Jak se to má s hledáním v reálném čase, vyhledáváním v multimédiích, a co umí chytré mobilní aplikace? Na tyto a další otázky bude hledat odpověď první setkání z nové série Marketing Monday.
Cílem projektu Marketing Monday je poskytnout účastníkům možnost potkat v přátelské atmosféře staré známé i nové kolegy z marketingu, médií a technologií, nabídnout jim vhled do aktuálních témat pod různými pozorovacími úhly, strhující odbornou debatu a inspirativní přednášky, od nichž se mohou odrazit dál ve své práci.
Během těchto setkání, kterých je na rok 2011 naplánováno celkem pět, budou marketingoví profesionálové, zástupci médií a mediálních agentur spolu s odborníky z internetových, telekomunikačních a obecně z technologických firem moci diskutovat například o následujících tématech:
- poslední trendy v on-line marketingu,
- konvergence médií a technologií,
- nové reklamní formáty,
- mobilní marketing,
- uživatelsky generovaný obsah,
- státní zásahy do mediálního trhu,
- digitalizace „tradičních“ médií.
V pondělí 24. ledna si nenechte ujít první akci z nového seriálu Marketing Monday s podtitulem „Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů.“
Role přednášejících a panelistů se zhostí Dušan Janovský (Seznam.cz), Filip Hráček (Google Czech Republic), Marek Gizela (Seznam.cz), Josef Šlerka (Ataxo Czech), a Tomáš Řehák (konzultant). Hovořit se bude o situaci na českém i světovém trhu, technologických novinkách tradičně silných hráčů Seznam.cz a Google.cz i progresivních start-up projektů a celkově o trendech pro nejbližší budoucnost.
Marketing Monday – Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů
Termín konání: 24. ledna 2011 (18:00 – 21:30 h)
Místo konání: PwC BusinessCommunityCenter, Kateřinská 40, Praha 2
Program:
Úvod – Petr Koubský (TUESDAY Business Network)
Vyhledávače jako hlavní vstupní brána do webu – Dušan Janovský (Seznam.cz)
Hledání v sociálních sítích a hledání v reálném čase – Josef Šlerka (Ataxo Czech)
Pohled do budoucnosti vyhledávačů – Marek Gizela (Seznam.cz)
Panelová diskuse:
Současnost a budoucnost internetových vyhledávačů:
- Marek Gizela (Seznam.cz)
- Dušan Janovský (Seznam.cz)
- Tomáš Řehák (konzultant)
- Josef Šlerka (Ataxo Czech)
- Filip Hráček (Google Czech Republic)
Závěrečný networking