Nebo plánujete klientům představit firmu a ukázat jim zajímavé reference? Pro to všechno (a mnohem víc) jsou katalogy jako stvořené! Poradíme vám, jak vytvořit perfektní tiskoviny, se kterými zaujmete na veletrhu i v prodejně.
Proč byste měli vytvořit firemní katalog či brožuru?
Ať už prodáváte nábytek, zájezdy nebo oblečení, budou se vám katalogy zkrátka hodit. A oceníte je i na firemních veletrzích, kdy návštěvníkům snadno ukážete, co jim jako firma můžete nabídnout.
S brožurou navíc můžete udělat první krok a snáze oslovit nové zákazníky. Ti si pak mohou tiskovinu v klidu prohlédnout například doma a zjistit o vaší firmě více informací.
Online tisk vám ušetří čas i peníze
Určitě víte, že čas jsou peníze. Pokud chcete ušetřit, využijte online tisk katalogů či brožur. Pohodlně tak vše vyřídíte bez toho, aniž byste do tiskárny museli vůbec chodit. Profesionálové z tiskárny POINT CZ vám navíc bez problému poradí i na dálku.
5 tipů, jak na firemní katalogy a brožury
Ať už se chystáte na tisk katalogů či brožur, držte se několika zásad.
- Přehlednost: Reklamní tiskoviny by měly být čitelné. Zákazníci by měli jasně poznat, co jim chcete říci. Nezahrňte je proto nepřeberným množstvím informací, ve kterých by se mohly ztratit.
- Sjednocený vizuál: V celé brožuře se držte jednotné grafiky. Tu vytvořte nejlépe v souladu s firemními barvami a celkovým stylem, ve kterém komunikujete. Pro zákazníky tak bude jednodušší přiřadit si tiskovinu ke komunikaci na sociálních sítích či webu.
- Důležité informace: Nezapomeňte na základní přehled o vaší společnosti, kontakty na důležité osoby, adresu a odkazy na sociální sítě či web.
- Ukažte, co umíte: Při tisku brožur či katalogů nezapomeňte na fotografie produktů či referencí. Ty často řeknou víc než tisíc slov. Kromě toho se můžete pochlubit také různými certifikáty či recenzemi od spokojených zákazníků.
- QR kódy a další moderní vychytávky: Je jasné, že do brožury se nevejde vše. A rozsáhlé odstavce by navíc byly pro čtenáře spíš nepřehledné. Místo velkého množství textu vložte do tiskoviny QR kódy, kterými ho navedete tam, kam potřebujete. Ať už to bude produktové video, odkazy na webové stránky či kalendář, kde si mohou rovnou zarezervovat schůzku. Propojit brožuru s onlinem nebylo nikdy snazší!
Brožura prodává. Na veletrhu i v obchodě
Brožura je skvělým prezentačním materiálem. Využijete ji jak na veletrzích, tak při běžném prodeji – například v obchodě. Ve chvíli, kdy zákazníci kupují nějakou dražší věc, málokdy se pro koupi rozhodnou během několika minut. Většina z nich si chce vše promyslet ještě s odstupem.
Pokud tedy tvoříte prodejní katalog, nezapomeňte k produktům doplnit důležité informace, které by zákazníky mohly zajímat. Ať už se jedná o cenu, konkrétní rozměry, další varianty produktu či možnosti úprav.
Některé tiskárny, jako je například POINT CZ, nabízí tisk na míru. Bez problému vám proto zhotoví katalog přesně podle vašich představ.
Na kvalitním zpracování nešetřete
Katalog je důležitým prodejním a prezentačním materiálem. Na výrobě a tisku byste proto rozhodně neměli šetřit. Máloco odradí potenciální zákazníky tak jako nekvalitní zpracování. Pokud budete mít v katalogu rozmazané fotografie či nečitelný font, moc zákazníků pravděpodobně nezaujmete. Zkuste proto požádat o radu zkušeného grafika.
A to stejné platí i u papíru. Pokud se papír roztrhne hned při prvním otočení stránky, dobrý dojem rozhodně neuděláte. Tiskárna POINT CZ zasílá svým zákazníkům vzorník papírů zdarma. Můžete si tak vybrat papír, který bude do posledního puntíku vyhovovat vašim potřebám.