativity – Cannes Lions.
A to rozhodně není všechno! Celý program PR Summitu najdete na webových stránkách konference.

Pořadatelem a garantem pražské konference je Asociace Public Relations Agentur, Partnery akce se staly firmy Audiolight service, Future Marketing a Monitora Media. Mediálně akci podporují servery Marketing Journal, MediaGuru.cz, Moderní obec a Pro města a obce, produktovým partnerem je EasyEvent.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).