Na konferenci E-Business Forum 2017 vystoupí Braverman, Čupr, Endler

Ať už se nové příležitosti schovávají v zahraničí, v rozšířeném sortimentu nebo kamenných pobočkách, je třeba je využít. Jak?
6. 9. 2017

Sdílet

Expanze. Možná už o ní přemýšlíte, možná je ještě daleko před vámi. Každopádně konkrétní zkušenosti konkrétních e-shopů vám mohou pomoci rozhodnout se, nasměrovat vás nebo prostě přivést na nápad „co s tím mým obchodem dál“.

Expanzi, a to všemi směry, se budeme věnovat na podzimní konferenci E-Business Forum 25. září.

Mluvit budeme o expanzi do zahraničí, o tom, které země jsou pro jaký sortiment nejvhodnější a kde byste naopak prodělali kalhoty, i o tom, jak se liší zákazníci v jednotlivých zemích, podle čeho si vybírají e-shop, ve kterém nakoupí, a co od dobrého e-shopu vlastně očekávají.

Věnovat se budeme komunikaci se zákazníky i tomu, jak co nejlépe nastavit marketing. Dotkneme se i finančních nástrah takové expanze.

Přednášet budou ti nejpovolanější. Například Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk, si připravil studii zaměřenou na obchodní potenciál jednotlivých zahraničních trhů a porovná v ní především cenovou hladinu v jednotlivých zemích. Zjistíte tak, jaká země je pro váš e-shop vhodná a jaká nikoliv.

Tomáš Čupr z Rohlik.cz má s raketovým růstem firem zkušeností dost a dost. Kdo jiný než zakladatel Slevomat.cz, DameJidlo.cz a Rohlik.cz by nám mohl povědět, jak nejlépe ten raketový růst uřídit a na co si při něm hlavně dát pozor.

Vít Endler z MALL.pl rozebere odlišnosti jednotlivých zemí a poví, jak se v té které zemi s expanzí co nejlépe popasovat.

O tom, jak co nejlépe využít video chat, Facebook Messenger nebo chatbot v zákaznickém servisu, popovídá Vít Horký z Brand Embassy.

Peter Irikovský z Exponea na to půjde přes data a analytiku. Řekne, jak efektivně měnit doporučené produkty napříč zeměmi i třeba jak vytvořit efektivní kampaně ve více jazycích.

Od Jana Tichého z Medio Interactive se dozvíme, jak propojit jednotlivé disciplíny marketingu v jednu a v čem je síla cross-channel marketingu.

25. září nás v nádherných prostorách Národního domu na Vinohradech čekají dva nabité sály, špičkoví odborníci, kolegové z branže, výborná káva, občerstvení v průběhu celého dne včetně teplého oběda a závěrečná afterparty.

Kompletní informace o konferenci najdete na webu konference.

Konferenci E-Business Forum pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery jsou Citibank Europe plc a Direct Parcel Distribution CZ, partnery jsou ACOMWAREChannel Crossings a Twisto Payments. Konferenci dále podpořili Lupa.cz, Marketing Journal, MladýPodnikatel.cz, Podnikatel.cz a Lenošíme.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).