Na konferenci Content Firstuslyšíte spoustu nápadů i návodů, jak na tvorbu zajímavého a relevantního obsahu. Můžete se těšit na případovky doplněné konkrétními čísly a nejnovější trendy v content marketingu. Zaměříme se na výběr formátů (např. videoobsah) a komunikačních kanálů i na právní aspekty využití aktuálních událostí.
Sejdeme se 24. září 2020 v inspirativních v prostorách MAMA Shelter Prague.
Vybíráme z programu:
Adam Ondráček z KONTRA se podívá na horizontální a vertikální formáty reklamy. Bude mluvit o tom, jaký formát převáží v budoucnu. Jolanda nebo Copperfield? Kontroverzní obsah nebo tradiční reklama? Gambrinus to v rámci kampaně k oslavě 150 let značky vyzkoušel obojí. Jak to dopadlo, vám poodhalí Adam Špina z TRIAD Advertising. Ať už necháte zmizet letadlo nebo dalece překročíte hranice televizní věštírny, odvaha a originalita se vyplácí v každém případě.
Právnička Andrea Pavelcová z eLegal, s bohatými zkušenosti s marketingem, vám ukáže 5 právních průšvihů, které dokážou znepříjemnit práci s obsahem. Pár příkladů z praxe vás možná přesvědčí o tom, že pořádek dělá přátele a základní znalost práva v marketingu vám ušetří čas i spoustu peněz.
Dále se podíváme na tvorbu obsahových strategií pro Instagram a YouTube,na to,jak se dělají personalizovaná videa a kdy je dobré je využít a ukážeme si také příklady dobrého sponzorovaného obsahu.
Konference Content First 2020 proběhne 24. září od 9 do 17 hod v kreativních prostorách MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20 v Praze. Na akci se můžete zaregistrovat na stránkách organizátora TUESDAY Business Network.
Konferenci podporují společnosti BrandCloud, LCG New Media, Dobrý web, a Seznam.cz mediálně odborné weby Marketing Journal a MediaGuru.cz, produktově pak EasyEvent. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.