Konference WebTop100 ukáže, jak vést online kampaně k větší efektivitě

Zazní témata, která nejvíce rezonují oborem, to nejlepší z digitálního marketingu pro váš byznys.
23. 10. 2018

Sdílet

Ve dvou sálech konference WebTop100 uslyšíte 15. listopadu případové studie a expertní analýzy na témata, která vám pomohou nakopnout marketing a online obchod.

Čekají vás přednášky zaměřené na obsahový marketing, sociální sítě, PPC kampaně a měření návratnosti investic do kampaní. Spočítáme jejich smysluplnost a podíváme se na online marketing také z hlediska legislativy. Dozvíte se, jak na instagram stories, jak graficky ztvárnit cenu a uspořádat co nejlépe webové stránky.

Podívat se můžete i na malou video-pozvánku jednoho z přednášejících, Petra Pouchlého z Court of Moravia.

A na co konkrétně se můžete těšit?

Tomáš Turek z Sherpas vás upozorní na zákoutí systémů Google Ads a Sklik, která vám do této chvíle dost možná zůstávala skryta. A třeba pro vás zafungují jako ty pověstné „skryté poklady“, prostřednictvím nichž se vám otevřou nové možnosti správy vašich kampaní.

Organizátorka nejodbornějších PPC akcí v ČR a zakladatelka marketingové agentury uLab Markéta Kabátová vám prozradí, jaké metriky a reporty u digitálních kampaní sledovat, abyste si byli jisti, že se na vašich kampaní pracuje dobře.

Markéta Kabátová

Michal Pastier, kreativní ředitel Zaraguzy, věří v synergii tvrdých dat a kreativity. Že jen na základě dat může vzniknout kampaň, která prodává. Představí vám principy kreativního datavertisingu a jeho konkrétní využití na ukázkách jak lokálních, tak světových kampaní.

Michal Pastier

A co legislativa? To, že když vám PPC kampaně nebudou vydělávat, je až druhý nejhorší scénář, vám ukáže advokátka Petra Dolejšová z eLegal. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze.

Petra Dolejšová

Aki Votrubová má na svém kontě kampaně pro T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Ve svém vystoupení vám nabídne trojí úhel pohledu na influencer marketing a Instagram – marketéra, fotografa a influencera. Zboří mýtus, že Stories jsou pouze mizející obrázky.

Aki Votrubová

Všechno, co byste měli vědět o cenotvorbě, se dozvíte od UX experta Ondřeje Ilinčeva. Jakou cenu zvolit a jak ji graficky ztvárnit (jakou použít velikost písma a kam cenu na stránkách umístit), kdy a jaké dávat slevy i jak řešit placení po částech.

A to samozřejmě zdaleka není celé. Jak z digitálního marketingu vytěžit maximum ukáže na 17. ročníku konference WebTop 100 20 odborníků, podrobný program konference naleznete zde.

Přijďte nahlédnout do kuchyní digitálního marketingu společností Seznam.cz, Zaraguza, O2 Czech Republic, Mall Group, Kytary.cz, SEMrush a zapište si do diáře: 15. 11. 2018 od 9:00 – Konference WebTop100, v Národním domě na Vinohradech, Náměstí Míru 820/9, Praha. Registrovat se můžete online.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a SEMrush. Partnerem akce jsou BALIK PLUS, Digital VisionSeznam.cz. Mediálně akci podporují Lupa.czMarketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovým partnerem je STRV. Pořadatelem konference je agentura Sherpas, produkčně ji zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).