Digitální technologie čím dál více zasahují i do našich soukromých životů a co víc, s mobilem v ruce jsme dobrovolně neustále online. Můžeme okamžitě reagovat, okamžitě provést platbu nebo okamžitě uzavřít smlouvu. Na digitální svět musejí reagovat nejen finanční společnosti, ale i e-shopy a drobní podnikatelé.
S aktuálními trendy placení v digitálním světě se můžete seznámit na odborné konferenci Digitální peníze, kterou pořádá server Měšec.cz. Akce se koná ve čtvrtek 27. dubna na pražské Pankráci.
O čem se bude na konferenci konkrétně mluvit?
Co přináší v praxi u obchodníka „zapamatovaná karta“? Proč motivovat zákazníky, aby tuto možnost využívali? Uživatelský zážitek při placení má své výhody především na mobilních zařízeních, kde je obzvlášť nepohodlné hledat kartu a opakovaně vyplňovat všechny údaje. Více na toto téma poví Michal Bilka ze Slevomatu. A ukáže i konkrétní data.
Jak funguje jeden z nejznámějších věrnostních programů? Jak jsou spokojeni majitelé a jejich zákazníci? Jak funguje propojení s dalšími službami a digitálními kanály? Pohled do nitra klubové značky Tesco Clubcard nabídne Lucie Šoulejová ze společnosti TESCO.
Michal Čarný z Mastercard Europe je přesvědčen, že budoucnost slevových programů je bez kartiček. Spotřebitelé nechtějí hledat, se kterou kartou kde ušetří, chtějí prostě ušetřit. Žádné vouchery, žádné papírové kupóny, žádné plastové karty. Slevy a bonusy se připíšou automaticky – digitálně. A o tom bude povídat.
Pokud hledáte cestu, jak lidem nabídnout novou digitální zkušenost s mobilem v ruce pro každodenní nakupování, pak si nenechte ujít vystoupení Miroslava Exnera a Zdeňka Pechala z YOUR SYSTÉM. Ti prozradí, jak lze dnes s mobilem ovládat technologie čerpacích stanic i platby.
ČR je na špici v bezkontaktních platbách, ale stále na mnoha místech kartou anebo mobilem nezaplatíme. O tom, jak se změní prostředí platebních systémů v nejbližších letech z pohledu držitelů karet a obchodníků, bude mluvit David Brendl z Visa.
Na webových stránkách konference si můžete prohlédnout kompletní program.
„Připomínky z loňské konference jsme brali vážně. Proto letošní ročník bude hlavně o praxi a zkušenostech, jak něco funguje a ne jak by to bylo krásné, kdyby to fungovalo. Dozvíte se také to, že kromě skupiny slušných klientů a seriózních poskytovatelů služeb existuje i další skupina osob, která chce tu první či druhou obelstít a má na to sofistikované metody,“ říká šéfredaktor serveru Měšec.cz Dalibor Z. Chvátal, který bude provádět celou konferencí.
Více informací o konferenci a registrační formulář najdete na webových stránkách konference Digitální peníze.
Partnery konference jsou MasterCard Europe, PwC Česká republika a Visa. Mediálními partnery jsou Bankovnictví a CardMag. Akce se koná za podpory České bankovní asociace a Sdružení pro bankovní karty. Pořadatelem akce je server Měšec.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.