Když vaši značku spojíte s příběhem, zákazníci si ji zamilují

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Budování značky krok za krokem, reakce značek na aktuální dění, efektivita reklamních kampaní – nejen to jsou témata konference BRANDstorming 2021.
17. 3. 2021

Sdílet

Vyjádřit postoj nebo názor, přístup, vytvořit příběh a ukázat lidem, čím jste zajímaví, odlišní nebo prospěšní. To je v dnešní době možná důležitější než kdy předtím. Můžete tak upevnit vztahy se stávajícími zákazníky nebo přilákat úplně nové. 

Na letošní konferenci BRANDstorming se proto zaměříme mimo jiné na propojení značky s aktuálními společenskými tématy a na přístupy k udržitelnosti. 

Uslyšíte inspirativní příběhy značek, ať už těch zavedených nebo těch, které teprve hledají své místo na slunci. Rozebereme krok za krokem budování značky, změny brandové strategie, rozlišné přístupy ke kreativitě a improvizaci, fungování značky na sociálních sítíchprávo v oblasti marketingu. To vše 29. dubna online.

Výběr z programu

Jak vytvořit úspěšný brand pro váš začínající podnik, aby se vám vaše úsilí, čas i peníze co nejlépe vrátily? Co byste jako majitel nové nebo měnící se značky neměl v rámci marketingové a obchodní strategie podcenit? To prozradí Štěpán Kleník z kreativní skupiny Brainz Studios.

Víte, co si pohlídat, než zadáte práci na své korporátní identitě? Jaká slova při tvorbě vaší značky nepoužívat? K čemu vám (ne)bude sloužit ochranná známka a proč dát právníkovi k ruce dlouhodobou strategii vašeho podnikání? To vše prozradí advokátka Petra Dolejšová na konkrétních příkladech, zvesela a bez paragrafů.

Dramatické změny v našem každodenním životě se propsaly i do našeho nákupního chování a preferencí. Nové trendy a inovace zároveň vytvářejí pro značky nové příležitosti. Více řekne Jan JelínekB&T agency.

Co může nahradit přítomnost značky na hudebních festivalech? Zuzana KadlečkováCoca-Coly a Martyn Starý ze Saatchi & Saatchi ukáží, jak rychlé a adekvátní reakce na aktuální dění ve společnosti pomohly značce plnit dlouhodobou strategii a navíc přinesly i společenský přesah. 

Jak společnost IKEA zaregovala na alarmující počet případů domácího násilí a odstartovala dlouhodobý projekt „Za bezpečný domov“, který dokonce přesáhl hranice regionu a rezonoval například až v Indii nebo Jižní Koreji, prozradí Petra Jankovičová z TRIAD Asvertising a Marek Vomočil z Ikey.

Jak pomocí projektu s Igráčkem pomohla společnost EFKO zdravotníkům, firmám s problémovým odbytem a také vlastní firmě? Jak se takový nápad zrodil ukáže MiroslavKotík.

Prvok od Buřinky – kampaň, která po celém světě zasáhla více než půl miliardy potenciálních čtenářů představí Hana BurečkováAMI Communications a Monika Kopřivová ze Stavební spořitelny České spořitelny. Dozvíte se, jaký vliv měla na vnímání značky u veřejnosti. 

Jako bonus získají všichni platící účastníci vstup na další marketingovou konferenci Content First. Přihlásit se na konferenci BRANDstorming můžete na stránkách TUESDAY.cz. Partnerem akce je Stavební spořitelna České spořitelny, mediálními partnery jsou MediaGuru.cz, Mjournal.cz, Lupa.cz a Podnikatel.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).