Dopřejte své firmě efektivnější práci s marketingem. Společně se podíváme na chytrý e-mailing, cookie lišty na vašem e-shopu, tvorbu kvalitního obsahu, analýzu konkurence, personalizovanou reklamu, tvorbu a rozvoj vašeho webu nebo na přístupu k webové analytice. Seznamte se s programem.
Nástroje v marketingu, naše letošní předposlední online akce proběhne 1. prosince od 9:00 do 15:00 hodin. V ceně registrace je také videozáznam, díky tomu se budete moci k přednáškám opakovaně pohodlně vracet.
Co nabízí program?
Chytrý e-mailing – Jan Krčmář (SmartEmailing)
Na přednášce si ukážeme, jak pokročile pracovat s daty ve prospěch vašeho e-mailingu a jak vypadají takové kampaně v praxi. Vyzrajte s námi na automatizaci e-mailingu.
Tvorba obsahu a linkbuilding – Slavomír Hyben (WhitePress)
Mezi známé faktory, které ovlivňují umístění ve výsledcích vyhledávání v Google, patří kvalita vytvářeného obsahu a dobré portfolio zpětných odkazů. Slavomír Hyben ukáže, jak prostřednictvím platformy WhitePress® zjednodušit procesy, zabezpečit kvalitní copywriting a distribuovat články mezi více než 51 tisíci vydavatelů.
Stavba kvalitního webu – Radek Botoš (Solidpixels.)
Jak vytvořit a rozvíjet váš klíčový marketingový nástroj? Jak vytvořit portál, kde je v centru zájmu zákazníka obsah? Radek Botoš nám na konkrétních případech ukáže, jak díky skvěle postavenému webu dosáhnout lepších výsledků.
Cookie lišty – Marek Čech (Digitalniarchitekti)
Jak efektivně spravovat povinné souhlasy uživatelů se zpracováním jejich osobních údajů? Marek Čech z firmy Digitální architekti vás seznámí s nástrojem Cookiebot, který sběr souhlasů a správnou implementaci cookie politiky významně usnadňuje.
Program toho samozřejmě nabízí daleko víc. Podíváme se na to, jak přistupovat k analýze obsahu stránek, zpětných odkazů a konkurence, přednášky se chopí Michal Binka ze SEOPRAKTICKY. Jakub Nikodym z Marketup na příkladech z praxe ukáže, jak můžete chytřeji přistoupit k webové analytice nebo zvýšit efektivitu marketingových aktivit. Na hyperpersonalizovanou reklamu se podívají Honza Falař z ROI Digital společně s My Linh Lai ze společnosti Criteo.
Nástroje v marketingu proběhnou online 1. prosince. V ceně registrace je také videozáznam z akce. Připojte se k nám, budeme se těšit. Přihláška na akci je k dispozici zde.