KaJak konkurovat velkým e-shopům a i nadále získávat data o zákaznících

 Autor: Internet Info
Aktuálními tématy, která hýbou českým onlinem, jako vlivem umělé inteligence na SEO optimalizace nebo úspěšnými kampaněmi pro evropské zákazníky, se budou zabývat osobnosti českého e-commerce a digitálu na konferenci WebTop100.
29. 10. 2024

Sdílet

Jaké kroky musí čeští hráči podniknout, aby byli schopni konkurovat velkým zahraničním marketplaces? Jak přistupovat k vyhodnocování a optimalizaci kampaní na základě dat, která máme v současné době k dispozici? Jak umělá inteligence ovlivňuje SEO, tvorbu obsahu nebo například exekuci influencerských kampaní? Jak na funkční kampaně oslovující evropské publikum?

To jsou otázky, na které odpoví odborníci na digitální marketing, kteří se sejdou během konference WebTop100. Už 14. listopaduHotelu Comfort Prague

Okruhy přednášek a panelových diskuzí:

  • Jak se stát konkurenceschopným po vstupu velkých zahraničních marketplaces na český trh.
  • Tipy a strategie retenčního marketingu v dynamickémevropském prostředí s ohledem naspecifika jednotlivých trhů.
  • Jak umělá inteligence mění vyhledávací algoritmy a tradiční SEO strategie a jak nově přistupovat k optimalizaci. 
  • Jak co nejefektivněji vyhodnocovat data, která máme momentálně k dispozici, a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace kampaní
  • Jak lze využít umělou inteligenci při tvorbě textů? Podíváme se na téma AI textařů.
  • Konkrétní tipy, jak v době nesoustředěnosti prosadit svůj projekt.
  • Inspirace, jak komunikovat v těžkých časech se zaměstnanci i veřejností.
  • Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní.

Case studies finalistů soutěže WebTop100:

  • Jak může dobře nastavený e-mailing přinést vánoční zázraky? Poslechněte si, jak Kytary.cz pracovaly s newsletterovým miniseriálem ve své vánoční kampani.
  • Uslyšíte příběh digitální evoluce tradičního divadelního odvětví a o omlazení publika Divadla Ungelt.
  • Jak může inovativní přístup, který sjednocuje týmy napříč společností, pomoci v růstu a výkonnosti onlinu? Ukážeme na případovce 3D Fitness.
  • Uvidíte, jak díky správnému zacílení a obsahu založeném na datech oslovila Generali Česká pojišťovna mladé publikum, navýšila engagement o 300 % a snížila CPM o polovinu.
Autor: Internet Info

Přijďte si 14. listopadu pro to nejlepší z digitálního marketingu! Program konference, který průběžně aktualizujeme, si můžete prohlédnout na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat. Partnerem akce je Ecomail.cz, odborným garantem konference je Sherpas, produktovým partnerem EasyEvent a mediálními partnery jsou pak Marketing Journal a Lupa.cz. Organizátorem WebTop100 je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).