Co zákazníka spíše přiměje k nákupu – jsou to tvrdé parametry jako cena nebo rychlost doručení zboží? Nebo hrají roli sofistikovanější faktory jako zážitek z nakupování či emoce, které e-shop pomůže vyvolat? Může emoční dojem ovlivnit rozhodování zákazníků? Dokáže práce s emocemi zákazníka posílit prodej nebo lze díky tomu získat náskok před konkurencí? Na tyto otázky budeme hledat odpovědi na dalším odpoledním semináři E-Business Akademie, a to už 11. května.
Těšit se můžete na tato vystoupení:
Jan Koesters, Shopware: Jak můžete pozitivní zážitek z nakupování v kamenném obchodě převést do e-shopu? Maximalizujte zákazníkovu spokojenost a loajalitu, odměnou vám bude vyšší konverzní poměr.
Vilém Rubeš, nezávislý konzultant: Jak a proč zpříjemnit zákazníkům online nakupování. Jsou emoce při nakupování důležité? Dá se emoční působení při procesu online nákupu měnit, nebo dokonce řídit? A jaké emoce by si při nákupu (a po něm) přáli spotřebitelé?
Kateřina Holnová, PetCenter CZ: Jak propojit tradiční prodej s tím internetovým? A jakou roli v tom hrají, či budou hrát, sociální média a internetový marketing vůbec?
Dušan Murčo, Martinus.cz: Velké kampaně i maličkosti si děláme sami in-house. Proč jsme posedlí tím, aby byli zákazníci naší propagací nadšení?
Více o semináři i možnost registrace najdete na webových stránkách.
Generálním partner semináře je Shopware, mediálním partnerem je Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je Asociace pro elektronickou komerci. Akci za podpory Royal a organizuje TUESDAY Business Network.