Přijďte si na konferenci WebTop100 poslechnout úspěšné case studies od těch, jimž k úspěchu na trhu pomohl digitální marketing. Odnesete si do podnikání nové poznatky o online nástrojích, které se hodí zrovna pro vaši firmu.
Kolik mi vydělává můj marketing? Odpověď na jeden klik vám dá Giuliano Giannetti z agentury Revolt BI. Ukáže vám, jak snadno zjistit, jestli se váš projekt potácí ve ztrátě nebo vesele prosperuje – akceschopná data, která vydělávají peníze. Jak se z facebookového či instagramového postu stane virální fenomén? To vám na konkrétních případech z praxe ukáže Vojtěch Lambert z LCG New Media. Máte pocit, že když jste firma typu B2B, tak online není pro vás? Daniel Musil z AITOM Digital ukáže jak na praktický online marketing pro B2B firmy. Poradí, jak si položit ty správné otázky, kde a jak získat data a hlavně, jak je využít pro růst zisku. Těšit se můžete na 3 konkrétní case studies a tipy z praxe, které můžete okamžitě aplikovat. Jaké jsou typy vztahů mezi agenturou a klientem? A jak je narovnat, aby co nejvíc vyhovovaly oběma stranám? To na případových studiích z Ameriky i Evropy vysvětlí Bohumil Pokštefl ze společnosti Kontentino.Budeme řešit právní hranice obsahového a influencer marketingu, digitální podporu zahraničního obchodu nebo technologické možnosti v e-mailingu.
A to zdaleka není všechno. To nejlepší z digitálního marketingu uslyšíte 12. listopadu v Národním domě na Vinohradech. Na konferenci WebTop100 se můžete registrovat na webu akce.
Pořadatelem konference je Sherpas. Hlavními partnery jsou Adexpres a FORPSI, partnerem je LCG New Media a produktový partner pak EasyEvent. Mediálně akci podporují Marketing Journal, Tyinternety.cz, Lupa.cz a Podnikatel.cz.